Szczecin: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 222124 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż ma do dyspozycji: Inspektorów nadzoru inwestorskiego, tj. osoby posiadające wykształcenie wyższe techniczne, przynależność do izby inżynierów budownictwa, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1. konstrukcyjno- budowlanej - minimum dwóch inspektorów nadzoru, spośród których Wykonawca wskaże jednego pełniącego dodatkowo funkcję koordynatora zespołu nadzorującego, tj. inspektorów nadzoru wszystkich branż. Każdy ze wskazanych inspektorów branży konstrukcyjno - budowlanej winien wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub Inżyniera Kontraktu lub Kierownika Budowy przy realizacji obiektów budowlanych, w tym winien wykazać się doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru przy realizacji budowy minimum jednego budynku lub budynków o łącznej wartości robót min. 5 mln PLN brutto przypadającej na każde zadanie inwestycyjne, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2010r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu. 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum jednego inspektora nadzoru z minimum trzyletnim doświadczeniem związanym z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami w swojej specjalności, w tym nadzorowaniem lub kierowaniem robotami przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz obiektów liniowych, których realizacja zakończyła się w okresie od 2010r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie, tj. np. jeden w zakresie instalacji, drugi w zakresie sieci. 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych - minimum jednego inspektora nadzoru z minimum trzyletnim doświadczeniem związanym z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami w swojej specjalności, w tym nadzorowaniem lub kierowaniem robotami przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2010r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie, tj. np. jeden w zakresie instalacji, drugi w zakresie sieci. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - deklarowana ilość dodatkowych jednorazowych pobytów na budowie koordynatora zespołu nadzorującego - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach wymienionych poniżej oraz w następujących przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wynikająca z rzeczywistej ilości miesięcy pełnienia obowiązków przez Nadzorującego związanego z terminem realizacji robót budowlanych. 2. Zmiany na stanowisku inspektorów nadzoru poszczególnych branż na zasadach, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3 niniejszej umowy. 3. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w formie aneksu do umowy w przypadku wystąpienia: a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi nadzoru budowlanego, przy czym : - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Nadzorującego, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Nadzorującego. -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Nadzorującego, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Nadzorującego. b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - wynagrodzenie Nadzorującego ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Nadzorującego wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Nadzorującego ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Nadzorującego, jaka będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian. 5. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, w związku ze zmianami, o których mowa w ust. 3 lit. b) i c) wymaga uprzednio złożenia przez Nadzorującego wniosku wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność złożenia wniosku. We wniosku Nadzorujący powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma wpływ na koszty wykonania zmówienia oraz stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 6. Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć. 7. Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej dalsze wykonywanie robót zgodnie z zawartą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin (I piętro, pok. nr 14) na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym, po opłaceniu kosztów powielenia SIWZ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 12:00, miejsce: ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin (I piętro, pok. nr 9 - Sekretariat Zarządu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w terminie do dnia 30.06.2016 r. zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez prawa do dochodzenia roszczeń, w szczególności w przypadku nie uzyskania z Banku Gospodarstwa Krajowego kredytu ze środków PIB (zgodnie z art. 395 § 1 Kodeksu cywilnego - umowne prawo odstąpienia i art. 145 Ustawy Praw zamówień publicznych)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- " Dostawa potencjostatu - galwanostatu dla Politechniki Morskiej w Szczecinie."
- Budowa obiektu mostowego na rzece Żołnierska Struga w ciągu ulicy Lubczyńskiej w Szczecinie
- Usługi cateringowe dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie dotyczące posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Szczecinie.
- Dostawa ciężkiego kombinezonu przeciwwybuchowego dla Straży Granicznej Szczecin-Goleniów
- "Wykonanie zabiegów ochrony czynnej w na terenie rezerwatu przyrody Źródliska Biegały z województwa zachodniopomorskiego"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie "Restauracja i poprawa infrastruktury Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Odbudowa basenu w Sędziszowie wraz z zapleczem rekreacyjno-sportowym"-powt.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno - etap I realizowanej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego" - zamówienie udzielane w częściach - część I, II, III.
- Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont niektórych parkingów na terenie miasta Szczytno
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.