eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojaszówka › Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Gminy Wojaszówka, z przeznaczeniem dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Bratkówce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Wojaszówka: Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Gminy Wojaszówka, z przeznaczeniem dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Bratkówce
Numer ogłoszenia: 222214 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojaszówka , Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka, woj. podkarpackie, tel. 013 4385016, faks 013 4385225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Gminy Wojaszówka, z przeznaczeniem dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Bratkówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania dla samochodu pożarniczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 12 000 kg, z napędem 4x2 zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, tj: 1. Rok produkcji podwozia do zabudowy - nie starszy jak 1998. 2. Przebieg pojazdu nie może być większy jak 75 500 km. 3. Stan techniczny co najmniej dobry, bezwypadkowy. 4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie może przekroczyć 16 500 kg. 5. Samochód musi posiadać powłokę lakierniczą w kolorze czerwieni sygnałowej RAL 3000. 6. Samochód musi posiadać system bezpieczeństwa ABS. 7. Silnik wysokoprężny Diesel o mocy min 220 KM, chłodzony cieczą. 8. Napęd 4x2 z blokadą mechanizmu różnicowego, dodatkowo rzutki antypoślizgowe osi tylnej. 9. Zbiornik wody wykonany z tworzywa sztucznego o pojemności min 2 700 l, nie więcej jak 3000 l, wyposażony w falochrony i właz rewizyjny, obustronnie lakierowany. 10. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności 10 % zbiornika wody. 11. Dach zabudowy pokryty w całości materiałem antypoślizgowym, odpornym na korozję, drabina do wejścia na dach na tylnej ścianie zabudowy. 12. Kierownica fabrycznie montowana po lewej stronie, wspomaganie kierownicy. 13. Skrzynia biegów automatyczna. 14. Linia szybkiego natarcia ze zwijadłem elektrycznym, długość min. 40 m, zakończona prądownicą Turbo - Jet. 15. Autopompa jednostopniowa napędzana przez przystawkę wyjścia mocy o wydajności min. 4800 l/min. przy ciśnieniu 8 bar, uruchamiana w kabinie załogi lub z pulpitu autopompy, wyposażona w automatyczny moduł zasysania wody - Trokomat. 16. W przedziale autopompy musza się znajdować co najmniej następujące urządzenia: manometr wyskalowany do 40 bar, manowakuometr, elektroniczny wskaźnik poziomu cieczy w zbiornikach wody i środka pianotwórczego, regulator prędkości obrotowej silnika, wyłącznik silnika pojazdu, kontrolki pracy silnika (ciśnienie oleju, ładowanie akumulatorów, temperatura cieczy chłodzącej), schemat instalacji wodnej. 17. Na dachu uchwyty do mocowania drabiny i węży ssawnych oraz skrzynia na sprzęt wyposażona w oświetlenie. 18. Balustrada ochronna na dachu, wykonana jako jednolita, nierozłączna część zabudowy. 19. Kabina załogi jednomodułowa, czterodrzwiowa z liczbą miejsc na 8 osób, z szybami opuszczanymi, podnoszona za pomocą siłownika hydraulicznego (dostęp do silnika). 20. Ściany, podłoga i sufit ocieplone, wewnątrz wyłożone materiałem odpornym na uszkodzenia mechaniczne, łatwozmywalnym. 21. Kabina wyposażona w przysłonę przeciwsłoneczną zewnętrzną, reflektor do oświetlania numerów budynków oraz instalację elektryczną do podłączania ładowarek do radiotelefonu lub latarki. 22. W kabinie uchwyty do mocowania 4 aparatów ODO umieszczone w siedzeniach, oświetlenie kabiny (w tym niezależne dla dowódcy), ogrzewanie kabiny zależne od pracy silnika, pod siedzeniami skrytki na drobny sprzęt i narzędzia. 23. Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, pokryte materiałem odpornym na rozdarcia i ścieranie, łatwozmywalnym. 24. Stopnie do wchodzenia do pojazdu pokryte blachą aluminiową, antypoślizgową. 25. Gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. 26. Wyposażenie w urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze świetlne i dźwiękowe, zgodne z wymogami dla pojazdów uprzywilejowanych. (modulator dźwiękowy min. 200 W z możliwością podawania komunikatów słownych, belka świetlna ostrzegawcza na przedniej części dachu w technologii LED, zestaw lamp naprzemiennych zderzakowych, z tyłu lampa ostrzegawcza obrotowa typu LBO). 27. Dodatkowy sygnał dźwiękowy, pneumatyczny typu Air Horn. 28. Kangur ochronny z przodu pojazdu z 4 lampami dalekosiężnymi. 29. Zdalnie sterowany, pneumatycznie wysuwany maszt oświetleniowy z lampami typu LED. 30. Zabudowa wykonana z profili aluminiowych, poszycie z blachy aluminiowej, oświetlenie schowków oraz przedziału autopompy po otwarciu skrytek. 31. Po obu stronach pojazdu po dwie skrytki oraz jedna z tyłu, zamykane żaluzjami aluminiowymi pyło i wodoszczelnymi ze wspomaganiem otwarcia i systemem wykluczającym samoczynne opadanie. 32. Cztery schowki otwierane z możliwością wykorzystania jako podesty robocze. 33. Wszystkie schowki wyłożone blacha aluminiową, wyposażone w oświetlenie, konstrukcja zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza. 34. Zbiornik wody wyposażony w instalację zapewniającą tankowane z zewnętrznego źródła wody średnicy 75 zabezpieczoną przed przedostawaniem się zanieczyszczeń stałych oraz instalację przelewową z możliwością grawitacyjnego opróżniania. 35. Instalacja tłoczna autopompy wyposażona w króćce 4x75, 1x52, 1x25, 1x52 (instalacja do środka pianotwórczego), wszystkie nasady tłoczne zgodnie z polskimi normami. 36. Dwie nasady ssawne zapewniające zassanie wody ze źródła zewnętrznego zabezpieczone przed przedostaniem się zanieczyszczeń stałych. 37. Zdalnie sterowana elektryczna wyciągarka o uciągu 1500 lbs. 38. Oznakowanie pojazdu numerami operacyjnym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nazwą jednostki, herbem gminy - wg wskazań zamawiającego. 39. Złącze do podtrzymywania ciśnienia powietrza w układzie pneumatycznym pojazdu. 40. Aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub w przypadku samochodu sprowadzonego z zagranicy samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju oraz aktualne badanie techniczne pojazdu. 41. Do oferty należy dołączyć dokumentację fotograficzną samochodu. 42. Na etapie składania ofert dostawca zobowiązany jest udostępnić samochód w swojej siedzibie, ewentualnie w miejscu garażowania w celu dokonania oględzin i prób technicznych. W przypadku stwierdzenia usterek, braków lub wad Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu samochodu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 3 do SIWZ/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 /dwie/ dostawy samochodów pożarniczych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. każda z dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 3 do SIWZ/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 3 do SIWZ/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 3 do SIWZ/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/, b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. d) W przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego na podstawie art. 26 ust. 2b uPzp - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas od składania ofert oraz czas korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym pisemnym zobowiązaniu lub innym odpowiednim dokumencie strony zobowiązania określą: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oświadczenie podmiotu, który udostępnia swoje zasoby o solidarnej odpowiedzialności z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wojaszowka.bip.krosoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.