eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonanie remontu budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 15 w Iławie - III etap (wymiana stolarki okiennej, tynki na elewacji ocieplonej)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Iława: Wykonanie remontu budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 15 w Iławie - III etap (wymiana stolarki okiennej, tynki na elewacji ocieplonej)
Numer ogłoszenia: 221495 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o. , ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484535, fax. 089 6484535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itbs-ilawa.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 15 w Iławie - III etap (wymiana stolarki okiennej, tynki na elewacji ocieplonej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres robót: -przed przystąpieniem do realizacji - obmiar stolarki okiennej celem ustalenia właściwych jej wymiarów, -dostawa stolarki okiennej na miejsce montażu, -demontaż istniejących okien drewnianych -bez odzysku ościeżnic (oraz bez uwzględnienia rodzaju ościeżnicy), -demontaż istniejących kompletnych okien PCV - przekazać najemcy -wymiana parapetów wewnętrznych, -montaż stolarki okiennej na kotwy i piankę, -obróbka ościeży zewnętrznych i wewnętrznych na gładko wraz z malowaniem 2x farbą emulsyjną w kolorze białym, -naprawa uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, -osłonięcie okien -demontaż rur spustowych -wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ścianach -wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ościeżach i opaskach wokół okien i drzwi -montaż rur spustowych fi 100mm /istniejących/ -montaż i demontaż rusztowań -zabezpieczenie rusztowań siatką ochronną -wykonanie instalacji odgromowej rusztowań -uporządkowanie miejsca pracy, -wywóz i złożenie na wysypisku zdemontowanych materiałów. 2.Okna drewniane: -okna drewniane jednoramowe, zespolone z zachowaniem historycznego detalu snycerskiego w postaci stylizowanej listwy przymykowej oraz profilowane, przechodzące ślemię -kolor stolarki okiennej szaro ugrowy S 4020-Y30R wg wzornika kolorów NCS (Natural Color System) -współczynnik przenikania ciepła min. U=2,6 W/m2*K -współczynnik izolacyjności akustycznej Rw max 32 dB. -W ościeżnicach okien należy wykonać nawiewniki infiltracyjne automatyczne (nie dotyczy okien piwnic ) 3.Parapety: -wewnętrzne - drewniane szer. 30 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ - aktualne oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na rzecz Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS - podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i 2 oraz art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca winien posiadać lub zatrudniać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży konstrukcyjnej. Do oferty załączamy kserokopie uprawnień kierownictwa budowy i robót, natomiast pracowników produkcyjnych należy przedstawić na załączniku nr 6 do SIWZ. - wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót do kierowania robotami branży konstrukcyjnej oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. -potwierdzenie jakości oferowanych materiałów: min. aprobaty techniczne poparte badaniami ITB, certyfikaty oznaczone znakiem B, ocena PZH 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2) reprezentacja Wykonawcy - załącznik Nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4) aktualne oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na rzecz Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS 5) w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Zaleca się, aby pełnomocnictwo to było opatrzone dowodami uiszczonej opłaty skarbowej w wymaganej wysokości (np. znakami skarbowymi), itp., zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.).; 6) w przypadku, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie winny one ustanowić pełnomocnika - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ww. ustawy), pozostałe dokumenty należy złożyć odpowiednio; 7) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -(wzór załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ); 8) potwierdzenie jakości oferowanych materiałów: min. aprobaty techniczne poparte badaniami ITB, certyfikaty oznaczone znakiem B, ocena PZH; 9) oświadczenie o akceptacji warunków gwarancji określonych w pkt III niniejszej SIWZ 10) projekt karty gwarancyjnej zawierającym warunki gwarancji podane przez zamawiającego w SIWZ 11) wykaz kierownictwa i pracowników, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ), 12) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób sprawujących nadzór techniczny, 13) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 14) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 15) wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót do kierowania robotami branży konstrukcyjnej oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 16) oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków przetargu, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od jej złożenia oraz o akceptacji warunków umownych zawartych w projekcie umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ 17) oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz o posiadanej świadomości wykonawcy co do przedmiotu i zakresu zamówienia 18) kosztorys szczegółowy (zamawiający dopuszcza opisy poszczególnych pozycji kosztorysowych wynikające z komputerowych programów kosztorysujących, które mogą się nieznacznie różnić. Jednakże zakres robót winien być zgodny z przedmiarem robót, dokumentacją projektową. Kosztorys ofertowy winien zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania oraz wszelkie zestawienia R, M, S. 19) oświadczenie o odpowiedzialności wykonawcy za prace wykonane przez podwykonawców 20) oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej w terenie, zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i akceptacji wszelkich warunków i informacji zawartych w treści SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itbs-ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.