eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Opracowanie Projektu BudowlanegoZadanie 1Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4 Zadanie 2Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 5 Zadanie 3Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Chrzanów: Opracowanie Projektu Budowlanego: Zadanie 1: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4 Zadanie 2: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 5 Zadanie 3: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 7
Numer ogłoszenia: 220688 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzk.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Projektu Budowlanego: Zadanie 1: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4 Zadanie 2: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 5 Zadanie 3: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlanego: Zadanie 1: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4 Zadanie 2: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 5 Zadanie 3: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 7 w zakresie: budowy instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z sieci miejskiej poprzez stację wymiennika ciepła; przystosowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie techniczne SWC; pogłębienia oraz podziału piwnic do ilości mieszkań; przebudowy instalacji elektrycznej; przebudowy instalacji wod-kan; zmiany sposobu użytkowania strychu na cele mieszkalne; wymiany stropów międzykondygnacyjnych, przebudowy klatki schodowej; wymiany konstrukcji i pokrycia dachu; termoizolacji budynku; prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. Zakres zamówienia precyzują odrębnie dla każdego zadania założenia projektowe - stanowiące załączniki nr 1a, 1b, 1c do specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.12.00-6, 71.24.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 91.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał: co najmniej dwa projekty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę obiektu budowlanego wraz z instalacjami wewnętrznymi - warunek dla wszystkich zadań. Uwaga: Wykonawcy przy wykazaniu spełnienia przedmiotowego warunku dla poszczególnych zadań mogą posłużyć się tymi samymi projektami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: a) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - dot. wszystkich zadań; b) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń - dot. wszystkich zadań; c) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie co najmniej instalacji sanitarnych - dot. wszystkich zadań; d) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie co najmniej instalacji elektrycznych - dot. wszystkich zadań. Uwaga: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie muszą dysponować wszystkimi wymaganymi w SIWZ uprawnieniami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (w formie oryginału) - wzór zawiera zał. nr 3 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik, a stosowne upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie. 3. Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy /fakultatywnie/ - załącznik nr 2a, 2b, 2c do specyfikacji. 4. Dowód wniesienia wadium. Opis sposobu złożenia wadium zawarty został w rozdziale VIII SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wiedzy i doświadczenia lub osób zdolnych do wykonania zamówienia wyłącznie w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykonaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP - wzór zobowiązania zawiera zał. nr 5 do formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii: zmiany osób wyznaczonych w ofercie do wykonania zamówienia, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną do pełnienia określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych; zmiany podwykonawcy, w skutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzk.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.mzzk.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział ZP, II p., pokój nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie Projektu Budowlanego Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlanego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4, w zakresie: budowy instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z sieci miejskiej poprzez stację wymiennika ciepła; przystosowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie techniczne SWC; pogłębienia oraz podziału piwnic do ilości mieszkań; przebudowy instalacji elektrycznej; przebudowy instalacji wod-kan; zmiany sposobu użytkowania strychu na cele mieszkalne; wymiany stropów międzykondygnacyjnych, przebudowy klatki schodowej; wymiany konstrukcji i pokrycia dachu; termoizolacji budynku; prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.12.00-6, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie Projektu Budowlanego Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlanego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 5, w zakresie: budowy instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z sieci miejskiej poprzez stację wymiennika ciepła; przystosowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie techniczne SWC; pogłębienia oraz podziału piwnic do ilości mieszkań; przebudowy instalacji elektrycznej; przebudowy instalacji wod-kan; zmiany sposobu użytkowania strychu na cele mieszkalne; wymiany stropów międzykondygnacyjnych, przebudowy klatki schodowej; wymiany konstrukcji i pokrycia dachu; termoizolacji budynku; prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.12.00-6, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie Projektu Budowlanego Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlanego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. 3 Maja 7, w zakresie: budowy instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z sieci miejskiej poprzez stację wymiennika ciepła; przystosowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie techniczne SWC; pogłębienia oraz podziału piwnic do ilości mieszkań; przebudowy instalacji elektrycznej; przebudowy instalacji wod-kan; zmiany sposobu użytkowania strychu na cele mieszkalne; wymiany stropów międzykondygnacyjnych, przebudowy klatki schodowej; wymiany konstrukcji i pokrycia dachu; termoizolacji budynku; prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.12.00-6, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.