eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców gminy Kolbudy na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Gdańsk: Przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców gminy Kolbudy na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 220315 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191549 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 342-25-00, faks 0-58 342-24-99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców gminy Kolbudy na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców Gminy Kolbudy w 2013 roku na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. 2. Szczegółowy opis badań marketingowych stanowiących przedmiot zamówienia: 2.1 Badania należy przeprowadzić w gospodarstwach domowych metodą wywiadu bezpośredniego standaryzowanego z wykorzystaniem kwestionariusza opracowanego przez Zamawiającego. Wzór kwestionariusza stanowi załącznik do SIWZ- WZÓR KWESTIONARIUSZA. Wykonawcy są zobowiązani do przeprowadzenia badań zgodnie ze standardami ESOMAR dla badań jakościowych i ilościowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy są zobowiązani złożyć stosowne dokumenty określone przez Zamawiającego w sekcji III.5) niniejszego ogłoszenia. 2.2 Badania obejmują przeprowadzenie 734 (słownie: siedemset trzydzieści cztery) wywiadów z osobami zameldowanymi na pobyt stały w Gminie Kolbudy, wyznaczonymi drogą losowania przez Zamawiającego, wyszczególnionymi na listach respondentów kryterium płci, adresem zamieszkania i datą urodzenia. W dniu podpisania umowy- Wykonawca otrzyma w formie pisemnej (papierowej) 5 (słownie: pięć) list respondentów. Jedna z list zostanie nazwana Listą Podstawową, natomiast pozostałe Listami Rezerwowymi z kolejnymi numerami. W wypadku braku możliwości przeprowadzenia wywiadu z osobą z Listy Podstawowej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wywiad z osobą umieszczoną pod tym samym ID na Liście Rezerwowej I, analogicznie w wypadku niemożliwości przeprowadzenia wywiadu z osobą z Listy Rezerwowej I Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wywiad z osobą umieszczoną pod tym samym ID na Liście Rezerwowej II, itd. Dla każdego ID respondenta (od 1 do 734) należy przeprowadzić wyłącznie jeden wywiad odpowiednio z jednej z list (Podstawowej lub Rezerwowej I lub Rezerwowej II lub Rezerwowej III lub Rezerwowej IV lub dodatkowej). Mieszkańcy na każdej z list są pogrupowani wg miejscowości. WZÓR LISTY RESPONDENTÓW stanowi załącznik do SIWZ. Po otrzymaniu list respondentów- Wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, że lista respondentów nie zostanie wykorzystana w żadnym innym celu, poza celem objętym umową, która zostanie zawarta w następstwie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Badanie zostanie przeprowadzone w ciągu jednej tury. Rozpoczęcie realizacji badań musi rozpocząć się w terminie do 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy. Maksymalny termin zakończenia badań - do dnia 14 grudnia 2013 roku. Badania należy przeprowadzić z wyłączeniem wszystkich niedziel, wszystkich poniedziałków oraz dni 1, 2, i 11 listopada 2013 roku. 2.3 W terminie do 2 (słownie: dwóch) dni od daty podpisania umowy - Zamawiający przeszkoli maksymalnie trzech koordynatorów badań (oddelegowanych przez Wykonawcę) w zakresie prawidłowego wypełniania kwestionariusza. 2.4 Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia ankieterów. Ankieterzy przed przystąpieniem do przeprowadzenia wywiadów zobowiązani będą do uczestnictwa w szkoleniu przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz rozmowie weryfikującej wiedzę uzyskaną podczas szkolenia przeprowadzonej przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Warunkiem dopuszczenia ankietera do pracy jest pozytywne zaliczenie rozmowy weryfikującej. Dokładny termin rozmowy weryfikującej zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. W przypadku zatrudniania nowych ankieterów w trakcie trwania badań Zamawiający zorganizuje dodatkowe rozmowy weryfikujące w terminie nie późniejszym niż 5 (słownie: pięć) dni roboczych od daty zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez Wykonawcę (nie częściej jednak niż raz w tygodniu). W celu przeprowadzenia szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy następujące materiały w wersji elektronicznej: Instrukcję prowadzenia wywiadu oraz Kartę pomocy. Wywiady zrealizowane przez ankietera, który nie weźmie udziału w szkoleniu oraz rozmowie weryfikującej nie zostaną zaliczone jako zrealizowane. Każdy ankieter jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu jednej fotografii legitymacyjnej. W przypadku mężczyzn obowiązuje fotografia w stroju reprezentacyjnym tj. koszula i krawat. Fotografia zostanie umieszczona na identyfikatorze ankietera. 