Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Zabrze: Zabudowa zaplecza sanitarnego wraz z systemem odprowadzania ścieków sanitarnych z podziemnych wyrobisk ZKWK Guido
Numer ogłoszenia: 220601 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa zaplecza sanitarnego wraz z systemem odprowadzania ścieków sanitarnych z podziemnych wyrobisk ZKWK Guido.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabudowa systemu odprowadzenia ścieków sanitarnych z poziomu 170 i 320 Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: - toalety dla osób niepełnosprawnych na poziomie 170 z instalacją odprowadzenia ścieków na poziom 320 wraz z robotami polegającymi na przebudowie (poszerzeniu) wyrobiska do szerokości - w świetle utworzonego sanitariatu - wynoszącej nie mniej niż 1,8 m. Poszerzenie wyrobiska wymaga demontażu istniejącej obudowy ceglanej ociosu po stronie przewidywanego poszerzenia i wykonania nowej obudowy po wykonaniu robót górniczych związanych z poszerzeniem i zabezpieczeniem wyrobiska. Odprowadzenie ścieków na poziom 320 do zbiornika na ścieki przewiduje się grawitacyjnie poprzez zabudowę rur stalowych w Szybiku GUIDO. Odpowietrzenie instalacji krótkim odcinkiem rurociągu wprowadzonym do szybu GUIDO. Doprowadzenie wody z rurociągu pożarowego znajdującego się w odległości ok. 7m od projektowanej toalety. - zabudowa instalacji tłocznej składającej się z układu maceratorów z pompami wyporowośrubowymi, armaturą i orurowaniem w istniejącym pomieszczeniu zlokalizowanym na poziomie 320. W ramach zabudowy instalacji tłocznej pomp przewiduje się demontaż istniejących zbiorników oraz zabudowę nowego zbiornika w konstrukcji ze stali nierdzewnej wyposażonego w mieszadło o osi pionowej. Zbiornik będzie hermetyczny, na zbiorniku zabudowany zostanie filtr do usuwania odorów. W obrębie istniejącego pomieszczenia zbiornika na ścieki wykonane zostaną również pomosty do obsługi, oraz drabina do zejścia do poziomu montażu maceratorów. Odprowadzenie ścieków z poziomu 320 na poziom terenu rurociągiem ułożonym w szybiku do poziomu 170 a następnie w szybie do poziomu terenu. Rurociąg tłoczny ze stali nierdzewnej DN80mm mocowany obejmami systemowymi stalowymi nierdzewnymi do obudowy betonowej szybiku i szybu. - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej ze studnią rozprężną i włączeniem do istniejącej studni kanalizacyjnej w rejonie szybu GUIDO. Szczegółowy opis rzeczowego zakresu przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. UWAGA: ze względu na sposób wynagradzania (ryczałt) przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej dokumentacji mają charakter pomocniczy i służą - wraz z pozostałymi elementami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - do wyceny zamówienia przez potencjalnych oferentów. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje kanalizacji sanitarnej oznaczonej na rysunkach stanowiących elementy dokumentacji technicznej, jako: Kanalizacja sanitarna grawitacyjna na odcinkach Si - S1 -S2 oraz, Odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej od S2 do ściany budynku nadszybia szybu Guido. Ww. elementy które nie będą realizowane i nie stanowią przedmiotu zamówienia obejmują pozycje przedmiarowe wskazane w dziale 19 przyłącz kanalizacyjny (od poz. 300 do poz. 323). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania za wynagrodzeniem na rzecz Zamawiającego i przekazania mu kompletnego zadania inwestycyjnego opisanego w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia wymienionych dokumentów, przepisów prawa, wiedzy, techniki i sztuki górniczej, dla uzyskania finalnego efektu, określonego przedmiotem zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp do wysokości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. a) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, które zostały opisane w SIWZ, dokumentacji projektowej, załącznikach, oraz umowie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN, (słownie: trzydzieści tysięcy 00-100), zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku udziału w powyższym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: 1) jedną robotę polegająca na zabudowie systemu odprowadzania ścieków z wyrobisk podziemnych o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN netto; lub 2) jedną robotę polegającą na zbrojeniu szybu lub-i remoncie lub-i wymianie rurociągu w szybie o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN netto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku udziału w powyższym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia): 1) Kierownik działu energomechanicznego - posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych - 1 osoba; 2) Osoba dozoru wyższego o specjalności mechanicznej urządzeń szybowych - 1 osoba; 3) Osoby dozoru średniego o specjalności mechanicznej urządzeń szybowych - 1 osoba; 4) Rewident urządzeń wyciągowych - posiadająca kwalifikacje uprawniające do zatrudnienia na stanowisku rewidenta urządzeń wyciągowych w ruchu podziemnych zakładów górniczych - 1 osoba; 5) Sygnalista szybowy - posiadająca kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji sygnalisty szybowego - 2 osoby. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego z ww. uprawnień przez jedną osobę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: A) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zawartość oferty 1. Oferta, musi zawierać: 1) Formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału, 3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, 4) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy) , złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5) Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 5.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy, 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją - nie dotyczy; 7) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (Załącznik nr B1 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją - nie dotyczy. 