eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa pozostałych materiałów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Katowice: Dostawa pozostałych materiałów
Numer ogłoszenia: 220394 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pozostałych materiałów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Mopy do uchwytu Sprint Plus Zad. 2 - Wózek (stelaż) na odpady Zad. 3 - Wózek do sprzątania Zad. 4 - Pokrowiec na materac materiałowy Zad. 5 - Kołdry dla pacjentów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2) oferowany sprzęt musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, których wzory stanowią załączniki do SIWZ. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 134 000,00 euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.51.11.00-8, 34.91.11.00-7, 39.22.10.00-7, 39.22.43.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp, spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w odniesieniu do wszystkich Zadań: Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp, spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w odniesieniu do wszystkich Zadań: Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp, spełniają warunki dotyczące: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w odniesieniu do wszystkich Zadań: Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp, spełniają warunki dotyczące: 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w odniesieniu do wszystkich Zadań: Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice - Ochojec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice - Ochojec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mopy do uchwytu Sprint Plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b do SIWZ. 3.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2) oferowany sprzęt musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; 3.3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, których wzory stanowią załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek (stelaż) na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b do SIWZ. 3.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2) oferowany sprzęt musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; 3.3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, których wzory stanowią załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 34.91.11.00-7.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b do SIWZ. 3.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2) oferowany sprzęt musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; 3.3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, których wzory stanowią załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 34.91.11.00-7.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pokrowiec na materac materiałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b do SIWZ. 3.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2) oferowany sprzęt musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; 3.3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, których wzory stanowią załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.51.11.00-8.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kołdry dla pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b do SIWZ. 3.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2) oferowany sprzęt musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; 3.3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, których wzory stanowią załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.51.11.00-8.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.