Bielsko-Biała: Usługi geodezyjne dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.52.2015.DG)
Numer ogłoszenia: 221530 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.52.2015.DG).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na: -podziale nieruchomości gminnych w celu wydzielenia ich części przeznaczonych do zbycia w drodze przetargu oraz bezprzetargowo na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, -podziale nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bielsko-Biała, celem wyodrębnienia gruntu zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie budynku zlokalizowanego na działce gminnej, -wznowieniu lub ustaleniu znaków granicznych nieruchomości gminnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia zawodowe geodezyjne (o których mowa w art. 43 p. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), posiadającą co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. UWAGA! Doświadczenie zawodowe liczone będzie od daty uzyskania uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków (art.26, ust. 2b ustawy) 2) Oryginał Oferty sporządzonej na formularzu Oferta stanowiącym zał. nr 1.1 - 1.6 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) 4) Pełnomocnictwo do reprezentacji wykonawcy - jeśli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 212).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Mienia Gminnego i Rolnictwa, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bielsko-Biała, oznaczonej jako działka nr 2399/6 o pow. 333 m2 obj. Kw BB1B/00008532/1, położonej w rejonie ulic Karpackiej i Jazowej - obręb Kamienica, mający na celu wydzielenie części gruntu niezbędnego pod wybudowanie pompowni przez AQUA S.A. Po wstępnej analizie Zamawiający przewiduje powstanie w wyniku podziału 2 nowych działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bielsko-Biała, oznaczonej jako działka nr 367/2 o pow. 812 m2 obj. Kw BB1B/00126860/2 położonej przy ul. Lipnickiej 74 - obręb Lipnik, mającego na celu wydzielenie części niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania istniejącego budynku. Po wstępnej analizie Zamawiający przewiduje powstanie w wyniku podziału 2 nowych działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości gminnej oznaczonej jako działka 31/18 o pow. 646 m2 obj. Kw BB1B/00061732/2 obręb Dolne Przedmieście 55, położonej w Bielsku-Białej przy ul. Dubois, polegający na wydzieleniu części gruntu z przeznaczeniem do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na uzupełnienie nieruchomości sąsiedniej, oznaczonej jako działki 31/12 i 31/19 o łącznej pow. 326 m2 obj. KW BB1B/00097820/7 - zgodnie z postanowieniem zezwalającym na podział. Po wstępnej analizie Zamawiający przewiduje powstanie w wyniku podziału 2 nowych działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości gminnej oznaczonej jako działka nr 23 o powierzchni 720 m2, obj. Kw BB1B/00062649/0 obręb Bielsko Miasto, położonej w Bielsku-Białej przy ul. Piwowarskiej, polegający na wydzieleniu części gruntu faktycznie zajętego pod narożnik budynku przy ul. Piwowarskiej 3, pozostała część w pasie drogowym. Po wstępnej analizie Zamawiający przewiduje powstanie w wyniku podziału 2 nowych działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bielsko-Biała, oznaczonej jako dz. 3653/59 o pow. 337 m2, obj. Kw BB1B/00061046/6 obręb Lipnik, położonej przy ul. Krzyżowej - w celu wydzielenia działki przeznaczonej na powiększenie sąsiedniej nieruchomości oznaczonej jako dz. 6753, obręb Lipnik. Po wstępnej analizie Zamawiający przewiduje powstanie w wyniku podziału 2 nowych działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie lub ustalenie sześciu punktów granicznych nieruchomości gminnej położonej w Bielsku-Białej przy ul. Gilów, oznaczonej jako działka nr 578/58, obj. Kw BB1B/00061731/5 - obręb Kamienica, na odcinku przylegającym do nieruchomości prywatnych, oznaczonych jako działki nr 578/89, 578/90 i 578/43.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VIII / 2024
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- "Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku-B. w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa boiska piłkarskiego oraz modernizacja oświetlenia boiska ..."
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- "12/24 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin gmina Strzelce Krajeńskie
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej
- Rozbudowa i przebudowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Przerośl, gm. Przerośl.
- BZP.271.31.2024 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - ul. Dunajewskiego.
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łazy, Pietrusza Wola i Rzepnik"
- Założenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500) dla jednostek ewidencyjnych powiatu
więcej: Kupno i sprzedaż nieruchomości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.