eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa infrastruktury bezpieczeństwa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Warszawa: Rozbudowa infrastruktury bezpieczeństwa.
Numer ogłoszenia: 22181 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176311 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 661 72 72, faks 22 376 73 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury bezpieczeństwa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV: 48.00.00.00-8 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne). Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury bezpieczeństwa Check Point, w tym: 1. Zakup i dostawa systemu zapobiegania i wykrywania zagrożeń zamaskowanych, nierozpoznanych i zagrożeń typu zero-day, zgodnego z wymogami funkcjonalnymi i technicznymi, określonymi i zamieszczonymi w załączniku nr 6 do Istotnych postanowień umowy (IPU), zwanego dalej systemem, w tym oprogramowania (zgodnie z ofertą) wraz z licencją (dopuszcza się również udzielenie sublicencji) niewyłączną udzieloną przez producenta ww. oprogramowania, uprawniającą Zamawiającego i lub jego następców prawnych do korzystania z ww. oprogramowania przez czas nieoznaczony (zwanego dalej oprogramowaniem 1), preinstalowanego na dostarczonym, dedykowanym urządzeniu typu appliance (zwanym dalej sprzętem). 2. Zakup i dostawa modułu programowego Mobile Access Blade unlimited Solution oraz udzielenie niewyłącznej licencji, uprawniającej Zamawiającego i lub jego następców prawnych do korzystania z ww. modułu programowego przez czas nieoznaczony, udzielonej przez producenta ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji), zwanego dalej oprogramowaniem 2, zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 6 do IPU. 3. Zakup i dostawa modułu programowego Security Management pre-defined system including Customer Log Module oraz udzielenie niewyłącznej licencji, uprawniającej Zamawiającego i lub jego następców prawnych do korzystania z ww. modułu programowego przez czas nieoznaczony, udzielonej przez producenta ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji), zwanego dalej oprogramowaniem 3, zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 6 do IPU. 4. Zakup i dostawa modułu programowego SmartEvent and SmartReporter blades managing up to 10 gateways oraz udzielenie niewyłącznej licencji, uprawniającej Zamawiającego i lub jego następców prawnych do korzystania z ww. modułu programowego przez czas nieoznaczony, udzielonej przez producenta ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji), zwanego dalej oprogramowaniem 4, zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 6 do IPU. 5. Wdrożenie zamawianego systemu i oprogramowania 2-4 w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego. 6. Udzielenie 12 miesięcznego wsparcia technicznego (serwisu gwarancyjnego) dla systemu i oprogramowania 2-4, świadczonego przez producenta oferowanego oprogramowania i lub autoryzowanego partnera serwisowego ich producenta, na zasadach określonych przez ww. producenta oraz zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 1-16 IPU..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infrastructure & Business Consulting Group Sp. z o.o., ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 558924,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 687000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 687000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 687000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.