eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości, numer sprawy P/230/2014/SMat/WIM - 129/ZP/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Dostawy środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości, numer sprawy P/230/2014/SMat/WIM - 129/ZP/14
Numer ogłoszenia: 221503 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 04-141 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości, numer sprawy P/230/2014/SMat/WIM - 129/ZP/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 Środki higieny poz. 1 Papier toaletowy mały - 47 400 szt.; poz. 2 Papier toaletowy BIG 0,45 - 35 000 szt.; poz. 3 Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych - 2 650 szt.; poz. 4 Kostka zapachowa do WC - 9 500 szt.; poz. 5 Ścierki do podłóg - 2 000 szt.; poz. 6 Ściereczki z mikrofibry - 1 900 szt.; poz. 7 Zapałki 1 200 pacz.; poz. 8 Płyn do mycia szyb - 1 900 l; poz. 9 Środek p/kurzowy do czyszczenia mebli - 1 900 szt.; poz. 10 Odświeżacz powietrza w aerozolu - 2 040 szt.; poz. 11 Rękawice gumowe gospodarcze - 2 200 par; poz. 12 Mleczko do czyszczenia - 1 249,5 l; poz. 13 Płyn do mycia naczyń - 1 500 l; poz. 14 Sól do zmywarek - 500 kg; poz. 15 Płyn do wybielania tkanin - 30 l; poz. 16 Proszek do zmywarek - 30 kg; poz. 17 Płyn nabłyszczający do zmywarek - 10 l; poz. 18 Mydło toaletowe - 450 kg.; poz. 19 Mydło w płynie - 9 000 l; poz. 20 Mydło hotelowe - 1 600 szt.; poz. 21 Mydlano - detergentowa pasta do rąk - 520 kg; poz. 22 Ręczniki papierowe -128 400 pacz.; pakiet nr 2 Profesjonalne środki czystości poz. 1 Środek myjąco - pielęgnujący do codziennego mycia podłóg (koncentrat) - 4 400 l; poz. 2 Emulsja samopołyskowa do konserwacji podłóg z tworzyw sztucznych, PCV, kamienia, marmuru i paneli - 400 l; poz. 3 Preparat do usuwania powłok ochronnych oraz gruntownego czyszczenia powierzchni - 850 l; poz. 4 Preparat do zabezpieczania różnych typów podłóg np. z linoleum, PCV, płytek, lastriko, betonu - 650 l; poz. 5 Preparat do mycia powierzchni zmywalnych (koncentrat) - 1 950 l; poz. 6 Preparat do mycia urządzeń sanitarnych - 3 000 l; poz. 7 Antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów - 4 580 szt.; poz. 8 Wybielający żel do czyszczenia sanitariatów - 2 700 szt.;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 39.81.30.00-4, 33.63.16.00-8, 39.51.42.00-0, 39.22.53.00-8, 39.83.12.40-0, 39.83.30.00-0, 39.81.11.00-1, 18.42.40.00-7, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy sukcesywne środków higieny lub profesjonalnych środków czystości o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda, a także załączy dowody czy zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    pakiet nr 1: karty charakterystyki proponowanych produktów, z podaniem nr pozycji z siwz. (nie dotyczy pozycji 5, 6, 7, 11); zgłoszenie do krajowego systemu Informowania o kosmetykach (dotyczy pozycji 18, 19, 20.); po 1 próbce każdej pozycji, w opakowaniach oryginalnych producenta jak w wymaganiach SIWZ; pakiet nr 2: karty charakterystyki oraz ulotka informacyjna proponowanych produktów, z podaniem nr pozycji z SIWZ; po 1 próbce każdej pozycji, w opakowaniach oryginalnych producenta jak w wymaganiach SIWZ, w przypadku płynów do podłóg próbki w opakowaniach o poj. np. 1l.; plan higieny przygotowany w oparciu o zaproponowane preparaty; katalogi produktów; Do oferty załączyć atest PZH lub dokument równoważny - dotyczy poz. 1,5,6.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 SIWZ stosuje się odpowiednio. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 SIWZ musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 SIWZ mogą zostać złożone wspólnie. c) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wim.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 pokój nr 420 (IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 Środki higieny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Papier toaletowy mały - 47 400 szt.; poz. 2 Papier toaletowy BIG 0,45 - 35 000 szt.; poz. 3 Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych - 2 650 szt.; poz. 4 Kostka zapachowa do WC - 9 500 szt.; poz. 5 Ścierki do podłóg - 2 000 szt.; poz. 6 Ściereczki z mikrofibry - 1 900 szt.; poz. 7 Zapałki 1 200 pacz.; poz. 8 Płyn do mycia szyb - 1 900 l; poz. 9 Środek p/kurzowy do czyszczenia mebli - 1 900 szt.; poz. 10 Odświeżacz powietrza w aerozolu - 2 040 szt.; poz. 11 Rękawice gumowe gospodarcze - 2 200 par; poz. 12 Mleczko do czyszczenia - 1 249,5 l; poz. 13 Płyn do mycia naczyń - 1 500 l; poz. 14 Sól do zmywarek - 500 kg; poz. 15 Płyn do wybielania tkanin - 30 l; poz. 16 Proszek do zmywarek - 30 kg; poz. 17 Płyn nabłyszczający do zmywarek - 10 l; poz. 18 Mydło toaletowe - 450 kg.; poz. 19 Mydło w płynie - 9 000 l; poz. 20 Mydło hotelowe - 1 600 szt.; poz. 21 Mydlano - detergentowa pasta do rąk - 520 kg; poz. 22 Ręczniki papierowe -128 400 pacz.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 39.81.30.00-4, 33.63.16.00-8, 39.51.42.00-0, 39.22.53.00-8, 39.83.12.40-0, 39.83.30.00-0, 39.81.11.00-1, 18.42.40.00-7, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 Profesjonalne środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Środek myjąco - pielęgnujący do codziennego mycia podłóg (koncentrat) - 4 400 l; poz. 2 Emulsja samopołyskowa do konserwacji podłóg z tworzyw sztucznych, PCV, kamienia, marmuru i paneli - 400 l; poz. 3 Preparat do usuwania powłok ochronnych oraz gruntownego czyszczenia powierzchni - 850 l; poz. 4 Preparat do zabezpieczania różnych typów podłóg np. z linoleum, PCV, płytek, lastriko, betonu - 650 l; poz. 5 Preparat do mycia powierzchni zmywalnych (koncentrat) - 1 950 l; poz. 6 Preparat do mycia urządzeń sanitarnych - 3 000 l; poz. 7 Antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów - 4 580 szt.; poz. 8 Wybielający żel do czyszczenia sanitariatów - 2 700 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.