eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Stałą konserwację klimatyzatorów w budynku nr 144 przy ul. gen. S. Kaliskiego 23A i w budynku nr 100 przy ul. gen. S. Kaliskiego 2 na terenie Wojskowej Akademii Technicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Stałą konserwację klimatyzatorów w budynku nr 144 przy ul. gen. S. Kaliskiego 23A i w budynku nr 100 przy ul. gen. S. Kaliskiego 2 na terenie Wojskowej Akademii Technicznej
Numer ogłoszenia: 220697 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałą konserwację klimatyzatorów w budynku nr 144 przy ul. gen. S. Kaliskiego 23A i w budynku nr 100 przy ul. gen. S. Kaliskiego 2 na terenie Wojskowej Akademii Technicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 3 letnia usługa na stałą konserwację klimatyzatorów w budynku nr 144 przy ul. gen. S. Kaliskiego 23A i w budynku nr 100 przy ul. gen. S. Kaliskiego 2 na terenie Wojskowej Akademii Technicznej. Przez konserwację należy rozumieć okresowe sprawdzenie klimatyzatorów połączone z czyszczeniem i regulacjami odpowiednich podzespołów oraz wymianą części normalnie zużywających się w czasie eksploatacji, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. Materiały pomocnicze użyte do konserwacji i przeglądów urządzeń, robocizna oraz przejazdy w czasie trwania umowy wlicza się w wynagrodzenie umowne za konserwację. Przeglądy konserwacyjne wykonywane będą 2 razy w roku (w cyklach co 6 miesięcy). Przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej niesprawnych urządzeń z możliwością wymiany zużytych lub uszkodzonych części, lub zespołów. Do naprawy Wykonawca wykorzysta części zamienne zakupione we własnym zakresie po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego oferty cenowej przedstawionej przez Wykonawcę. Zakres usługi: Wykonawca przeprowadzi konserwację klimatyzatorów typu SPLIT, SAMSUNG, FUJITSU, DAIKIN i inne dwa razy w roku lub na wezwanie Zamawiającego. W ramach stałego nadzoru serwisowego powinny być wykonane następujące czynności : 1)czyszczenie urządzeń z zabrudzeń: - filtry elektrostatyczne - mycie wodą z mydłem a następnie spłukanie środkiem bakteriobójczym - filtry jednorazowe - należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta - skraplacz - czyszczenie preparatami chemicznymi przeznaczonymi do skraplaczy 2)dezynfekcja parowników - preparat chemiczny powinien być rozprowadzany od góry wymiennika stopniowo spłukując wymiennik aż po sam dół, w pomieszczeniach narażonych na większe zapylenie należy wymontować tacę i wszystko wypłukać gorącą wodą pod dużym ciśnieniem a następnie spłukać preparatem grzybobójczym. 3)ocena wizualna stanu urządzenia, sprawdzenie mocowań 4)testowanie funkcji układów automatyki sterowania urządzenia 5)sprawdzenie poprawności nastaw, oprogramowania sterowników ewentualnie wprowadzenie korekt w przypadkach uzasadnionych i uzgodnionych z użytkownikiem, 6)sprawdzenie stanu zabezpieczenia instalacji czynnika chłodzącego przed uszkodzeniem, 7)kontrola szczelności urządzenia i instalacji oraz usunięcie ewentualnych usterek i nieszczelności, 8)w przypadkach awaryjnych podjęcie działań dla doraźnego i docelowego naprawienia układu, 9)prowadzenie kart urządzeń dla urządzeń i instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodzącego będącego substancją kontrolowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 6 sierpnia 2004 r. w sprawie wzoru karty urządzenia i instalacji zawierających substancje kontrolowane, 10)prowadzenie książki kontroli (dla urządzeń i instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodniczego będącego substancją kontrolowaną oraz urządzeń i instalacji i instalacji nie zawierających substancji kontrolowanych). Wykaz czynności objętych usługą określa zał. nr 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 28.10.2014r., do godz. 09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Stałą konserwację klimatyzatorów w budynku nr 144 przy ul. gen. S. Kaliskiego 23A i w budynku nr 100 przy ul. gen. S. Kaliskiego 2 na terenie Wojskowej Akademii Technicznej; 2)w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 4 usługi obejmujące swym zakresem usługi konserwacji i naprawy klimatyzatorów, o wartości powyżej 40 000,00 zł brutto łącznie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw/usług. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: 1) na podstawie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług posiadają: a) aktualne świadectwa kwalifikacyjne w zakresie D i E instalacji i urządzeń elektrycznych do 1 kV, b) aktualne świadectwo kwalifikacyjne serii D uprawniające do nadzoru nad eksploatacją urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodzących, c) aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, na podstawie art. 12 ust.4 ustawy z dnia 20.04.2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz.U.nr 121, poz. 1263 ze zm.) Należy załączyć wypełniony wykaz zatrudnionych osób (zał. nr 6 do SIWZ) wraz z kopiami posiadanych uprawnień. 2) na podstawie oświadczenia oferenta że osoby jakie będą zatrudnione na terenie WAT posiadają przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Należy wykazać co najmniej 4 usługi obejmujące swym zakresem usługi konserwacji i naprawy klimatyzatorów, o wartości powyżej 40 000,00 zł brutto łącznie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ 4)oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ. 5)oryginał gwarancji stanowiącej dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego należy załączyć kopię przelewu. Brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może dokonać zwiększenia przedmiotu zamówienia o nowe jednostki klimatyzatorów, przyjmując cenę usługi wynikającą z załącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, bez zmiany ceny określonej w § 1 ust.2 Umowy. Zmiana taka może być dokonana tylko za zgodą Stron i na podstawie aneksu do umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Zamawiającego powodujących konieczność zmniejszenia usług w ujęciu wartościowym i ilościowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 30 dni po zaistnieniu takich okoliczności. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 28.10.2014r. do godz. 9:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.