eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie druków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Łódź: wykonanie druków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 22176 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie druków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie druków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79823000-9 usługa drukowania i dostawy 3. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 2 do specyfikacji - Pakiet asortymentowo - cenowy 4. Ilości podane w załączniku nr 2 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. Wzory druków Zamawiający przekazywać będzie wraz z zamówieniem. 5. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 7. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1)Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności , Łódź, ul. Lecznicza 6 2)Zespół ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, Łódź ,ul. Piotrkowska 149 3)I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul. Tybury 16 4)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Limanowskiego 194/196 5)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Tokarzewskiego 53 6)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Marysińska 36 7)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Motylowa 4 8)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Rybna 18 9)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Perla 2 10)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Sprinterów 11 11)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Kasprzaka 27 12)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Karolewska 70/76 13)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Garnizonowa 38 14)II Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Grota -Roweckiego 30 15)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Elsnera 12 16)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Zbocze 2a 17)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, al. Piłsudskiego 67 18)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Tramwajowa 21 19)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10-go Lutego 7/9 20)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Piotrkowska 61 21)III Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Będzińska 5 22)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Będzińska 5 23)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Dąbrowskiego 33 24)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Senatorska 4 25)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Paderewskiego 47 26)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Rzgowska 170 27)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Kilińskiego 102/102A 28)Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej , Łódź ul. Lipowa 28 29) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 30)Klub Integracji Społecznej ul. Ks Młyn 2 31)Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 32)Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 8. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 9. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub e-mailem. 10. Zamawiający określi w zamówieniu asortyment, ilości oraz miejsce dostawy druków. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione druki w terminie (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od dnia otrzymania zamówienia. 12. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji dostawy od chwili zgłoszenia zamówienia - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90-440 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90-440 Łódź-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.