Krosno Odrzańskie: Zakup i dostawa fotoradaru na potrzeby Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 22064 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fotoradaru na potrzeby Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę nowego lub używanego w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty zakupu mobilnego urządzenia samoczynnie rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów z wykorzystaniem efektu Dopplera w konfiguracji w kontenerze służącym jako pełna osłona wszystkich podzespołów (antena, kamera, akumulatory, generator, lampa błyskowa oraz modułem WiFi) wraz z obsługującym je laptopem o poniższej specyfikacji: wyposażone w pulpit sterowniczy z podświetlonym polem sterowania możliwe do odczytu w dzień i w nocy, z możliwością zdalnego sterowania za pomocą komputera przenośnego z odległości nie mniejszej niż 100 m, z wykorzystaniem sieci Wi-Fi oraz możliwością podglądu zarejestrowanych zdarzeń, przystosowane do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów na drodze posiadającej co najmniej dwa pasy ruchu, kierunek pomiaru pojazdy odjeżdżające, najeżdżające, oba kierunki razem, automatyczne rozpoznawanie ruchu, jednoczesne pomiary prędkości dla zbliżającego się i oddalającego się ruchu drogowego oraz rozróżnianie samochodów osobowych od ciężarowych, ustawienie prędkości progowej w zakresie od 25 - 250 km/h z zakresem działki elementarnej o 1km/h, po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej, rejestrować w pamięci wykonany pomiar z możliwością natychmiastowego odtworzenia bez konieczności zatrzymania pracy urządzenia, wykonywać identyfikację w dokumentacji pomiarowej tj.: nr zdjęcia, nr urządzenia dokonującego pomiar, zmierzoną prędkość, dopuszczalną prędkość na mierzonym odcinku, datę i godzinę pomiaru z dokładnością co do sekundy, adres pomiaru, kierunek pomiaru prędkości, identyfikacja pasa ruchu, z możliwością zarejestrowania w systemie pamięci minimum 30 000 zdarzeń, bez konieczności ingerencji z zewnątrz, z czego minimum 98% wykonanych zdjęć nadaje się do dalszej obróbki dla dokumentacji mandatowo procesowej bez możliwości usunięcia zarejestrowanych wykroczeń, posiada funkcję przenoszenia zawartości pamięci przyrządu do komputera i poprzez kompatybilny program komunikacyjny do przenoszenia zawartości pamięci do innych programów analitycznych, współpraca z programem eM@ndat i systemem Cepik, ustawienie alternatywnego limitu prędkości dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz w podziale na godziny i dni tygodnia, np. 50 km/h w godzinach od 06:00 do 23:00 i 60km/h w godzinach od 23:00 do 06:00, prowadzenie statystyk dot. ilości przejeżdżających samochodów oraz samochodów przekraczających dozwoloną prędkość, rejestrację dwóch zdarzeń drogowych w ciągu 1 sekundy (interwał przeładunkowy max 0,5 sekundy), możliwość wykonywania pomiarów i zdjęć wszystkim pojazdom przekraczającym limit graniczny prędkości, przystosowane do pracy w temp. od -20C - +60C, urządzenie musi być zgodne z rozporządzeniem ministra gospodarki z dnia 17 lutego 2014 r., w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z dnia 6 marca 2014 r.), Urządzenie musi posiadać Decyzję prezesa Głównego Urzędu miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości, Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione laboratoria. Urządzenia posiada zatwierdzenie typu na wszystkie wymienione konfiguracje tj: Prowadzenie pomiaru na poboczu drogi z urządzeniem ustawionym na statywie, Prowadzenie pomiaru z pojazdu stojącego na poboczu drogi, Prowadzenie pomiaru z kontenera, Prowadzenie pomiaru z masztu. zdjęcia w zmiennych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, słonce) przez całą dobę (dzień i noc) w sposób nieoślepiający i bezpieczny dla kierowców: zdjęcia z wyraźną twarzą kierowcy, czytelne i bezbłędnie identyfikowane numery tablicy rejestracyjnej, wyposażony w filtry odblaskowy i antyrefleksyjny, czas pracy urządzenia minimum 8 h bez konieczności ładowania, akumulatory żelowe z przyrządem do ich ładowania, osobne akumulatory dla urządzenia i lamy błyskowej, matryca kolorowa lub czarno biała, rozdzielczość aparatu minimum 5 mln pikseli, bez efektu przegrzania, aktualne świadectwo legalizacji i świadectwo legalizacji pierwotnej, instrukcja obsługi w języku polskim, urządzenie musi być wyprodukowane lub wprowadzone do obrotu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej albo Republice Turcji lub wyprodukowanego w państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - będącym stroną umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.Oferowane urządzenie nie może posiadać widocznych śladów użytkowania i być używane w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty zakupu. Urządzenie musi być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych. Zamówienie obejmuje ponadto koszty związane zakupem i dostawą laptopa wraz z zasilaniem i torbą umożliwiającą transport i przechowywanie o minimalnych wymaganiach: ekran min. 15 cali, Pamięć: min 2 Gb RAM, dysk min. 300 Gb, system operacyjny win7 lub wyższy, moduł WiFi, min. 2 porty USB, oprogramowanie umożliwiające sterowanie zdalne za pomocą WiFi oraz przeglądu zarejestrowanych zdjęć bez konieczności przerywania pracy urządzenia oraz licencje na zainstalowane oprogramowanie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.30.00 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Decyzję prezesa Głównego Urzędu miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości; Orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione laboratoria. Świadectwo legalizacji pierwotnej urządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - gwarancja - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności w sytuacji: a)wystąpienia siły wyższej, b)zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, c)zmiany danych Wykonawcy takich jak np. zmiana adresu, konta bankowego, d) wydłużenia okresu rękojmi
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl/bip/zamówienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, Budynek B, pokój Nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, Budynek A, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- "Remont elewacji budynku nr. 3 w m. Krosno Odrzańskie"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.