eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Kartuzy: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 221243 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 694 52 00, faks 58 6945135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie sołectw Gminy Kartuzy. 2) Poprzez zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym, takimi jak śliskość zimowa oraz opady atmosferyczne śniegu, gradu, marznącego deszczu itp. 3) Zamówienie podzielone jest na dziesięć części: 3.1) Część Nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Bącz, Mirachowo oraz Nowa Huta w sezonie zimowym 2014/2015, 3.2) Część Nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Stara Huta, Staniszewo, Głusino oraz Kolonia w sezonie zimowym 2014/2015, 3.3) Część Nr 3 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Sianowo, Sianowska Huta oraz Pomieczyńska Huta w sezonie zimowym 2014/2015, 3.4) Część Nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectwa Prokowo w sezonie zimowym 2014/2015, 3.5) Część Nr 5 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectwa Łapalice w sezonie zimowym 2014/2015, 3.6) Część Nr 6 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Grzybno oraz Kaliska w sezonie zimowym 2014/2015, 3.7) Część Nr 7 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Borowo, Dzierżążno (bez Pikarni) oraz Sitno w sezonie zimowym 2014/2015, 3.8) Część Nr 8 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Dzierżążno - Pikarnia oraz Mezowo w sezonie zimowym 2014/2015, 3.9) Część Nr 9 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectwa Kiełpino w sezonie zimowym 2014/2015, 3.10) Część Nr 10 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Brodnica Dolna, Brodnica Górna, Ręboszewo oraz Smętowo Chmieleńskie w sezonie zimowym 2014/2015. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp, które będą stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.1) Część Nr 1 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.2) Część Nr 2 - 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 1.3) Część Nr 3 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.4) Część Nr 4 - 500 zł (słownie: pięćset złotych), 1.5) Część Nr 5 - 500 zł (słownie: pięćset złotych), 1.6) Część Nr 6 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.7) Część Nr 7 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.8) Część Nr 8 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.9) Część Nr 9 - 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 1.10) Część Nr 10 - 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej n/w pojazdami dla każdej Części: a) Ciągnik przystosowany do montażu pługa wraz z pługiem - min. 1 zestaw, b) Ciągnik ciężki (napęd 4x4) przystosowany do montażu pługa wraz z pługiem - min. 1 zestaw, c) Ładowarka lub koparko - ładowarka - min. 1 szt. 2) Pojazdy muszą posiadać dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do obsługi i kierowania pojazdami określonymi w pkt III.3.3) - co najmniej jedną osobą do każdego wymienionego pojazdu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kalkulację ceny oferty (Formularz kalkulacji ceny oferty określają Załączniki nr 6 do SIWZ) - w celu potwierdzenia zgodności treści oferty z treścią SIWZ. 2) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt 13 Części V SIWZ) potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w Części XI SIWZ, 3) dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1.1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.2) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, 1.3) wydłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy w przypadku występowania warunków atmosferycznych powodujących konieczność wydłużenia okresu zimowego utrzymania dróg, placów i chodników, 1.4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT, 1.5) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, 1.6) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej. 2) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3) Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 318, III piętro). Cena SIWZ - 20 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miejskiego w Kartuzach, 83-300 Kartuzy; ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 100, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.