eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa części zamiennych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Kraków: Dostawa części zamiennych
Numer ogłoszenia: 220726 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych wyszczególnionych w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 zadań: Zadanie nr 1 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266; Zadanie nr 2 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266; Zadanie nr 3 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266; Zadanie nr 4 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266; Zadanie nr 5 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266; Zadanie nr 6 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266; Zadanie nr 7 - Części zamienne do KP-340 (instalacja elektryczna); Zadanie nr 8 - Narzędzia do KP-340; Zadanie nr 9 - Narzędzia do KP-340; Zadanie nr 10 - Części zamienne do pojazdu Star 266; Zadanie nr 11 - Części zamienne do przyczep; Zadanie nr 12 - Drewno i materiały drewnopodobne do samochodu typu chłodnia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 44.16.74.00-2, 42.13.00.00-9, 44.16.21.00-5, 18.51.34.00-2, 34.31.23.00-2, 39.29.90.00-4, 19.10.00.00-4, 09.21.11.00-2, 14.81.40.00-0, 31.60.00.00-2, 44.51.10.00-5, 19.17.00.00-8, 34.30.00.00-1, 34.30.00.00-2, 34.30.00.00-3, 34.30.00.00-4, 34.30.00.00-5, 34.30.00.00-6, 34.30.00.00-7, 03.41.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk Oferta - załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełnione oraz podpisane Zestawienie ilościowo - wartościowe (załącznik do SIWZ). 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pz.p. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą, 2) zmiany Odbiorcy, 3) przedłużenia terminu dostawy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie - o okres nie dłuższy niż okres trwania siły wyższej; 4) przedłużenia terminu dostawy - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się od dnia wpływu do Zamawiającego odwołania, 6) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 7) obniżenia wartości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 8) zmiany przedmiotu umowy o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy; 9) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. 2. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM. 3. Zmiany nieistotne mogą być dokonywane w każdym czasie na mocy porozumienia stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl/pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych, bud. 28, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Jednostki Wojskowej 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.74.00-2, 34.30.00.00-0, 42.13.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedemiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.34.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.23.00-2, 39.29.90.00-4, 19.10.00.00-4, 09.21.11.00-2, 14.81.40.00-0, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Części zamienne do KP-340 (instalacja elektryczna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do KP-340 (instalacja elektryczna) wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Narzędzia do KP-340.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do KP-340 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Narzędzia do KP-340.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do KP-340 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.17.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Części zamienne do pojazdu Star 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do pojazdu Star 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.30.00.00-1, 34.30.00.00-2, 34.30.00.00-3, 34.30.00.00-4, 34.30.00.00-5, 34.30.00.00-6, 34.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Części zamienne do przyczep.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do przyczep wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drewno i materiały drewnopodobne do samochodu typu chłodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drewno i materiały drewnopodobne do samochodu typu chłodnia wyszczególnione w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.