eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Dębicy w okresie od 01.01.2015r. do 30.06.2015r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Dębica: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Dębicy w okresie od 01.01.2015r. do 30.06.2015r.
Numer ogłoszenia: 220615 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dębicy , ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 68 05 215, faks 0-14 68 05 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.is.rzeszow.pl/debica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Dębicy w okresie od 01.01.2015r. do 30.06.2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod CPV: 64110000-0 - usługi pocztowe; 60000000-8 usługi transportowe ( z wyłączeniem transport odpadów) ; 64112000-4 - usługi pocztowe dotyczące listów; 64113000-1- usługi pocztowe dotyczące paczek. 2. Rodzaj zamówienia publicznego: sukcesywne świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Skarbowego w Dębicy w zakresie: przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie do 2000 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz paczek o masie do 5000 g; doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu; odbioru przesyłek listowych przeznaczonych do nadania z kancelarii Zamawiającego i nadanie w placówce nadawczej Wykonawcy. 3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym; zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym; polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym. Przez paczki rozumie się: zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. Wymiary przesyłek listowych: gabaryt A - przesyłki o wymiarach: minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; gabaryt B - przesyłki o wymiarach: minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów +-2 mm. 4. Terminy doręczania przesyłek pocztowych: Wykonawca będzie dostarczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego ( Dz. U z 2013 r., poz. 545 ze zm.) lub innym rozporządzeniem w tej sprawie wydanym na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe ( Dz. U z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.). Doręczenie przesyłek pocztowych powinno być dokonane w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych dla przesyłek krajowych ekonomicznych ( zwykłych) i trzy dni robocze dla przesyłek krajowych pilnych ( priorytetowych). Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę. Przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. W ramach świadczenia usług pocztowych dotyczących przesyłek listowych rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) Wykonawca będzie realizował doręczenie przesyłek w trybach określonych w następujących przepisach: 6.1. art. 144-154 c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 749 z poźn. zm.); 6.2. art. 39-49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2013 r., poz. 267 z poźn. zm. ); 6.3. art. 128-142 ustawy z dnia 4 sierpnia 1997 r. Kodeks postępowania karnego ( Dz. U. nr 89 poz. 555 z późn. zm.). 7. Tryb doręczenia przesyłek za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o którym mowa w pkt. 5: 7.1. Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiajacego potwierdzenie odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po doręczeniu przesyłki; 7.2. W przypadku nieobecnosci adresata przesyłki rejestrowanej Wykonawca przechowa przesyłkę w swojej placówce przez okres 14 dni ; przedstawciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie ( pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłlki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę; termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia (awiza), przesyłka będzie awizowana przez przedstawiciela Wykonawcy poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia; po upływie 14 - dniowego terminu odbioru Wykonawca zwróci przesyłkę do Zamawiającego z podaniem przyczyny niedoręczenia adresatowi. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania formularzy potwierdzenia odbioru własnego wzoru w cenie usługi, z zastrzeżeniem, że dla przesyłek krajowych nadawanych w trybach określonych w pkt. 6, formularze potwierdzeń odbioru Zamawiający nabywa własnym staraniem i kosztem. 9. Ze względu na szczególne znaczenie dla Zamawiającego doręczeń , o których mowa w pkt. 6 Wykonawca dołoży wszelkich możliwych starań aby usługi te realizować i dokumentować prawidłowo. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie prawidłowego, zgodnego ze stanem faktycznym opisu na formularzach potwierdzenia odbioru stosownych do doręczeń o których mowa w pkt. 8 w sposób wskazany w formularzach, w szczególności: a) w przypadku doręczenia przesyłki - do uzyskania od odbiorcy pokwitowania odbioru przesyłki poprzez umieszczenie daty jej odbioru i czytelnego podpisu odbiorcy oraz do wskazania osoby , której doręczono przesyłkę poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz ewentualne zaznaczenie właściwego fragmentu tekstu, a w przypadku doręczenia przesyłek do osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej wymagany jest odciska pieczęci firmowej; b) w przypadku niemożności doręczenia przesyłki - do wskazania placówki pocztowej , w której pozostawiono przesyłkę do dyspozycji adresata oraz do odnotowania daty jej pozostawienia, będącej zarazem datą pozostawienia pierwszego awizo; c) w przypadku nie podjęcia przesyłki w terminie 7 dni od daty pozostawienia pierwszego awizo - do odnotowania daty powtórnego jej awizowania ; d) w przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy - do wskazania powodu zwrotu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola oraz odnotowania daty zwrotu; e) do umieszczenia daty oraz złożenia podpisu przez osobę doręczającą lub wydającą przesyłkę ( podpis powinien umożliwiać identyfikacje osoby). 