Kraków: Ochrona osób i mienia w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Krakowie w obiektach zlokalizowanych w: Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 oraz w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A
Numer ogłoszenia: 220838 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie , ul. Wł. Łokietka 20, 30-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992-100, faks 12 2992-200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Krakowie w obiektach zlokalizowanych w: Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 oraz w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony osób i mienia w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Krakowie w obiektach zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 (1 etat na zmianie) tj. budynek administracyjny i administracyjno-socjalny (obiekty muszą być chronione w sposób ciągły przez cały rok w tym również we wszystkie dni wolne od pracy) oraz w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A (1 etat na zmianie) tj. budynek administracyjny i budynek stacji trafo i garaży parterowych (obiekty muszą być chronione w godz. 6.00 do 19.00 od poniedziałku di piątku w dni robocze..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł w przypadku części 1 (Kraków ul. Wł. Łokietka 20) 1 000,00 zł w przypadku części 2 (Tarnów Al. Solidarności 5-9A)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże że posiada: część 1 - ochrona osób i mienia w UKS W Krakowie w obiektach przy ul. Wł. Łokietka 20 - uprawnienia (koncesję MSWiA) do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz pozwolenie na broń na okaziciela w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.1997r o ochronie osób i mienia, część 2 -ochrona osób i mienia w UKS w Krakowie w obiektach zlokalizowanych w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A - uprawnienia (koncesję MSWiA) do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum trzy zamówienia, które dotyczą usług z zakresu ochrony osób i obiektów w budynkach o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia wraz z wykazem podmiotów na rzecz których usługa została wykonana/jest wykonywana (nazwa podmiotu, wartość, przedmiot, data wykonania usługi)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w tym celu Wykonawca przedłoży kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150 000, zł. W razie wygaśnięcia polisy w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy (bądź kontynuacji) na sumę ubezpieczenia nie niższą niż przedłożona na dizeń składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie dotyczące zobowiązania w zakresie wyposażenia pracowników (stanowiska pracy) wykonujących usługę ochrony u Zamawiającego. Oświadczenie dotyczące formy zatrudnienia pracowników, którzy będą realizować przedmiot zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ilość pracowników zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie ul. Wł. Łokietka 20 pok. nr 6 w godz. 7.30 -15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie ul. Wł. Łokietka 20 pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona osób i mienia w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dwa budynki z lokalizacją w Krakowie tj. budynek administracyjny oraz budynek administracyjno-socjalny, Obiekty muszą być chronione przez cały rok w tym również w dni wolne od pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.04-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość pracowników zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona osób i mienia w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dwa budynki Urzędu z lokalizacją w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A tj budynek administracyjny oraz budynek stacji trafo i garaży parterowych. Obiekty muszą być chronione w godz. oo godz. 6.00 do 19.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość pracowników zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa łączników do mechanizmu rusztu dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Dostawa zestawów do napełniania pompy baklofenowej gazowej
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.