eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6.
Numer ogłoszenia: 221771 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356042 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6. Zamawiający przewiduje, że: co najmniej 70% kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia zostanie przeznaczona na roboty związane z remontem sanitariatów. co najmniej 15% kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia zostanie przeznaczona na roboty związane z uszczelnianiem, wykonywaniem izolacji poziomych i pionowych. 1. Zakres przewidywanych drobnych robót budowlanych 1. Prace malarskie: 1.1. malowanie tynków farbami, 1.2. malowanie stolarki drzwiowej i okiennej farbami olejnymi, 1.3. uzupełnianie ubytków, szpachlowanie i wykonywanie gładzi gipsowych na tynkach. 2. Prace murarskie i tynkarskie: 2.1. stawianie ścian działowych z cegły, pustaków płyt itp., 2.2. wykonywanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, 2.3. tynkowanie ścian, 2.4. wykonywanie nadproży i osadzanie otworów drzwiowych i okiennych. 3. Prace posadzkarskie i glazurnicze: 3.1. wykonywanie i naprawy posadzek betonowych, pcv, wykładzin z tworzyw sztucznych, terakoty i klinkieru, układanie glazury i terakoty, parkietu drewnianego oraz paneli. 4. Prace dekarskie: 4.1.naprawa i konserwacja dachów krytych papą, (łącznie z kominami), 4.2. naprawa, wymiana i konserwacja rynien dachowych, rur spustowych i obróbek blacharskich. 5. Prace w zakresie stolarki budowlanej: 5.1.Wymiana i montaż stolarki drzwiowej i okiennej. 6. Prace w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych: 15 6.1. wymiana pionów w-k z podejściami pod urządzenia sanitarne, 7. Prace w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych: 7.1.wymiana instalacji podtynkowych i natynkowych, 7.2. demontaż i montaż opraw żarowych i jarzeniowych. 8. Prace w zakresie rozbiórek: 8.1.demontaż stolarki, rozbiórka ścian działowych ceglanych, betonowych, z płyt GK. II. Istotne warunki w zakresie wykonywania prac 1. Zakres prac, terminy oraz wymagania dotyczące jakości wykonania i materiałów będą każdorazowo określone w zleceniu wystawionym w formie pisemnej (bądź e-mail) przez Zamawiającego. 2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona: a) opróżnienia pomieszczenia z mebli, sprzętu, itp., b) ponownego wniesienia po remoncie do pokoju mebli, sprzętu, itp., c) sprzątnięcia miejsca po wykonanych pracach budowlanych. 3. Materiały konieczne do wykonania zleconych prac, po uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i jakości potrzebnych materiałów będą w ilościach niezbędnych do realizacji zlecenia, kupowane i dostarczane przez Wykonawcę. 4. Po wykonaniu zlecenia Zamawiający dokona odbioru technicznego wykonanych prac, nie później niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia prac przez Wykonawcę. 5. W przypadkach wystąpienia na terenie budynku zdarzeń nieprzewidzianych, losowych, spowodowanych działaniem sił wyższych, Wykonawca jest zobowiązany na zlecenie Zamawiającego przystąpić do usuwania ich skutków. Czas reakcji Wykonawcy powinien nastąpić w ciągu 1 godziny od otrzymania telefonicznego wezwania od Zamawiającego. 6. Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający funkcjonowanie budynku Ministerstwa. 7. Wymagany jest wysoki standard wykonania prac i terminowe ich wykonywanie. 8. W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca, a po zakończeniu realizacji - do sprzątnięcia obszaru, na którym wykonywana była praca (dotyczy również wywiezienia gruzu, materiałów rozbiórkowych itp oraz przywrócenia stanu instalacji i wyposażenia do pierwotnego). 9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP, p.poż. i prawa budowlanego. 10. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wypadki związane z wykonywaniem prac ( w tym również wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia terenu wykonania prac). 11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić książkę obmiaru i dokonywać szczegółowych wpisów związanych z prowadzonymi pracami jak obmiar, opis wykonywanych czynności datę i miejsce wykonywania prac. Wpisy należy potwierdzać z przedstawicielem Zamawiającego. Książka obmiaru posłuży do rozliczenia wykonanych prac na podstawie KNR.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski, ul. Warszawska 103, 05-190 Nasielsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26,78

  • Oferta z najniższą ceną: 22,32 / Oferta z najwyższą ceną: 40,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.