11. Nadanie przesyłki przez Zamawiającego musi gwarantować w dniu odebrania jej przez Wykonawcę , osiągniecie skutku: a) zachowania terminów , stosownie do wymogów wynikających z: art.12 § 6 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa ( Dz. U z 2012r. poz. 749 z poźn. zm.), art. 57 §5 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013r. poz.267 z poźn. zm.), art. 124 ustawy z dnia 4 sierpnia 1997 r. Kodeks postępowania karnego ( Dz. U. nr 89 poz. 555 z późn. zm.) b) wniesienie pisma do sądu o którym mowa w: art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego ( Dz. U z 2014r. poz.101 z poźn. zm.); art. 83 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi ( Dz. U z 2012r. poz. 270 z późn. zm.). Zamawiający wymaga aby na przesyłkach przeznaczonych do nadania oraz dokumentach nadawczych pozostawały napisy/nadruki identyfikujące jednoznacznie Zamawiającego jako Nadawcę. Zamawiający nie wyraża zgody, aby Wykonawca lub podwykonawca umieszczał na kopertach Zamawiającego, w których będą nadawane przesyłki, swoją nazwę, adres , znaki i reklamowe np. logo lub informacje świadczące o tym , że przesyłki będą nadawane w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Zasady świadczenia usług pocztowych , odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania tych usług , uprawnienia Zamawiającego i adresata oraz procedury reklamacyjne określa ustawa Prawo pocztowe oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także międzynarodowe przepisy pocztowe. Regulaminy Wykonawcy wiążą strony umowy w zakresie niesprzecznym z postanowieniami umowy i ww. przepisami. W ramach świadczenia usług pocztowych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania m.in. następujących czynności: odbierania przesyłek raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 12.00 do godz. 13.00 z siedziby Zamawiającego w Dębicy przy ul. Kolejowej 21 (nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego); potwierdzania każdorazowo przyjętych do wyekspediowania w kraju i za granicę przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). Odbioru będzie dokonywał za potwierdzeniem, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. zwrotu otrzymanych pocztowych książek nadawczych oraz zestawienia nadanych przesyłek dla przesyłek zwykłych w dniu następnym, w godzinach dostarczania do Zamawiającego przesyłek; w przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. 17. Do obowiązków Zamawiającego będzie należeć: opakowanie przesyłek listowych i paczek w sposób umożliwiający Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki; umieszczanie na przesyłce listowej lub paczce w sposób czytelny nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając jednocześnie rodzaj przesyłki (zwykła polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) oraz umieszczanie na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego. nadawanie przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: dla przesyłek rejestrowanych: wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej, której każda strona będzie zawierała kopię wraz z określeniem wartości przesyłki. Oryginalne strony pocztowej książki nadawczej będą przeznaczone dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopie stanowić będą dla Zamawiającego potwierdzenie nadanej partii przesyłek; wydrukowanie pocztowej książki nadawczej wygenerowanej z sytemu informatycznego Zamawiającego; dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. umieszczanie na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę, napisu (nadruku) lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 18. Wykazane w Formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek listowych każdego rodzaju, zostały podane dla obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej nadanej ilości przesyłek danego rodzaju. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające z wykonania ilości przesyłek określonych w formularzu cenowym. 19. Wykonawca ponosił będzie wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, których wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby, zdolność finansową wykorzystywał będzie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji części usług podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w formularzu ofertowym informację na temat podwykonawców i części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, powstałe wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę lub podwykonawców obowiązków wynikających z umowy i SIWZ stanowiącą integralną część umowy. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji części usług podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania we własnym zakresie zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy z zachowaniem terminów płatności określonych w umowie z podwykonawcą. Zamawiający nie odpowiada za rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcami. Wykonanie usług w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów prawa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 60.00.00.00-8, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 i8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2012 r. , poz. 1529 ). Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku , jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia przez okres min. 6 kolejnych miesięcy o łącznej wartości przynajmniej 100.000,00 zł.( brutto). Jeżeli kontrakt jest aktualnie wykonywany (niezakończony) to jego zrealizowana część musi dotyczyć okresu przynajmniej 6 m-cy. Do wykazu usług muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi wykonane zostały lub są aktualnie wykonywane w sposób należyty. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań. Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca dołączy do oferty - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań. Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca dołączy do oferty - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań. Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca dołączy do oferty - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ . Pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub składane oświadczenia podpisuje osoba inna niż wynika to z treści załączonych dokumentów określających prawo do reprezentacji Wykonawcy - obowiązek załączenia w oryginale pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny jednostkowe za poszczególne rodzaje przesyłek, w okresie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w przypadku: ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), 2. Miesięczna stawka za świadczenie usługi odbioru przesyłek, w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w formie pisemnego aneksu, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku zawarcia porozumienia pomiędzy Ministerstwem Finansów i Wykonawcą w sprawie cen świadczonych usług objętych przedmiotem umowy bądź zmian obowiązującego prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.is.rzeszow.pl/debica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica I piętro pokój 220.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Skarbowego w Dębicy, ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.