eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska › Budowa terenu rekreacyjnego nad jeziorem Lubowidz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Nowa Wieś Lęborska: Budowa terenu rekreacyjnego nad jeziorem Lubowidz
Numer ogłoszenia: 221445 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Wieś Lęborska , ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8612428 w. 34, faks 059 8612164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nwl.pl; http://bip.nwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa terenu rekreacyjnego nad jeziorem Lubowidz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych polegających na budowie terenu rekreacyjnego nad jeziorem Lubowidz na działce nr 342 w miejscowości Lubowidz, obręb 00011 Lubowidz w gminie Nowa Wieś Lęborska. Na terenie działki należy wykonać w szczególności: boisko do piłki plażowej, pomost drewniany, parking, urządzenia placu zabaw, urządzenia fitness oraz pozostałe obiekty małej architektury. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Projektowej, stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, która zawiera: Projekt budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiar robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423), złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz lub równoważny do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji projektowej. Wszystkie zapisy SIWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ. 3.3 Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy, jak i w okresie trwania gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. 2) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacją Techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii, przepisami bhp, ppoż., i poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 3) Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 4) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego m.in.: wyniki, protokoły z badań, atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały przed ich wbudowaniem. Ponadto dołączenia przedmiotowych dokumentów do zawiadomienia o gotowości do odbioru końcowego, 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest do: a) wykonania pełnego zakresu prac wynikających z Dokumentacji Technicznej (załącznik nr 10) wraz z dostarczeniem materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, b) wykonania robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny, na skutek realizacji robót, uległ pogorszeniu, c) zabezpieczenia prowadzonych robót poprzez prawidłowe ich oznakowanie, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.), d) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, e) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729 z późn. zm.), uzgodnionego z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem (jeżeli dotyczy), f) zorganizowania terenu budowy oraz warunków prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.), ogrodzenia i oznakowania terenu prowadzonych prac oraz zapewnienia ochrony znajdującemu się na nim mieniu, g) właściwego oznakowania robót i zabezpieczenia terenu budowy, geodezyjnego wytyczenia obiektów w terenie, właściwej organizacji robót (bariery, przejścia tymczasowe, pomosty) , uprzątnięcia terenu robót. h) zorganizowania, na swój koszt, zaplecza socjalnego wraz z wyposażeniem go w toaletę przenośną, i) prowadzenia Dziennika Budowy, j) zapewnienia sobie wody i energii elektrycznej we własnym zakresie - jeżeli będzie taka potrzeba (Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce poboru wody), k) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po przeprowadzonych robotach, l) odtworzenia istniejącej nawierzchni, w przypadku jej uszkodzenia w trakcie wykonywanych robót, m) wyposażenia terenu budowy w pojemniki do składowania odpadów, n) jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm. ), oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Przywołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, o) utrzymania w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowanych dróg komunikacyjnych, p) zabezpieczenia materiałów i części uzyskanych z rozbiórki części robót, które stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla zachowania ich, niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczowe materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo, q) wykonawca zobowiązany jest realizować roboty w taki sposób, by nie zakłócić funkcjonowania Szkoły. Roboty prowadzone będą przy czynnym obiekcie, r) usuwania wszelkich kolizji z infrastrukturą podziemną nie wymienionych w dokumentacji technicznej, s) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., t) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót - jeżeli dotyczy, u) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą powstać w związku ze zdarzeniami losowymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, v) sporządzenia dokumentacji powykonawczej, (w tym kosztorysów powykonawczych) w 2 egz., rysunki powykonawcze w 2 egz., z naniesieniem wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby dołączenie uzupełniającego opisu. w) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.61.00 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7500 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset złotych i 00/100), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz ze wskazaniem że wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na: a) budowie co najmniej 1 (jednego) pomostu drewnianego na zbiorniku wodnym lub rzece o wartości nie niższej niż 25.000,00 zł brutto. b) budowie co najmniej 1 (jednego) placu zabaw lub placu fitness (siłownia zewnętrzna) o wartości nie niższej niż 30.000,00 zł brutto. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami, z których: a) minimum 1 (jedna) osoba posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: a) posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nwl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Nowa Wieś Lęborska, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 11:30, miejsce: Gmina Nowa Wieś Lęborska, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24 w pokoju nr 15 lub listownie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.