eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrzeżyno › Dostawa drobiu wędlin drobiowych cz. II. oznaczenie sprawy 9/żywn./2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Mrzeżyno: Dostawa drobiu wędlin drobiowych cz. II. oznaczenie sprawy 9/żywn./2008
Numer ogłoszenia: 221190 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3346 , 72-330 Mrzeżyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4815900, fax. 091 4815289, 4815289.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu wędlin drobiowych cz. II. oznaczenie sprawy 9/żywn./2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. nazwa towaru ilość w kg cena netto wartość netto 1. filet z piersi indyka 500kg 2. filet z piersi kurczaka 500kg 3. udo z kurczaka bez kości podudzia i grzbietowej 800kg 4. filet z udźca indyka 500kg 5. serca drobiowe 300kg 6. żołądki drobiowe 300kg 7. parówki cienkie drobiowe delikatesowe 400kg 8. szynka drobiowa baton gruborozdrobniony 500kg 9. kiełbasa krakowska drobiowa 500kg 10. baton drobiowy 500kg 11. kiełbasa śląska drobiowa 700kg 12. pasztet drobiowy 300kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. :posiadają aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być2) produkowane w tym zakładzie, (art. 20. ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005 r. Nr 17, poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy ( art. 10, ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2004 r. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.), a w przypadku kontroli żywności sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art. 27, ust 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11 maja 2001 r . o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265. z późn. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności o czym mówi ( art.61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171, poz. 1225), zwanych dalej podmiotami zatwierdzonymi; oraz posiadają aktualne zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej albo niezależny podmiot uprawniony do poświadczenia zgodności działań wykonawcy o stosowaniu zasad systemu HACCP ( podstawa: art. 30 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 31 poz. 265 z póź. zm). lub dokument wystawiony na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z 2006 r. UWAGA: nie dopuszcza się do zaopatrywania odbiorcy wojskowego przez podmioty zakwalifikowane, przez cywilne organa urzędowej kontroli (Inspekcja Weterynaryjna, Państwowa Inspekcja Sanitarna), do sprzedaży bezpośredniej, do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 4) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 8) wyrażą zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym, w trakcie wykonywania zamówienia publicznego, przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych; UWAGA: Warunki określone w podpunkcie 1 uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu zawarte w tych podpunktach. Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wyjaśnień lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w-w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać10) następujące dokumenty: oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, (art. 20. ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005 r. Nr 17, poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy ( art. 10, ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2004 r. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.), a w przypadku kontroli żywności sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art. 27, ust 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11 maja 2001 r . o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265. z późn. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności o czym mówi ( art.61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171, poz. 1225), zwanych dalej podmiotami zatwierdzonymi. Aktualne zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej albo niezależny podmiot uprawniony do poświadczenia zgodności działań wykonawcy o stosowaniu zasad systemu HACCP ( podstawa: art. 30 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 31 poz. 265 z póź. zm). lub dokument wystawiony na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z 2006 r w przypadku wykonawców realizujących przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców należy przedstawić dokumenty wyszczególnione w podpunktach c) , i d) w stosunku do wymienionych podwykonawców w punkcie 7. formularza oferty;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Przepustek JW 3346 w Mrzeżynie ul. Wojska Polskiego 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.