eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Zabudowa zaplecza sanitarnego wraz z systemem odprowadzania ścieków sanitarnych z podziemnych wyrobisk ZKWK Guido

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Zabrze: Zabudowa zaplecza sanitarnego wraz z systemem odprowadzania ścieków sanitarnych z podziemnych wyrobisk ZKWK Guido
Numer ogłoszenia: 220601 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa zaplecza sanitarnego wraz z systemem odprowadzania ścieków sanitarnych z podziemnych wyrobisk ZKWK Guido.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabudowa systemu odprowadzenia ścieków sanitarnych z poziomu 170 i 320 Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: - toalety dla osób niepełnosprawnych na poziomie 170 z instalacją odprowadzenia ścieków na poziom 320 wraz z robotami polegającymi na przebudowie (poszerzeniu) wyrobiska do szerokości - w świetle utworzonego sanitariatu - wynoszącej nie mniej niż 1,8 m. Poszerzenie wyrobiska wymaga demontażu istniejącej obudowy ceglanej ociosu po stronie przewidywanego poszerzenia i wykonania nowej obudowy po wykonaniu robót górniczych związanych z poszerzeniem i zabezpieczeniem wyrobiska. Odprowadzenie ścieków na poziom 320 do zbiornika na ścieki przewiduje się grawitacyjnie poprzez zabudowę rur stalowych w Szybiku GUIDO. Odpowietrzenie instalacji krótkim odcinkiem rurociągu wprowadzonym do szybu GUIDO. Doprowadzenie wody z rurociągu pożarowego znajdującego się w odległości ok. 7m od projektowanej toalety. - zabudowa instalacji tłocznej składającej się z układu maceratorów z pompami wyporowośrubowymi, armaturą i orurowaniem w istniejącym pomieszczeniu zlokalizowanym na poziomie 320. W ramach zabudowy instalacji tłocznej pomp przewiduje się demontaż istniejących zbiorników oraz zabudowę nowego zbiornika w konstrukcji ze stali nierdzewnej wyposażonego w mieszadło o osi pionowej. Zbiornik będzie hermetyczny, na zbiorniku zabudowany zostanie filtr do usuwania odorów. W obrębie istniejącego pomieszczenia zbiornika na ścieki wykonane zostaną również pomosty do obsługi, oraz drabina do zejścia do poziomu montażu maceratorów. Odprowadzenie ścieków z poziomu 320 na poziom terenu rurociągiem ułożonym w szybiku do poziomu 170 a następnie w szybie do poziomu terenu. Rurociąg tłoczny ze stali nierdzewnej DN80mm mocowany obejmami systemowymi stalowymi nierdzewnymi do obudowy betonowej szybiku i szybu. - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej ze studnią rozprężną i włączeniem do istniejącej studni kanalizacyjnej w rejonie szybu GUIDO. Szczegółowy opis rzeczowego zakresu przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. UWAGA: ze względu na sposób wynagradzania (ryczałt) przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej dokumentacji mają charakter pomocniczy i służą - wraz z pozostałymi elementami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - do wyceny zamówienia przez potencjalnych oferentów. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje kanalizacji sanitarnej oznaczonej na rysunkach stanowiących elementy dokumentacji technicznej, jako: Kanalizacja sanitarna grawitacyjna na odcinkach Si - S1 -S2 oraz, Odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej od S2 do ściany budynku nadszybia szybu Guido. Ww. elementy które nie będą realizowane i nie stanowią przedmiotu zamówienia obejmują pozycje przedmiarowe wskazane w dziale 19 przyłącz kanalizacyjny (od poz. 300 do poz. 323). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania za wynagrodzeniem na rzecz Zamawiającego i przekazania mu kompletnego zadania inwestycyjnego opisanego w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia wymienionych dokumentów, przepisów prawa, wiedzy, techniki i sztuki górniczej, dla uzyskania finalnego efektu, określonego przedmiotem zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp do wysokości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. a) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, które zostały opisane w SIWZ, dokumentacji projektowej, załącznikach, oraz umowie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN, (słownie: trzydzieści tysięcy 00-100), zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w powyższym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: 1) jedną robotę polegająca na zabudowie systemu odprowadzania ścieków z wyrobisk podziemnych o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN netto; lub 2) jedną robotę polegającą na zbrojeniu szybu lub-i remoncie lub-i wymianie rurociągu w szybie o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w powyższym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia): 1) Kierownik działu energomechanicznego - posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych - 1 osoba; 2) Osoba dozoru wyższego o specjalności mechanicznej urządzeń szybowych - 1 osoba; 3) Osoby dozoru średniego o specjalności mechanicznej urządzeń szybowych - 1 osoba; 4) Rewident urządzeń wyciągowych - posiadająca kwalifikacje uprawniające do zatrudnienia na stanowisku rewidenta urządzeń wyciągowych w ruchu podziemnych zakładów górniczych - 1 osoba; 5) Sygnalista szybowy - posiadająca kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji sygnalisty szybowego - 2 osoby. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego z ww. uprawnień przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: A) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zawartość oferty 1. Oferta, musi zawierać: 1) Formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału, 3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, 4) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy) , złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5) Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 5.