eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalinowo › Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowościLaski Wielkie, Łoje, Makosieje, Laski Małe, Sypitki, Kucze, Stacze, Romoty, Czyńcze, Pisanica, Mazurowo, Kulesze - według opracowanej dokumentacji technicznej, gm.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Kalinowo: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości: Laski Wielkie, Łoje, Makosieje, Laski Małe, Sypitki, Kucze, Stacze, Romoty, Czyńcze, Pisanica, Mazurowo, Kulesze - według opracowanej dokumentacji technicznej, gm. Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 22040 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kalinowo , ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6298415, faks 087 6298415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kalinowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości: Laski Wielkie, Łoje, Makosieje, Laski Małe, Sypitki, Kucze, Stacze, Romoty, Czyńcze, Pisanica, Mazurowo, Kulesze - według opracowanej dokumentacji technicznej, gm. Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie według opracowanej dokumentacji technicznej: Sieci kanalizacji sanitarnej, w skład której wchodzą następujące elementy: - przepompownie sieciowe - 16 szt. - pompownie domowe - 45 szt. Kolektory ciśnieniowe: - z rur PE100 DN90 SDR17, długość: 20.313,3 mb; - z rur PE100 DN63 SDR17, długość: 7.869,6 mb; Kolektory grawitacyjne: - zaprojektowany, z rur PVC DN200 SDR41, długość: 9.514,5 mb - remontowany, z rur PVC DN200 SDR41, długość : 160,0 mb - komora zasuw - szt. 7 Studnie rewizyjne: - betonowe O1200 zaprojektowane - 113 szt. i remontowane - 10 szt. - PP Dn425mm - 215 szt. Zasuwy DN80 - 90 szt., DN50 - 53 szt. Zawory odpowietrzające DN80 - 2 szt. Zestawy płuczące (hydranty DN80) - 42 szt. i DN50 - 8 szt. Przykanaliki szt. 182, w tym: - kolektory grawitacyjne PVC DN160 SDR41, długość: 3.352,4 mb - studzienki rewizyjne PP DN315mm - 102 szt. Sieć wodociągowa: - Rurociąg PE100 DN160 SDR17, długość: 18.218,9 mb - Rurociąg PE100 DN110 SDR17, długość: 9.967,6 mb - Rurociąg PE100 DN90 SDR17, długość : 2.972,7 mb - Rurociąg TS DN180 SDR11, długość : 200,0 mb - Hydrant ppoż. nadziemny DN80 - szt. 88 - Hydrant ppoż. podziemny DN80 - szt. 43 - Zasuwa O150 - szt. 46 - Zasuwa O100 - szt. 25 - Zasuwa O80 -szt. 15 Przyłącza wodociągowe: szt. 142 Rurociąg PE80 DN40 SDR11, długość: 3.302,7mb, szt. 127 Rurociąg PE80 DN50 SDR11, długość: 1 266,3mb, szt. 14 Rurociąg PE80 DN63 SDR11, długość: 7,50mb, szt. 1 NWZ150/32, szt. 77 NWZ150/40, szt. 10 NWZ100/40, szt. 6 NWZ100/32, szt. 31 ZW O32, szt. 7 ZW O40, szt. 2 Studnia wodomierzowa betonowa O1000mm, szt. 2 Reduktor ciśnienia, szt. 142 Zestaw wodomierzowy, szt. 284.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 200.000,00 złotych (dwieście tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - Pzp - zał. nr 2; wykaz co najmniej dwóch robót ( Zał. nr 6) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (czyli wodociągowo-kanalizacyjnym) - ale nie mniej niż 2 mln złotych każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykonawca dołączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 (jeden milion) zł. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku spółek cywilnych, gdzie nie ma osoby upoważnionej do reprezentowania spółki, dokumenty wyżej wymienione muszą być potwierdzone przez wszystkich wspólników. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kalinowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZw wersji tradycyjnej odebr. można (za odpłatnością 2500 zł) w siedz. zamaw. - pokój nr 12 lub za zalicz. pocztowym, można również zapoznać sie z nią lub pobrać nieodpł. ze str.: bip.kalinowo.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19- 314 Kalinowo - pokój nr 6, w terminie do godziny 9oo dnia 06 marca 2009roku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.