eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie miasta Ryki - sektor I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Ryki: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie miasta Ryki - sektor I.
Numer ogłoszenia: 221570 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk , ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 865 71 10, faks 081 865 71 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie miasta Ryki - sektor I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) odbiór i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Puławach lub innej instalacji wskazanej przez Zamawiającego, odpadów komunalnych z nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Miasta Ryki zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r., poz. 1399, ze zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/396/2012 z dnia 30.07.2012r. oraz uchwałą Nr XXIV/397/2012 w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2017 z dnia 30.07.2012 z załącznikami, oraz przepisami aktualnego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryki. b) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w worki do selektywnego zbierania odpadów surowcowych, szkła i popiołu. 2. Odbieranie i transport odpadów komunalnych na terenie Miasta Ryki Obowiązki Wykonawcy w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych: 1) Wykonawca obowiązany jest do świadczenia na obszarze Miasta Ryki usług w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach, w tym w workach spełniających wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryki z nieruchomości zamieszkałych, w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Ilość nieruchomości objętych zamówieniem:a) budownictwo jednorodzinne:1700 gospodarstw domowych, 5350 mieszkańców, a) budownictwo wielorodzinne: 1384 gospodarstw domowych, 3350 mieszkańców, 25 miejsc do gromadzenia odpadów komunalnych (altanki , miejsca ustawiania pojemników), Ilość zebranych odpadów komunalnych w 2014r. wyniosła: a) zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01 w ilości 1200,00 Mg b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: - odpady surowcowe tzw. frakcja sucha: papier, tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale kod 15 01 06 w ilości 220,00 Mg, - szkło kod 15 01 07 w ilości 110,00 Mg, - popioły paleniskowe kod 20 03 99 w okresie grudzień - luty w ilości 90,00 M 2) Wykaz właścicieli nieruchomości zamieszkałych w budownictwie jednorodzinnym oraz altan śmieciowych (budownictwo wielorodzinne) wraz z adresami zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy, po podpisaniu umowy na realizację niniejszego zamówienia. Sposób odbioru odpadów komunalnych: 1) Wykonawca jest obowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, b) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, c) niezależnie od warunków atmosferycznych, d) pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów, e) pojazdami przystosowanymi do obsługi pojemników na wąskich ulicach, f) w przypadku kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów itp. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.2) Wykonawcę obowiązuje: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, b) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itp.), c) dokonywanie kontroli, czy odpady zostały zebrane w sposób selektywny, d) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryki gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach. Informacja powinna zawierać:- adres nieruchomość, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryki, - dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi, e) bieżące przekazywanie adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, na których powstają odpady, a nieujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, f) informowanie Zamawiającego o każdym przypadku braku możliwości odebrania odpadów z danej nieruchomości ze względu na brak współdziałania właściciela. 3) Po podpisaniu umowy Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi nieruchomości zabudowy jednorodzinnej (w zależności od ilości osób w gospodarstwie domowym) minimum po 3 worki do selektywnej zbiórki odpadów (tj. żółty, zielony i brązowy). Kolejne worki dostarczone będą w systemie za każdy odebrany napełniony worek Wykonawca na posesji pozostawi worek pusty. W przypadku nieobecności właściciela nieruchomości Zamawiający dopuszcza zostawienie worków na terenie nieruchomości w miejscu widocznym dla właściciela. Wykaz nieruchomości na których pozostawiono worki bez ich potwierdzenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. 3.3. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych. Harmonogram 1) Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie odbierania odpadów komunalnych w następujący sposób: Budownictwo wielorodzinne a) odpady niesegregowane - dwa razy w tygodniu, b) odpady zbierane selektywnie- odpady surowcowe ( tzw. suche) - dwa razy w tygodniu, - szkło - raz w miesiącu, Budownictwo jednorodzinne a) odpady niesegregowane - raz w miesiącu, z tym że od kwietnia do października - raz na dwa tygodnie, b) odpady zbierane selektywnie; - odpady surowcowe ( tzw. suche) - raz w miesiącu, - szkło - raz na dwa miesiące, - popioły pochodzące z palenisk domowych - raz w miesiącu w okresie listopad - marzec. 2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Harmonogramu odbierania odpadów zgodnie z częstotliwością określoną w pkt 3.3) Harmonogram co do treści i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje Harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 7 dni od daty otrzymania. 4) Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi; a) odbiór odpadów, które odbierane są co najmniej raz na 2 tygodnie z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia ( lub dni tygodnia), - dotyczy budownictwa jednorodzinnego, b) odbiór odpadów nie może następować w dni ustawowo wolne od pracy. 5) Wykonawca jest obowiązany umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej oraz udostępnić Zamawiającemu, w celu umieszczenia harmonogramu na stronie internetowej Zamawiającego.6) Wykonawca jest obowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości w terminie 15 dni od daty podpisania umowy w następujący sposób: a) dla nieruchomości mieszkalnych w zabudowie jednorodzinnej - egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela, b) dla nieruchomości mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej - egzemplarz w formie papierowej dla każdego zarządzającego nieruchomością. 7) Harmonogram przygotowany na wymagany okres obowiązuje do końca roku na który został ustalony. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest za bieżące informowanie Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości. 8) Jeżeli Wykonawca wykonuje również na terenie Miasta Ryki usługę odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, w celu rozdzielenia strumienia odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych w innych terminach niż z terenu nieruchomości niezamieszkałych. 