eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Zawiercie: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 220789 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu: Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu. Przedmiot zamówienia obejmuje: pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, nad realizacją projektu, w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym. Przedmiot zamówienia obejmuje również wsparcie techniczne dla przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań objętych zakresem projektu, w szczególności poprzez przygotowanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, badaniu i ocenie złożonych ofert pod względem merytorycznym. Parametry techniczne sprzętu informatycznego wchodzącego w zakres projektu należy określić zgodnie z Rekomendacjami Prezesa UZP dotyczącymi udzielania zamówień publicznych na systemy informatyczne i dostawę zestawów komputerowych oraz wytycznymi Ministra Zdrowia dot. bezpiecznego przetwarzania dokumentacji medycznej. Proces nadzoru realizacji projektu musi być ukierunkowany na osiągnięcie określonych wskaźników wymienionych we wniosku o dofinansowanie. Inżynier Kontraktu będzie pełnił funkcję zgodnie z wymaganiami prawa polskiego, w zakresie określonym ofertą przetargową Inżyniera, tj. kompleksową obsługą finansową i techniczną zadania inwestycyjnego, dokona rozliczenia projektu zgodnie z wytycznymi Operatora Programu i Instytucji Zarządzającej, oraz będzie współpracował przy realizacji umowy o dofinansowanie projektu w ramach RPO WSL Priorytet II - Społeczeństwo informacyjne, działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych, - Konkurs nr 02.02.00-128/12. Realizacja projektu Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu. numer projektu: WND-RPSL.02.02.00-00-079/12 jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 72.10.00.00 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, wykonawca jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunku. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków o których mowa powyżej i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenie. Inżynier Kontraktu musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich trzech lat, na co najmniej jednym zadaniu, funkcji o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia: Za usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia uważa się usługę polegającą na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu / inwestora zastępczego / koordynatora zadania (lub podobnej) dla zadania finansowanego ze środków zewnętrznych, polegającego na zarządzaniu projektem informatycznym (wdrożeniu systemu informatycznego, infrastruktury teletechnicznej i sieciowej, dostawie i montażu sprzętu informatycznego) w obiekcie użyteczności publicznej, gdzie wartość zadania wynosiła co najmniej 1,5 mln brutto PLN. Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 wykonaną/zakończoną usługę, obejmującą swoim zakresem projekt informatyczny (wdrożenie systemu informatycznego, infrastrukturę teletechniczną i sieciową, dostawę i montaż sprzętu informatycznego). Przy czym przez zakończenie wykonywania usługi rozumie się wystawienie protokołu odbioru i skuteczne pozyskanie dofinansowania. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument/dokumenty potwierdzające że dana usługa została należycie wykonana

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będzie łącznie posiadanie osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wymagane osoby: a) Kierownik Zespołu Inżyniera, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne; - doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora zadania, Kierownika Zespołu Inżyniera, Inżyniera Rezydenta,, itp. przy realizacji co najmniej 1 zakończonej (wystawiony protokół odbioru) inwestycji polegającej na na zarządzaniu projektem informatycznym (wdrożeniu systemu informatycznego, infrastruktury teletechnicznej i sieciowej, dostawie i montażu sprzętu informatycznego) , o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln brutto PLN. b) Specjalista ds. informatycznych, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe informatyczne; - doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zakończonej (wystawiony protokół odbioru) inwestycji polegającej na realizacji projektu informatycznego (wdrożenie systemu informatycznego, infrastruktury teletechnicznej i sieciowej, dostawie i montażu sprzętu informatycznego) , o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln brutto PLN. c) Specjalista ds. rozliczeń, posiadający łącznie: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w charakterze specjalisty ds. rozliczeń, w tym rozliczenie co najmniej 1 zakończonej inwestycji o wartości co najmniej 1 mln brutto PLN każda (poświadczone wystawionym protokołem odbioru lub dokumentem równoważnym). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN brutto, udokumentowane polisą, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, 2) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 3) Osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ, 4) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 5) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dział Adm. Zaop. i Zam. Publ. - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dział Adm. Zaop. i Zam. Publ. - pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu, numer projektu: WND-RPSL.02.02.00-00-079/12 jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - RPO WSL Priorytet II - Społeczeństwo informacyjne, działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych, - Konkurs nr 02.02.00-128/12..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.