Radom: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych - części 2.
Numer ogłoszenia: 220376 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum im. Jacka Malczewskiego , ul. Rynek 11, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3624329 w. 105, faks 048 3623481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych - części 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych - części 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I Dostawa, montaż, instalacja sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i dostawą licencji. 1. Zestaw sprzętu komputerowego: 1.1. monitor panoramiczny 32 szt. 1.2. jednostka centralna (stacja dysków), z wyposażeniem 32szt. 2. Laptop z systemem operacyjnym 4szt. 3. Oprogramowanie biurowe - 40 licencji (Pakiet biurowy) 1szt. 4. Serwer, system operacyjny (45 licencji dostępowych) 1szt. Część II Dostawa, montaż, instalacja sprzętu multimedialnego. 1. Zestaw multimedialny: 1.1. projektor multimedialny 4 szt. 1.2. ekran ścienny z uchwytem i okablowaniem 4 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także rozładunek, rozpakowanie, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku części I Wykonawca zobowiązany jest do instalacji sprzętu komputerowego z oprogramowaniem. W przypadku części II Wykonawca zobowiązany jest również do montażu dostarczonego sprzętu multimedialnego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załączniki Nr 2 do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2, 48.90.00.00-7, 51.60.00.00-8, 72.26.50.00-0, 38.65.00.00-6, 38.65.20.00-0, 38.65.34.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę wykazał, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na kwotę co najmniej 150 000,00 PLN brutto każda. Za dostawę spełniającą wymagania, zamawiający uzna jednorazową (odebraną jednym protokołem odbioru) dostawę o wartości minimum 150 000 PLN lub dostawy realizowane na podstawie jednej umowy o wartości minimum 150 000 PLN, z tym, że czas realizacji umowy nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych ( od pierwszej do ostatniej dostawy realizowanej w ramach umowy nie mogło upłynąć więcej niż 30 dni kalendarzowych). Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, określających, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla części II Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę wykazał, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy projektorów lub/i ekranów na kwotę co najmniej 18 000,00 PLN brutto każda. Za dostawę spełniającą wymagania, Zamawiający uzna jednorazową (odebraną jednym protokołem odbioru) dostawę o wartości minimum 18 000 PLN lub dostawy realizowane na podstawie jednej umowy o wartości minimum 18 000 PLN, z tym, że czas realizacji umowy nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych (od pierwszej do ostatniej dostawy realizowanej w ramach umowy nie mogło upłynąć więcej niż 30 dni kalendarzowych). Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, określających, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta na wykonanie zamówienia publicznego, której wzór stanowi Załączniki Nr 1 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione zestawienie parametrów technicznych oferowanych komputerów zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, forma dokumentu oryginał. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów należy dołączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonego pełnomocnictwa, załączone do oferty pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wykonawca przedkłada dokumenty tych podmiotów zgodnie z Rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.1. SIWZ. 5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej ( jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej). 6) Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz Certyfikaty, Karty katalogowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - dodatkowo prze4dłużona gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie strony z zastrzeżeniem ust. 3 . 3. Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian w formie pisemnej, stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym przypadku: - zmiany terminu dostawy, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę ( wymagana jest zgoda Zamawiającego), a także na wniosek Zamawiającego. - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum im. Jacka Malczewskiego, Rynek 11, 26-600 Radom pok. 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum im. jacka Malczewskiego, Rynek 11, 26-600 Radom , Sekretariat pok. 213A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i dostawą licencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, instalacja sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i dostawą licencji. 1. Zestaw sprzętu komputerowego: 1.1. monitor panoramiczny 32 szt. 1.2. jednostka centralna (stacja dysków), z wyposażeniem 32 szt. 2. Laptop z systemem operacyjnym 4szt. 3. Oprogramowanie biurowe - 40 licencji (Pakiet biurowy) 1szt. 4. Serwer, system operacyjny (45 licencji dostępowych) 1szt. Przedmiot zamówienia obejmuje także rozładunek, rozpakowanie, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku części I Wykonawca zobowiązany jest do instalacji sprzętu komputerowego z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załączniki Nr 2 do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2, 48.90.00.00-7, 51.60.00.00-8, 72.26.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. dodatkowo przedłużona gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż, instalacja sprzętu multimedialnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw multimedialny: 1.1. projektor multimedialny 4 szt. 1.2. ekran ścienny z uchwytem i okablowaniem 4 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także rozładunek, rozpakowanie, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.W przypadku części II Wykonawca zobowiązany jest również do montażu dostarczonego sprzętu multimedialnego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załączniki Nr 2 do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.20.00-0, 38.65.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. dodatkowo przedłużona gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-26-2024 - Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej sprzętu medycznego firmy GE Healthcare dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Budowa ul. Godowskiej 60 w Radomiu
- Remont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 2150 szt. w tym 100 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Zakup 30 mobilnych stanowisk końcowych
- DOSTAWA I MONTAŻ PROJEKTORA Z ELEMENTAMI MONTAŻOWYMI DO ZOBRAZOWANIA WIELKOFORMATOWEGO, OKULARÓW VR I DRONA Z WYPOSAŻENIEM I URZĄDZEŃ MOBILNYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.