2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: 1) wspólny formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone w formie oryginału przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy); Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym : A) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1.1; B; wg Spisu zawartości oferty; B) każdy z Wykonawców, który wykazuje spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty stanowiące Załączniki nr 3(1-n); 2 wg Spisu zawartości oferty; C) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy, Załączniki nr 3; 4 wg Spisu zawartości oferty, 5) wspólny Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 5.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją - nie dotyczy, 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału lub z adnotacją - nie dotyczy, 7) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (załącznik nr B1 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału lub z adnotacją - nie dotyczy, 8) pełnomocnictwo - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 Prawa Zamówień Publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 1.1.2. konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; 1.1.3. zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1.1.4. niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń; 1.1.5. wystąpienie warunków uniemożliwiających prowadzenie robót górniczych, lub powodujących, że prowadzenie ich zgodnie z przyjętą technologią ich wykonania jest znacznie utrudnione 1.1.6. zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, tektonicznych lub wynikających z występowania zaszłości poeksploatacyjnych skutkujące niemożliwością lub znacznymi komplikacjami realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 1.1.7. konieczności aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego; 1.1.8. wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych; 1.1.9. wystąpienia kolizji pomiędzy robotami ujętymi w zamówieniu a pracami wykonywanymi przez podmiot trzecie lub zamawiającego. 1.1.10. braku możliwości realizacji robót wynikającej z czynników organizacyjnych lub technicznych 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.2.1. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych; 1.2.2. zmiany podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ lub włączenie nowego podwykonawcy do realizacji zadania - za zgodą Zamawiającego; 1.2.3. wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; 1.2.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy; 1.2.5. ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy; 1.2.6. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót górniczych lub związanej z tym zmiany technologii; 1.2.7. ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót; 1.2.8. zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, tektonicznych lub wynikających z występowania zaszłości poeksploatacyjnych, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego. 1.2.9. zamiennych rozwiązań technicznych wynikających z rzeczywistych uwarunkowań w zakresie infrastruktury objętej umową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgornictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41- 800 Zabrze, Sekretariat pok. Nr 102..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferta musi być złożona w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41- 800 Zabrze, Sekretariat pok. Nr 102..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.Termin wykonania zamówienia - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od daty przekazania terenu budowy. 2. Realizacja zadania z uwzględnieniem zapisów w ust. 3 Umowy - w odnisieniu do poszczególnych elementów - odbywać się będzie w następujących godzinach: a. Prace prowadzone w szybiku GUIDO: od poniedziałku do niedzieli - całodobowo. b. Prace prowadzone w szybie GUIDO: - od: poniedziałek godz. 1400 - do: wtorek godz. 600 - od : wtorek godz. 16 00 - do : środa godz. 600 - od : środa godz. 2200 - do : czwartek godz. 600 - od : czwartek godz. 2200 - do : piątek godz. 600 - od : piątek godz. 2200 - do : sobota godz. 600 c. Prace prowadzone na poziomie 170 oraz 320 ZKWK Guido - całodobowo. d. Prace na powierzchni terenu - całodobowo. 3. Realizacja robót będzie prowadzona w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania działalności prowadzonej przez Zamawiajacego. 4. Sposób prowadzenia robót - w odniesieniu do poszczególnych elementów ujętych w ramach inwetstycji - będzie na bieżąco ustalany z Kierownikiem Ruchu Zakładu. 5. Za termin rozpoczęcia wykonania zamówienia uznaje się datę przekazania terenu prac. 6. Za zakończnie umowy strony uznają dzień dokonania odbioru końcowego bez wad i usterek. II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6). III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. IV. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. V. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. VI.Projekt pn. Przebudowa i adaptacja zabytkowej infrastruktury Kopalni Guido w Zabrzu na cele turystyczne i kulturalne współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Wykonanie PFU dla zadania pn. : "Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"
- Budowa sieci ciepłowniczej niskoparametrowej centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/11 TP/2024
- Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów, promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
- Budowa ogólnodostępnych miejsc rekreacyjnych na terenie Miasta Zabrze w ramach ZBO - Modernizacja Osiedla Tadeusza Kotarbińskiego
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla SPSK Nr 1 im. prof. St. Szyszko SUM w Katowicach
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
- Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. P. Borowego na posesję IMGW-PIB w Krakowie
- Remont pomieszczeń w żłobku Stokrotka placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.