eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października (4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej) dotyczącego wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz programu wydarzeń temu towarzyszących. W dodatku zamieszczona będzie na całej ostatniej stronie reklama muzeum oraz logotyp na stronie pierwszej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października (4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej) dotyczącego wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz programu wydarzeń temu towarzyszących. W dodatku zamieszczona będzie na całej ostatniej stronie reklama muzeum oraz logotyp na stronie pierwszej
Numer ogłoszenia: 221567 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października (4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej) dotyczącego wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz programu wydarzeń temu towarzyszących. W dodatku zamieszczona będzie na całej ostatniej stronie reklama muzeum oraz logotyp na stronie pierwszej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października (4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej) dotyczącego wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz programu wydarzeń temu towarzyszących. W dodatku zamieszczona będzie na całej ostatniej stronie reklama muzeum oraz logotyp na stronie pierwszej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W związku z wnioskiem o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ww. usługę złożonym przez Dział Komunikacji i Ewaluacji, Komisja przetargowa zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na przeprowadzenie przedmiotowego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 litera a i b, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Agora S.A. jest jedynym wydawcą dziennika Gazeta Wyborcza, który w ramach współpracy partnerskiej związanej z Wielkim Otwarciem wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich chce wydać dodatek specjalny (do stołecznego sobotniego wydania Gazety Wyborczej) dotyczący tego wydarzenia. Muzeum będzie partnerem dodatku, w którym ukaże się całostronicowa reklama a także na pierwszej stronie zamieszczony zostanie logotyp muzeum. Zasięg warszawskiego wydania Gazety Wyborczej wynosi 213 tys. czytelników (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014). Czytelnikami gazety są przede wszystkim osoby w wieku 24-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014), wśród nich są m.in. dyrektorzy, urzędnicy, kierownicy, specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, właściciele prywatnych firm, nauczyciele, wykładowcy, naukowcy, i studenci warszawskich uczelni, stanowiący grupy docelowe, do których pragnie dotrzeć Muzeum z informacjami o wystawie, widowisku otwarcia oraz wydarzeniach, które odbędą się podczas Dni Otwartych (koncerty, warsztaty, debaty, wykłady, pokazy filmowe, wydarzenia edukacyjne). Ww. czytelnicy Gazety Wyborczej są grupami docelowymi Muzeum. Mając na uwadze możliwość jaką daje dotarcie poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do szerokiej grupy potencjalnych odwiedzających Muzeum Historii Żydów Polskich należy stwierdzić, że bycie partnerem wydania dodatku specjalnego oraz zamieszczenie w nim całostronicowej reklamy w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu warszawskim zapewni dotarcie do ww. grup docelowych oraz skuteczną promocję poszczególnych wydarzeń organizowanych w ramach wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy, ponieważ Gazetę Wyborczą wydaje jedynie Agora S.A. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy, ponieważ Gazetę Wyborczą wydaje jedynie Agora S.A. Ponadto Agora S.A. jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej w wybranym przez Zamawiającego czasopiśmie. Biorąc powyższe pod uwagę Komisja przetargowa zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na negocjacje z ww. Wykonawcą.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października 4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.