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy, 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją - nie dotyczy; 7) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (Załącznik nr B1 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją - nie dotyczy. 2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: 1) wspólny formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone w formie oryginału przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy); Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym : A) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1.1; B; wg Spisu zawartości oferty; B) każdy z Wykonawców, który wykazuje spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty stanowiące Załączniki nr 3(1-n); 2 wg Spisu zawartości oferty; C) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy, Załączniki nr 3; 4 wg Spisu zawartości oferty, 5) wspólny Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 5.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją - nie dotyczy, 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału lub z adnotacją - nie dotyczy, 7) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (załącznik nr B1 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału lub z adnotacją - nie dotyczy, 8) pełnomocnictwo - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 Prawa Zamówień Publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 1.1.2. konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; 1.1.3. zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1.1.4. niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń; 1.1.5. wystąpienie warunków uniemożliwiających prowadzenie robót górniczych, lub powodujących, że prowadzenie ich zgodnie z przyjętą technologią ich wykonania jest znacznie utrudnione 1.1.6. zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, tektonicznych lub wynikających z występowania zaszłości poeksploatacyjnych skutkujące niemożliwością lub znacznymi komplikacjami realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 1.1.7. konieczności aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego; 1.1.8. wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych; 1.1.9. wystąpienia kolizji pomiędzy robotami ujętymi w zamówieniu a pracami wykonywanymi przez podmiot trzecie lub zamawiającego. 1.1.10. braku możliwości realizacji robót wynikającej z czynników organizacyjnych lub technicznych 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.2.1. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych; 1.2.2. zmiany podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ lub włączenie nowego podwykonawcy do realizacji zadania - za zgodą Zamawiającego; 1.2.3. wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; 1.2.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy; 1.2.5. ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy; 1.2.6. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót górniczych lub związanej z tym zmiany technologii; 1.2.7. ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót; 1.2.8. zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, tektonicznych lub wynikających z występowania zaszłości poeksploatacyjnych, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego. 1.2.9. zamiennych rozwiązań technicznych wynikających z rzeczywistych uwarunkowań w zakresie infrastruktury objętej umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgornictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41- 800 Zabrze, Sekretariat pok. Nr 102..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferta musi być złożona w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41- 800 Zabrze, Sekretariat pok. Nr 102..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.Termin wykonania zamówienia - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od daty przekazania terenu budowy. 2. Realizacja zadania z uwzględnieniem zapisów w ust. 3 Umowy - w odnisieniu do poszczególnych elementów - odbywać się będzie w następujących godzinach: a. Prace prowadzone w szybiku GUIDO: od poniedziałku do niedzieli - całodobowo. b. Prace prowadzone w szybie GUIDO: - od: poniedziałek godz. 1400 - do: wtorek godz. 600 - od : wtorek godz. 16 00 - do : środa godz. 600 - od : środa godz. 2200 - do : czwartek godz. 600 - od : czwartek godz. 2200 - do : piątek godz. 600 - od : piątek godz. 2200 - do : sobota godz. 600 c. Prace prowadzone na poziomie 170 oraz 320 ZKWK Guido - całodobowo. d. Prace na powierzchni terenu - całodobowo. 3. Realizacja robót będzie prowadzona w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania działalności prowadzonej przez Zamawiajacego. 4. Sposób prowadzenia robót - w odniesieniu do poszczególnych elementów ujętych w ramach inwetstycji - będzie na bieżąco ustalany z Kierownikiem Ruchu Zakładu. 5. Za termin rozpoczęcia wykonania zamówienia uznaje się datę przekazania terenu prac. 6. Za zakończnie umowy strony uznają dzień dokonania odbioru końcowego bez wad i usterek. II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6). III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. IV. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. V. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. VI.Projekt pn. Przebudowa i adaptacja zabytkowej infrastruktury Kopalni Guido w Zabrzu na cele turystyczne i kulturalne współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.