eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Usługa edukacyjna - wybór osób do prowadzenia zajęć w ramach projektu >>Nowa jakość kształcenia zawodowego<<

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Toruń: Usługa edukacyjna - wybór osób do prowadzenia zajęć w ramach projektu >>Nowa jakość kształcenia zawodowego<<
Numer ogłoszenia: 220983 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna - wybór osób do prowadzenia zajęć w ramach projektu >>Nowa jakość kształcenia zawodowego<<.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej - Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu, prowadzącego kształcenie ogólne, należącego do Gminy Miasta Toruń w ramach projektu pn.: >>Nowa jakość kształcenia zawodowego<< współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2. 2. Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w następujących w formach: zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy z przedsiębiorczości, zajęcia specjalistyczne, zajęcia dodatkowe prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, zajęcia dodatkowe wyrównawcze prowadzone metodą warsztatową przygotowujące do egzaminów zawodowych i maturalnych, opieka pedagogiczno-psychologiczna. 3. Zajęcia edukacyjne odbywać się będą w poniżej podanej placówce: Zespół Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu (ZSIŚ), 87-100 Toruń, ul. Batorego 43/49. 4. Opis części zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa edukacyjna polegająca na wyborze osób prowadzących zajęcia edukacyjne w w/w placówce, w podziale na następujące części: Część 1. Zajęcia z przedsiębiorczości z zastosowaniem gier biznesowych w ZSIŚ. 1 grupa. Łącznie 20 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 2. Zajęcia warsztatowe z przedsiębiorczości w ZSIŚ. 1 grupa. Łącznie 20 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 3. Zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym w ZSIŚ, związane z wyborem dalszych kierunków kształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem nauk ścisłych i technicznych. 40 osób. Łącznie 160 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 4. Zajęcia specjalistyczne: Florystyka, w formie warsztatowej w ZSIŚ. 1 grupa. Łącznie 40 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 5. Zajęcia specjalistyczne: Zajęcia plastyczne, w formie warsztatowej w ZSIŚ. 1 grupa. Łącznie 20 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 6. Zajęcia specjalistyczne: Projektowanie układów solarnych, w formie warsztatowej w ZSIŚ. 1grupa. Łącznie 15 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 7. Zajęcia specjalistyczne: Praktyczne wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych, w formie warsztatowej w ZSIŚ. 1 grupa. Łącznie 15 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 8. Zajęcia specjalistyczne: Projektowanie AutoCad, w formie warsztatowej w ZSIŚ. 2 grupy. Łącznie 40 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 9. Zajęcia specjalistyczne: Kosztorysowanie, w formie warsztatowej w ZSIŚ. 2 grupy. Łącznie 40 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 10. Zajęcia dodatkowe z języków obcych prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ZSIŚ - język angielski. 5 grup. Łącznie 200 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 11. Zajęcia dodatkowe z języków obcych prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ZSIŚ - język niemiecki. 4 grupy. Łącznie 160 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 12. Zajęcia dodatkowe matematyczno-przyrodnicze prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ZSIŚ - matematyka. 2 grupy. Łącznie 120 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 13. Zajęcia dodatkowe matematyczno-przyrodnicze prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ZSIŚ - geografia. 1 grupa. Łącznie 20 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 14. Zajęcia dodatkowe matematyczno-przyrodnicze prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ZSIŚ - biologia.1 grupa. Łącznie 30 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 15. Zajęcia dodatkowe prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ZSIŚ - język polski i wiedza o kulturze. 6 grup. Łącznie 240 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 16. Zajęcia wyrównawcze prowadzone metodą warsztatową przygotowujące do egzaminów zawodowych w ZSIŚ, zawód: technik architektury krajobrazu. 4 grupy. Łącznie 80 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 17. Zajęcia wyrównawcze prowadzone metodą warsztatową przygotowujące do egzaminów zawodowych w ZSIŚ, zawód: technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. 2 grupy. Łącznie 40 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 18. Zajęcia wyrównawcze prowadzone metodą warsztatową przygotowujące do egzaminów zawodowych w ZSIŚ, zawód: technik inżynierii środowiska i melioracji. 2 grupy. Łącznie 40 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 19. Zajęcia wyrównawcze prowadzone metodą warsztatową z przedmiotów maturalnych w ZSIŚ - matematyka. 9 grup. Łącznie 180 h. Termin realizacji: 05.I.2015 - 30.VI.2015. Część 20. Indywidualna ścieżka wsparcia pedagogiczno-psychologicznego w ZSIŚ. 20 osób. Łącznie 100 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.VI.2015. Część 21. Program prewencyjny w ZSIŚ, zapobiegający przedwczesnemu wypadaniu uczniów z systemu edukacji. 10 osób. Łącznie 50 h. Termin realizacji: 03.XI.2014 - 30.IV.2015. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) zachować w tajemnicy wszelkie fakty, informacje i okoliczności poznane i udostępnione w trakcie realizacji niniejszej umowy; 2) przeprowadzić zajęcia dla uczniów danej szkoły w salach dydaktycznych udostępnionych przez daną szkołę w sposób rzetelny, w wymiarze i terminach wskazanych przez Zamawiającego; 3) dobrać metody, formy pracy oraz środki dydaktyczne adekwatne do możliwości i potrzeb uczestników; 4) współpracować z koordynatorem projektu, szkolnym koordynatorem oraz dyrektorem danej placówki w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć; 5) prowadzić dokumentację projektową zgodnie z wymogami PO KL oraz przepisami oświatowymi; 6) prowadzić dzienniki zajęć wraz z potwierdzeniem frekwencji uczestników (listy obecności); 7) brać udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w związku z realizacją projektu; 8) w zakresie zajęć z przedsiębiorczości: - ułożyć i przeprowadzić test postaw przedsiębiorczych na początku i na końcu zajęć; w zakresie zajęć doradztwa edukacyjno-zawodowego: - stworzyć wspólnie z uczestnikami zajęć indywidualne scenariusze edukacyjno-zawodowe, - ułożyć i przeprowadzić ankietę porównawczą na początku i na końcu zajęć; w zakresie zajęć specjalistycznych: - ułożyć i przeprowadzić test umiejętności praktycznych lub egzamin wewnętrzny, lub sporządzić notatkę dotyczącą pracy zaliczeniowej ucznia; w zakresie zajęć dodatkowych i wyrównawczych: - ułożyć sprawdzian wiedzy i przeprowadzić go wśród uczestników na początku i na końcu zajęć; w zakresie zajęć doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej: - wydać opinię o uczniu po zakończeniu doradztwa psychologiczno-pedagogicznego. 9) dbać o bezpieczeństwo uczestników zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca udowodni, że osoby prowadzące zajęcia posiadają : 1) kwalifikacje zawodowe uprawniające do prowadzenia danego rodzaju zajęć w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe dla młodzieży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013 r. poz. 1207), 2) doświadczenie zawodowe - staż pracy na stanowisku nauczyciela minimum 1 rok. Powyższe wymagania dotyczą wszystkich części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 3.3 siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). - oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - cena oskładkowana - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zleceniodawcą a inną niż Zleceniobiorca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, b) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Torunia - Wydział Edukacji, ul. Fałata 39 (pokój nr 27)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Edukacji, ul. Fałata 39 (pokój nr 27)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu pn.: Nowa jakość kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.