9) Jeżeli Wykonawca świadczy usługi dla innych gmin nie może jednocześnie odbierać odpadów z ich terenu oraz terenu Miasta Ryki. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu informacji dot. terminów odbioru odpadów z innych gmin. 4. Wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, 1. Wykonawca obowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w terminie 15 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca obowiązany jest po odebraniu worków z selektywnie zebranymi odpadami z nieruchomości zamieszkałej pozostawić nowe worki w takiej samej ilości w jakiej były odebrane. 3. Dostarczone przez Wykonawcę worki powinny spełniać następujące wymagania - zielone z przeznaczeniem na szkło (białe i kolorowe) z nadrukiem Szkło, grubość 40 - 50 ? oraz wielkość 110 L - jasnożółte, przezroczyste, na odpady surowcowe (tzw. suche) z nadrukiem Frakcja sucha (Odpady surowcowe), grubości 30 - 40 ?, wielkość 110L,- brązowe - z nadrukiem Popiół, grubość 50-60?, wielkość 80 L. 4. W przypadku nieobecności właściciela nieruchomości Zamawiający dopuszcza zostawienie worków na terenie nieruchomości w miejscu widocznym dla właściciela. 5. Wykonawca obowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonania odbioru, uprzątnięcia i odebrania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach.5. Zapewnienie sprzętu oraz zaplecza technicznego 5.1. Wymagania w zakresie sprzętu oraz zaplecza technicznego 1) Wykonawca zapewnia sprzęt oraz zaplecze techniczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami:a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232, ze zm.) b) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.) w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 9d ustawy, c) Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz.U. z 2013r., poz. 122) wydanego na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.), 2) Wykonawca zapewnia, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostateczną ilość środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi oraz zapewnia odpowiedni personel, 3) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do dysponowania następującymi pojazdami: - przynajmniej dwoma pojazdami przeznaczonymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - przynajmniej dwoma pojazdami o masie całkowitej do 5,5 ton (dojazd do miejsc trudno dostępnych), - przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych wyposażonym w HDS, - przynajmniej jednym pojazdem dwukomorowym - wymagania Dyrektywy 98/69/EC- co najmniej norma Euro 4. 4) Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczna nazwą Wykonawcy oraz danymi adresowani i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne. 5) W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. udzielenie Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) wpis do Rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U z 2013r., poz.1399 z późn. zm) prowadzony przez właściwy organ w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ; b) zezwolenie na transport odpadów , o którym mowa w art. 24 w związku z art. 233 art. 234 ustawy z dnia 14 grudnia2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; c) zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 w związku z art. 232 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności Wykonawcy mogą spełniać łącznie). Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:a) poświadczenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 24 w związku z art. 233 oraz art. 234 ustawy z dnia 14 grudnia2012r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; c) zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 w związku z art. 232 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał lub wykonuje należycie co najmniej: - dwie usługi polegające na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych o łącznej wartości 500 000 zł brutto, w tym jednej usługi o wartości co najmniej 300 000 zł brutto. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy mogą spełniać łącznie). W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną) wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, sporządzony wg wzoru stanowiącego Zał. nr 6 do niniejszej SIWZ, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Ryki lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca do parkowania pojazdów na bazie powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w:- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, - pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, - miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, - legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: - punkt bieżącej konserwacji, - punkt naprawy pojazdów,- miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). b) pojazdami: - przynajmniej dwoma pojazdami przeznaczonymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - przynajmniej dwoma pojazdami o masie całkowitej do 5,5 ton (dojazd do miejsc trudno dostępnych),- przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych wyposażonym w HDS, - przynajmniej jednym pojazdem dwukomorowym - wymagania Dyrektywy 98/69/EC- co najmniej norma Euro 4. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym Wykonawcy mogą spełniać łącznie).W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego Zał. nr 7 do niniejszej specyfikacji, (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. 10 SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (tj. spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej Specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zgodnie z art. 144 u.p.z.p. przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione,b) zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy,c) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy,e) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowania odpadów komunalnych, w szczególności zmiana wysokości poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów komunalnych w postaci: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła lub sposobu jego obliczania, określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, f) strony dopuszczają też możliwość zmiany umowy w zakresie terminu płatności, terminu i zasad usuwania wad oraz innych nieistotnych zmian. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek okoliczności, o których mowa w pkt 25.3 Strona która poweźmie o nich wiadomość zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie drugą Stronę. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rykach, 08-500 Ryki, pok. Nr 215..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Rykach, 08-500 Ryki, pok. Nr 201 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.