eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostomłoty › Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty - VI zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-20

Kostomłoty: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty - VI zadań
Numer ogłoszenia: 222269 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kostomłoty , ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283, faks 071 3170283 w.28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostomloty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty - VI zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy, w zakresie określonym poszczególnymi uchwałami Rady Gminy Kostomłoty. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części I, II, III, IV, V i VI. Wykonawcy mogą składać ofertę na wykonanie wszystkich części lub dowolnie wybranych. Część I: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVIII/217/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru linii elektroenergetycznej 110 kV relacji Przybków -Klecina. ( ok. 16 ha). Część II: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty: a) Nr XLV/255/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Jakubkowice; ( ok. 17,6 ha); b) Nr XLV/256/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Siemidrożyce; ( ok. 5,11 ha); c) Nr L/290/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty obejmującego zabytkowy park wraz z zespołem folwarcznym w miejscowości Ramułtowice, w granicach działki nr 40, obręb Ramułtowice; ( 0,04 ha). Część III: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/204/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Samsonowice; ( 140 ha). Część IV: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/205/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Szymanowice; ( 10,5 ha). Część V: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty Nr X/67/11 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków oraz uchwałą Nr XXIV/128/12 w sprawie zmiany załącznika graficznego do uchwały Nr X/67/11 Rady Gminy Kostomłoty z dnia 31 maja 2011 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków; ( 670 ha ). Część VI: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym uchwałami: a) Rady Gminy Kostomłoty Nr L/289/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty; ( ok. 2,0 ha ). b) Rady Gminy Kostomłoty Nr LII/307/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty; ( zmiany w treści )..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tj. posiadają uprawnienia do projektowania zagospodarowania przestrzennego w rozumieniu art. 2 ust. 3 oraz art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat odpowiednią liczbę opracowań: Minimalne wymaganie dla I części zamówienia: Wykonanie 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Minimalne wymaganie dla II części zamówienia: Wykonanie 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla III części zamówienia: Wykonanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla IV części zamówienia: Wykonanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla V części zamówienia: Wykonanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Minimalne wymaganie dla VI części zamówienia: Wykonanie 1 zmiany studium uwarunkowań i 1 planu miejscowego.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej: Minimalne wymaganie dla I części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 2 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla II części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 2 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla III części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 3 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla IV części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 3 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla V części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej 3 plany miejscowe; Minimalne wymaganie dla VI części zamówienia: 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ze zm.) , która w przeciągu 3 lat opracowała jako główny projektant co najmniej zmianę studium uwarunkowań i 1 plan miejscowy. Wykonawcy ubiegający się o więcej części niż jedna, mogą dla każdej kolejnej części przedstawić wykaz tych samych osób w ramach opisanego warunku. Wykonawcy ubiegający się o więcej części niż jedna, mogą dla każdej kolejnej części przedstawić wykaz tych samych referencji Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000,00 złotych (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy jej opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień niniejszej umowy jest możliwa, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego lub gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a) terminu wykonania robót wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - gdy zmiana spowodowana jest okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. wydłużenie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu uzyskania opinii i uzgodnień do projektu planu, niezatwierdzenie projektu planu przez Zamawiającego, konieczność ponowienia czynności w toku procedury uchwalania planu, konieczność zmiany ustaleń projektu planu itp.; b) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpi nadzwyczajna zmiana stosunków lub siła wyższa; c) odpowiednich postanowień umowy (w szczególności sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy, wynagrodzenia) - gdy wystąpi zmiana przepisów, które mają zastosowanie do niniejszej umowy (np. zmiany przepisów określających procedurę zmierzającą do uchwalenia planu, zmiana stawki podatku VAT); d) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpią zmiany organizacyjne stron, np. zmiana osób wskazanych w § 9 umowy, zmiana adresów stron, przekształcenie Wykonawcy lub zmiana nazwy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl w zakładce SIWZ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty Sala Ślubów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MPZP Przybków -Klecina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVIII/217/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru linii elektroenergetycznej 110 kV relacji Przybków -Klecina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MPZP Jakubkowice, Siemidrożyce, Ramułtowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kostomłoty: a) Nr XLV/255/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Jakubkowice; b) Nr XLV/256/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Siemidrożyce; c) Nr L/290/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty obejmującego zabytkowy park wraz z zespołem folwarcznym w miejscowości Ramułtowice, w granicach działki nr 40, obręb Ramułtowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MPZP Samsonowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/204/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Samsonowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MPZP Szymanowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty: Nr XXXVI/205/13 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty dla obszaru położonego w obrębie Szymanowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MPZP Mieczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kostomłoty Nr X/67/11 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków oraz uchwałą Nr XXIV/128/12 w sprawie zmiany załącznika graficznego do uchwały Nr X/67/11 Rady Gminy Kostomłoty z dnia 31 maja 2011 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Mieczków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zmiany Studium Kostomłoty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym uchwałami: a) Rady Gminy Kostomłoty Nr L/289/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty. b) Rady Gminy Kostomłoty Nr LII/307/14 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostomłoty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.