To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie systemu sterowania zamykaniem drzwi przeciwpożarowych na drogach ewakuacyjnych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie, przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6.
Numer ogłoszenia: 222063 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185997 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie systemu sterowania zamykaniem drzwi przeciwpożarowych na drogach ewakuacyjnych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie, przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie systemu sterowania zamykaniem drzwi przeciwpożarowych na drogach ewakuacyjnych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie, przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych. 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe. 71320000-7 - Usługi inżynierii w zakresie projektowania 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia. 4. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 5. Zaleca się WYKONAWCOM przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Zakłada się, że WYKONAWCA uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. 6. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. 7. ZAMAWIAJĄCY umożliwi WYKONAWCOM wstęp na teren inwestycji, w uzgodnionym terminie 8. Każdy WYKONAWCA ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 9. WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 10. WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 11. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. WYKONYWANIE robót nie może zakłócać pracy w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu a więc w godzinach 1900 - 600 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 700- 2400. 12. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 700- 1700. 13. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 14. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku. 15. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zatrudnienia przez WYKONAWCĘ podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.34.30.00-3, 71.32.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMI MAREK BORUTA PROJEKTOWANIE NADZORY PPOŻ
jakie przetargi wygrała firma
KAMI MAREK BORUTA PROJEKTOWANIE NADZORY PPOŻ
- KAMI Consulting Projektowanie Wykonawstwo Wentylacja Instalacje Elektryczne Teletechnika Ochrona Przeciwpożarowa Marek Boruta, ul. Tawułkowa 19, 04-953 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193971,00
Oferta z najniższą ceną: 193971,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Wymiana wybranych urządzeń dylatacyjnych na obiektach w km 2,952 i 7,067 drogi ekspresowej S7i (odc. Południowej Obwodnicy Gdańska) w m. Gdańsk
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.