Cielądz: Obsługa i konserwacja oświetlenia ulicznego n terenie Gminy Cielądz oraz urządzeń elektrycznych na oczyszczalni ścieków i przepompowniach
w Cielądzu oraz na hydroforniach Cielądz, Sierzchowy i Kuczyzna
Numer ogłoszenia: 221023 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Cielądzu , 96-214 Cielądz, woj. łódzkie, tel. 046 8152429, faks 046 8152352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cieladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja oświetlenia ulicznego n terenie Gminy Cielądz oraz urządzeń elektrycznych na oczyszczalni ścieków i przepompowniach w Cielądzu oraz na hydroforniach Cielądz, Sierzchowy i Kuczyzna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cielądz oraz urządzeń elektrycznych na oczyszczalni ścieków i przepompowniach w Cielądzu oraz na hydroforniach Cielądz, Sierzchowy i Kuczyzna. Zakres prac konserwatorskich obejmuje obsługę 538 sztuk opraw i 37 punktów zapalania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cielądz w okresie od 01.11.2014 r. do 30.04.2015, polegająca na: - zapewnieniu sprawnego działania (świecenia) wszystkich źródeł światła w ustalonych godzinach (od zmierzchu do świtu), - utrzymaniu we właściwym stanie opraw oświetleniowych, aby zabrudzenie lub częściowe uszkodzenie nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, - utrzymaniu we właściwym stanie osłon źródeł światła, aby nie powodowały zaciemnienia, - utrzymaniu linii i instalacji oświetleniowej we właściwym stanie technicznym zapewniającym prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób trzecich, - wymianie uszkodzonych elementów linii oświetlenia ulicznego znajdujących się pomiędzy licznikiem (stacja sterująca - trafo) a źródłem światła m.in. żarówek, kompletnych gniazd bezpiecznikowych, styczników, sterowników, dławików, przewodów i kabli zasilających itp., - zapewnieniu estetycznego wyglądu urządzeń, - bieżącym wykonywaniu przeglądów i oględzin linii oświetleniowych i urządzeń sterowniczych, - prawidłowym i czytelnym oznakowaniu przewodów oświetlenia ulicznego w szafach sterowniczych dla umożliwienia ich włączenia lub wyłączenia w koniecznych przypadkach, - zapewnieniu fachowej obsługi wyposażonej w środki transportu i odpowiedni sprzęt pozostający w dyspozycji Wykonawcy, - sukcesywnym dokonywaniu kontroli stanu technicznego oświetlenia ulicznego oraz bieżącym usuwaniu stwierdzonych usterek bez oczekiwania na zgłoszenia reklamacji ze strony Zamawiającego, pogotowia energetycznego i innych osób, jak również zwrotnym przekazywaniu informacji o sposobie i czasie likwidacji zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia a także zgłoszenie awarii kabli i przewodów będących w naprawie, powodujących zaciemnienie ulic, jak również bieżącym ustawianiu urządzeń sterujących, - niezwłocznym zabezpieczeniu miejsc awarii sieci oświetlenia ulicznego spowodowanych przez uczestników ruchu drogowego, czynniki atmosferyczne lub losowe, oraz niezwłoczne przywrócenie ich sprawności, - niezwłocznym usunięciu (do czasu następnego zapalenia się oświetlenia) awarii punktów świetlnych znajdujących się w miejscach ważnych dla ruchu komunikacyjnego i w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych, na wiaduktach itp., - usunięciu zgłoszonych przez Zamawiającego usterek, awarii oświetlenia, w terminie: a) 24 godzin od dnia zgłoszenia, gdy nie świeci cała linia, b) 2 dni od zgłoszenia, gdy nie świeci się co najmniej 5 opraw na linii, c) 4 dni od zgłoszenia, gdy nie świecą się co najmniej 2 oprawy na linii, d) 7 dni od dnia zgłoszenia, gdy nie świeci 1 oprawa na linii. Zgłoszenia uwag następują telefonicznie lub drogą e-mail z adnotacją w rejestrze zgłoszeń - pomiarze rezystancji uziemień oraz sprawdzenie skuteczności zerowania. Pomiar ten powinien być przeprowadzony zgodnie z obwiązującymi przepisami. - obsłudze i suwaniu awarii urządzeń elektrycznych na oczyszczalni ścieków w Cielądzu, przepompowniach ścieków w Cielądzu i hydroforniach w Cielądzu, Sierzchowach i w Kuczyźnie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cieladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Cielądzu
96-214 Cielądz
Cielądz 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Cielądzu 96-214 Cielądz Cielądz 59 pokój nr 9 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CIELĄDZ
więcej: przetargi CIELĄDZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.