eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-18

Olsztyn: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 221847 - 2014; data zamieszczenia: 18.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki , Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych - zadanie nr 1, tj.: a) komputer stacjonarny z monitorem (biurowy) - 15 szt., b) oprogramowanie biurowe - 15 szt., c) NAS (serwer plików) - 1 szt., d) zestaw modułów bateryjnych do UPS APC - 1 zestaw, e) zestaw modułów bateryjnych do modułu bateryjnego UPS APC - 1 zestaw, f) drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa z wbudowaną funkcją duplex A4 - 6 szt., g) pendrive 16 GB szyfrowany sprzętowo 256 bit AES - 54 szt., h) napęd optyczny zewnętrzny typu slim - 9 szt., i) głośniki - 10 szt., j) aparat fotograficzny z nośnikiem danych i ładowarką - 3 szt., k) dysk zewnętrzny przenośny - 3 szt., l) skaner A3 - 4 szt., m) skaner A4 z ADF - 2 szt., n) monitor 27 cali - 3 szt., o) licencja User CAL - 320 szt., p) taśma do biblioteki taśmowej LTO6 - 4 szt., q) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate FG60D UTM - 2 szt., 2) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych - zadanie nr 2, tj.: a) komputer stacjonarny z monitorem - 4 szt., b) oprogramowanie biurowe - 4 szt., c) komputer przenośny typ I - 1 szt., d) serwer - 2 szt., e) przełącznik (switch) - 1 szt., f) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM - 1 szt., g) komputer przenośny typ II - 1 szt., h) oprogramowanie biurowe do komputera przenośnego typ II - 1 szt. 2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 6 i 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 6. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznie bezzwrotnych. 7. Dostarczony sprzęt komputerowy, oprogramowanie i urządzenia peryferyjne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.60.00-2, 48.42.20.00-2, 32.42.00.00-3, 38.65.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, c) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych; pełnomocnictwa (upoważnienia) muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 354.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych - zadanie nr 1, tj.: a) komputer stacjonarny z monitorem (biurowy) - 15 szt., b) oprogramowanie biurowe - 15 szt., c) NAS (serwer plików) - 1 szt., d) zestaw modułów bateryjnych do UPS APC - 1 zestaw, e) zestaw modułów bateryjnych do modułu bateryjnego UPS APC - 1 zestaw, f) drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa z wbudowaną funkcją duplex A4 - 6 szt., g) pendrive 16 GB szyfrowany sprzętowo 256 bit AES - 54 szt., h) napęd optyczny zewnętrzny typu slim - 9 szt., i) głośniki - 10 szt., j) aparat fotograficzny z nośnikiem danych i ładowarką - 3 szt., k) dysk zewnętrzny przenośny - 3 szt., l) skaner A3 - 4 szt., m) skaner A4 z ADF - 2 szt., n) monitor 27 cali - 3 szt., o) licencja User CAL - 320 szt., p) taśma do biblioteki taśmowej LTO6 - 4 szt., q) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate FG60D UTM - 2 szt., 2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.60.00-2, 48.42.20.00-2, 34.42.00.00-3, 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych - zadanie nr 2, tj.: a) komputer stacjonarny z monitorem - 4 szt., b) oprogramowanie biurowe - 4 szt., c) komputer przenośny typ I - 1 szt., d) serwer - 2 szt., e) przełącznik (switch) - 1 szt., f) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM - 1 szt., g) komputer przenośny typ II - 1 szt., h) oprogramowanie biurowe do komputera przenośnego typ II - 1 szt. 2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.60.00-2, 48.42.20.00-2, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.