2.5 Ankieterzy zobowiązany będą do bezwzględnego przestrzegania szczegółowych zasad zawartych w instrukcji prowadzenia wywiadu zawartej w załączniku do SIWZ - INSTRUKCJA PROWADZENIA WYWIADU. 2.6 Badania należy przeprowadzić wykorzystując wyłącznie kwestionariusz przygotowany przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania, niezbędnej do przeprowadzenia całości badań, liczby kwestionariuszy na kartach formatu A3 oraz tzw. kart pomocy, czyli wydrukowanych na osobnych kartach formatu A4 wyznaczonych pytań. Karty te należy każdorazowo okazywać respondentom podczas prowadzenia wywiadów. Kwestionariusz oraz karty pomocy zostaną przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej w dniu podpisania umowy. 2.7 Karty pomocy należy wykorzystywać w pytaniach nr: 5, 6, 11a, 11b, 13, 14, 15, 21, 22 i 25. Pytania te są oznaczone w kwestionariuszu za pomocą litery P na czarnym tle przy numerze pytania. W przypadku pytania 6 karta pomocy zawiera wyszczególnione wszystkie środki transportu i wszystkie możliwe cele podróży. W pozostałych pytaniach karta pomocy zawiera wszystkie możliwe odpowiedzi. 2.8 Na jednym kwestionariuszu mogą znajdować się wyłącznie odpowiedzi udzielane przez jednego respondenta umieszczonego na liście respondentów. Każdorazowo należy wpisać dokładny adres pod którym realizowany jest wywiad, ID respondenta, nr listy, datę i godzinę zrealizowania wywiadu oraz imię i nazwisko ankietera przeprowadzającego wywiad. Bez wymienionych zapisów wywiad nie zostanie zaliczony jako zrealizowany. 2.9 Badanie należy przeprowadzić w bezpośredniej rozmowie z respondentem (nie dopuszcza się prowadzenia wywiadów przez domofon, telefon itp.). 2.10 Każdorazowo ankieter będzie zobowiązany do zadania wszystkich pytań w kwestionariuszu (z wyjątkiem tych, które należy wyeliminować w przypadkach wynikających z pytań filtrujących) oraz do samodzielnej rejestracji odpowiedzi. Nie jest dopuszczalne samodzielne zakreślanie odpowiedzi w kwestionariuszu przez respondenta. 2.11 Ankieterzy zobowiązani będą do rejestrowania w karcie ankietera opisanych poniżej działań zmierzających do przeprowadzenia wywiadu. WZÓR KARTY ANKIETERA stanowi załącznik do SIWZ. Przy każdej próbie przeprowadzenia wywiadu do karty należy wpisać aktualną datę i godzinę, ID respondenta, nr listy oraz rezultat podjętych działań. W przypadku przeprowadzenia wywiadu należy wpisać: zrealizowano, w przeciwnym przypadku należy podać powód dla którego nie udało się wywiadu zrealizować np. odmowa, nie zastano respondenta, nikt nie otwierał drzwi wejściowych, respondent się wyprowadził itp. 2.12 W przypadku przeprowadzenia wywiadu z respondentami umieszczonymi na Listach Rezerwowych ankieterzy zobowiązani są do wpisania przyczyny uniemożliwiającej przeprowadzenie wywiadu z osobą z Listy Podstawowej w karcie ankietera oraz na ostatniej stronie w Uwagach kwestionariusza wywiadu zrealizowanego z respondentem z listy rezerwowej spod danego numeru. 2.13 W sytuacji braku możliwości przeprowadzenia wywiadu z osobą z Listy Podstawowej, jak i również z odpowiadającymi jej osobami ze wszystkich List Rezerwowych, Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy kolejnych 3 osób rezerwowych (lista dodatkowa), w terminie do 5 (słownie: pięciu) dni roboczych od daty zgłoszenia otrzymanego od Wykonawcy. Zgłoszenia wraz z opisem uzasadnionych przyczyn (np. odmowa, respondent wielokrotnie niedostępny, respondent wyprowadził się), które uniemożliwiły zrealizowanie wszystkich wywiadów spod danego numeru należy dokonać w formie pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wysłania własnych pracowników pod wymienione adresy w celu zweryfikowania opisanych przyczyn. Przyczyny muszą znajdować potwierdzenie w zapisach prowadzonych przez danego ankietera w karcie ankietera. 2.14 W przypadku, gdy osoba z Listy Podstawowej wymeldowała się spod danego adresu lub zmarła (w okresie od wygenerowania listy do momentu dotarcia pod dany adres przez ankietera), Zamawiający uzna respondenta z listy rezerwowej za równoważnego respondentowi z Listy Podstawowej (analogicznie gdyby taka sytuacja wystąpiła również na liście rezerwowej 1, to za osobę z listy podstawowej przyjmie się osobę z Listy Rezerwowej II). Sytuacje takie należy Zamawiającemu przestawić w formie pisemnej z wykorzystaniem karty Zgłoszenie zmiany respondenta. WZÓR ZGŁOSZENIA ZMIANY RESPONDENTA stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji opisanych przyczyn przez własnych przedstawicieli i odstąpienia od ww. zasady. W przypadkach innych niż opisane w tym punkcie Zamawiający nie będzie przyjmował za osoby z list podstawowych osób z lit rezerwowych. 