eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Człuchów: Projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego
Numer ogłoszenia: 222121 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Człuchowie , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, faks 059 8343272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego. Projekt swoim zakresem obejmuje ulice: 1. Brzezińskiego w zakresie wymiany: - sieci deszczowej wraz z separatorem przed wlotem do jeziora, - studni oraz krat burzowych, - nawierzchni drogi i chodników z uwzględnieniem odcinka wcześniej wymienionego. Przewidywana długość nawierzchni drogi podlegająca wymianie wynosi ok. 130 m, zaś sieci deszczowej ok. 140 m. Odcinek sieci deszczowej objęty zakresem projektowania został oznaczony na załączniku graficznym nr 1. 2. Jeziorna w zakresie wymiany nawierzchni istniejących chodników z dojściem do al. Wojska Polskiego. Przewidywana długość chodników podlegających wymianie wynosi ok. 650 m. 3. Chrobrego w zakresie wymiany: - istniejącej kanalizacji deszczowej od ulicy Jagiellońskiej do ulicy Polnej przez tereny os. Młodych oraz ulicy Chrobrego, - studni i krat burzowych. Przewidywana długość kanalizacji deszczowej podlegającej wymianie wynosi ok. 300 m. Proponowany przebieg sieci zaznaczono na załączniku graficznym nr 2. 1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) Wykonanie inwentaryzacji wykonanych sieci, opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej na terenie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia przedstawiającym zakres opracowania; b) Uzyskanie map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonanie niezbędnych pomiarów geodezyjnych. c) Wykonanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych branż: sanitarnej i drogowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, opracowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego i spełniające wymagania rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2011r. Nr 42 poz. 217) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 czerwca 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2013r., poz. 762). Projekt budowlano-wykonawczy należy wykonać w 6 egzemplarzach w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. d) Wykonanie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. e) Wykonanie przedmiarów robót sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 42, poz. 217), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. f) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 42 poz. 217), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. g) Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu, w ilości 6 egzemplarzy w formie papierowej. h) Opracowanie koncepcji zgodnie z wskazanym obszarem. i) Opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej musi być zgodny z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. j) Projektant obowiązany jest wykonać prace projektowe zgodnie z umową, miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, obowiązującymi przepisami i normami w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. k) Należy opracować kosztorysy i przedmiary dla każdej branży osobno w celu możliwości wykonywania prac budowlanych etapowo. 2. Informacje dodatkowe odnoszące się do zamówienia: a) Zamawiający w załączeniu do SIWZ dołączył wydruki informacyjne z mapy przedstawiający zakres opracowania; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do projektu na etapie wykonywania opracowania; c) Prace projektowe należy prowadzić w ścisłej współpracy z Zamawiającym; d) Zadrzewienie - wszystkie drzewa uniemożliwiające wykonanie wymiany nawierzchni chodników i dróg, kanalizacji deszczowej oraz studni i krat burzowych czy separatora należy przewidzieć do wycinki. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie sytuacyjno - wysokościowej. Przewidzieć do usunięcia zbędne zakrzaczenie. Wykonać inwentaryzację zieleni w pasie drogowym z zaznaczeniem drzew i krzewów do wycinki, a także ich wykaz z określeniem gatunków drzew i krzewów oraz obwodów drzew przewidzianych do wycinki. e) Wymaga się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca musi zapewnić wykonanie usług zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. f) Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, co najmniej: a) jedną osobę posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do projektowania w specjalności drogowej; b) jedną osobę posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, - z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, - wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, - zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, - zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, - zmiany kluczowego personelu wykonawcy/ zamawiającego, - zmiany podwykonawców, - konieczności wykonania dodatkowych prac archeologicznych na terenie budowy, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. - wystąpienia nieprzewidzianych trudności z otrzymaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać: osobiście w pokoju nr 17 Urzędu Miejskiego Człuchów al. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów lub przesłanie pocztą na adres Wnioskodawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Człuchowie al. Wojska Polskiego 1, 77 - 300 Człuchów Pokój nr 114 sekretariat Burmistrza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.11.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.