eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Wrocław: Usługi w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 220633 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej przez okres 9 miesięcy według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - naprawa aparatów USG; Zadanie 2 - naprawa inkubatorów; Zadanie 3 - naprawa resektoskopów i cystoskopów; Zadanie 4 - przegląd aspiratora Cusa Excel; Zadanie 5 - naprawa sztucznych nerek; Zadanie 6 - naprawa stymulatorów serca; Zadanie 7 - naprawa aparatów EEG; Zadanie 8 - naprawa strzykawki angiograficznej; Zadanie 9 - przegląd aparatu do termoablacji wątroby; Zadanie 10 - przegląd bieżni; Zadanie 11 - naprawa litotryptora; Zadanie 12 - naprawa endoskopów; Zadanie 13 - naprawa endoskopów firmy Pentax; Zadanie 14 - naprawa diatermii firmy ERBE; Zadanie 15 - naprawa aparatów RTG; Zadanie 16 - naprawa aparatu RTG Siemens; Zadanie 17 - naprawa aparatu RTG firmy Siemens; Zadanie 18 - przegląd wywoływarki automatycznej; Zadanie 19 - naprawa litotryptora firmy Storz; Zadanie 20 - naprawa diatermii Aesculap; Zadanie 21 - przegląd sterylizatora plazmowego; Zadanie 22 - naprawa sterylizatora plazmowego; Zadanie 23 - naprawa inhalatorów; Zadanie 24 - naprawa stołów operacyjnych; Zadanie 25 - naprawa wiertarek Aesculap; Zadanie 26 - naprawa aparatów EKG; Zadanie 27 - naprawa łóżek ; Zadanie 28 - przegląd aparatów do znieczulania Aespire, Aestiva, Dameca; Zadanie 29 - naprawa aparatów do znieczulania Aespire, Aestiva, Dameca; Zadanie 30 - przegląd respiratorów transportowych; Zadanie 31 - naprawa respiratorów transportowych; Zadanie 32 - naprawa artroskopów; Zadanie 33 - naprawa laparoskopów; Zadanie 34 - naprawa mikroskopów. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: -Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 1 do umowy; -Formularzu cenowym (dotyczy Zadania 1÷3, Zadania 5÷8, Zadania 11÷17, Zadania 19, Zadania 20, Zadania 22÷27, Zadania 29, Zadania 31÷34), stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 2 do umowy. Miejsce wykonania ww. usług - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowej 36 we Wrocławiu oraz nowa lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Fieldorfa 2. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 177 615,00 zł netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.00.00-5, 50.41.00.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 2 do umowy (dotyczy Zadania 1÷3, Zadania 5÷8, Zadania 11÷17, Zadania 19, Zadania 20, Zadania 22÷27, Zadania 29, Zadania 31÷34)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy I: § 7 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 8. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiana konta bankowego, 4) w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §7 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiana osób wykazanych w § 4 ust. 2 umowy. § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego. Wzór umowy II: § 7 ust. 4. W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Powyższe zmiany wymagają zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 5. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiana konta bankowego, 4) w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §7 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiana osób wykazanych w § 4 ust. 2 umowy. § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. C, I piętro, lok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. C, II piętro, lok. 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - naprawa aparatów USG;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów USG zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - naprawa inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa inkubatorów zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - naprawa resektoskopów i cystoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa resektoskopów i cystoskopów zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - przegląd aspiratora Cusa Excel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aspiratora Cusa Excel zgodnie z Wykazem Aparatury, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - naprawa sztucznych nerek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sztucznych nerek zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - naprawa stymulatorów serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stymulatorów serca zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - naprawa aparatów EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów EEG zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - naprawa strzykawki angiograficznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa strzykawki angiograficznej zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - przegląd aparatu do termoablacji wątroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu do termoablacji wątroby zgodnie z Wykazem Aparatury, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - przegląd bieżni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd bieżni zgodnie z Wykazem Aparatury, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - naprawa litotryptora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa litotryptora zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - naprawa endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa endoskopów zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - naprawa endoskopów firmy Pentax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa endoskopów firmy Pentax zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - naprawa diatermii firmy ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii firmy ERBE zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - naprawa aparatów RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów RTG zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - naprawa aparatu RTG Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG Siemens zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - naprawa aparatu RTG firmy Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG firmy Siemens zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - przegląd wywoływarki automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd wywoływarki automatycznej zgodnie z Wykazem Aparatury, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - naprawa litotryptora firmy Storz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa litotryptora firmy Storz zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - naprawa diatermii Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii Aesculap zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - przegląd sterylizatora plazmowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd sterylizatora plazmowego zgodnie z Wykazem Aparatury, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 - naprawa sterylizatora plazmowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sterylizatora plazmowego zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 - naprawa inhalatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa inhalatorów zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24 - naprawa stołów operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stołów operacyjnych zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25 - naprawa wiertarek Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa wiertarek Aesculap zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26 - naprawa aparatów EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa apartów EKG zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27 - naprawa łóżek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa łóżek zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28 - przegląd aparatów do znieczulania Aespire, Aestiva, Dameca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów do znieczulania Aespire, Aestiva, Dameca zgodnie z Wykazem Aparatury, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29 - naprawa aparatów do znieczulania Aespire, Aestiva, Dameca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów do znieczulania Aespire, Aestiva, Dameca zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30 - przegląd respiratorów transportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd respiratorów transportowych zgodnie z Wykazem Aparatury, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31 - naprawa respiratorów transportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa respiratorów transportowych zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32 - naprawa artroskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa artroskopów zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33 - naprawa laparoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa laparoskopów zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34 - naprawa mikroskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa mikroskopów zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.