2.15 W przypadku gdy osoba z listy respondentów jest dalej zameldowana pod danym adresem, ale mieszka w innym miejscu Zamawiający uzna respondenta z listy rezerwowej za równoważnego respondentowi z Listy Podstawowej (analogicznie gdyby taka sytuacja wystąpiła również na liście rezerwowej 1, to za osobę z listy podstawowej przyjmie się osobę z Listy Rezerwowej II). Sytuacje takie należy Zamawiającemu przestawić w formie pisemnej z wykorzystaniem karty Zgłoszenie zmiany respondenta. WZÓR ZGŁOSZENIA ZMIANY RESPONDENTA stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji opisanych przyczyn przez własnych przedstawicieli i odstąpienia od ww. zasady. 2.16 Wszystkie wywiady z określonego dnia prowadzenia badań (z wyłączeniem badań przeprowadzonych w piątki i w soboty) należy dostarczyć do sekretariatu MZKZG przy ul. Sobótki 9 w Gdańsku do godz. 15.00 następnego dnia. W przypadku realizacji badań w piątki i w soboty wywiady należy dostarczyć do sekretariatu MZKZG do godz. 15.00 w pierwszy poniedziałek przypadający po piątku (sobocie), w której prowadzono badanie. W szczególnych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym Zamawiający może dopuścić dostarczenie wywiadów z jednodniowym opóźnieniem. Przy odbiorze wywiadów pracownik MZKZG spisze numery odbieranych wywiadów oraz wpisze datę i godzinę zdania wywiadów na Formularzu odbioru. Ankieter będzie zobowiązany poświadczyć zadanie wywiadów podpisem. W przypadku zawinionego przez Wykonawcę opóźnienia zdania wywiadów Formularz odbioru danych wywiadów wraz z podpisem ankietera będzie podstawą do nałożenia kar umownych. 2.17 Karta każdego ankietera będzie przekazywana Zamawiającemu raz w tygodniu (za dany tydzień nie później niż w następnym tygodniu do wtorku do godz. 15.30). Kartę należy złożyć do siedziby Zamawiającego przy ul. Sobótki 9 w Gdańsku. Przy odbiorze Karty ankietera pracownik MZKZG spisze datę i godzinę zdania karty, nazwisko ankietera i okres za który karta została wypisana na Formularz odbioru. Ankieter zobowiązany będzie poświadczyć zdanie karty ankietera podpisem. W szczególnych przypadkach po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym Zamawiający może dopuścić dostarczenie karty ankietera z opóźnieniem. W przypadku zawinionego przez Wykonawcę opóźnionego zdania karty ankietera Formularz odbioru danej karty ankietera wraz z podpisem ankietera będzie podstawą do nałożenia kar umownych. 2.18 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu harmonogramy prac ankieterów zawierające numer ankietera, imię i nazwisko ankietera, pozycje z poszczególnych list respondentów, które zostały przydzielone ankieterowi oraz informację o czasie przeznaczonym na realizację zadania. Zamawiający powinien otrzymać harmonogramy na co najmniej 2 (słownie: dwa) dni robocze przed rozpoczęciem pracy ankietera na podstawie harmonogramu. 2.19 Zamawiający zastrzega prawo do zażądania powtórzenia całości lub części wywiadu, w którym nastąpiło odstąpienie od metody jego prowadzenia lub w przypadku gdy kwestionariusz jest wypełniony nieczytelnie lub jest zniszczony w stopniu uniemożliwiającym przeczytanie odpowiedzi lub niepoprawnie wypełniono metryczkę lub pominięto pytanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykluczania z zespołu ankieterów osób, u których stwierdzono trzykrotne powtórzenie takiego samego błędu lub, które popełniają błędy w więcej niż 30% (słownie: trzydziestu procentach) wywiadów. 2.20 Zamawiający zastrzega możliwość dołączania do pracujących ankieterów swoich przedstawicieli w celu kontroli i weryfikacji poprawności prowadzenia badań. 2.21 Zamawiający zastrzega możliwość organizacji tzw. wywiadów kontrolowanych polegających na umieszczeniu wśród adresów osób celowo wyznaczonych przez Zamawiającego i rejestrujących w sposób niejawny prowadzone badanie w celu weryfikacji jego poprawności. 2.22 Zamawiający zastrzega możliwość wysyłania pod adresy, gdzie przeprowadzono wywiady swoich przedstawicieli w celu sprawdzenia, czy wywiad faktycznie został przeprowadzony, czy został przeprowadzony poprawnie, z właściwą osobą itp. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBS sp. z o.o., ul. Junaków 2, 81-812 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49655,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.