eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Budowa Publicznego Przedszkola w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Ostrów Wielkopolski: Budowa Publicznego Przedszkola w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 220194 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179400 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Publicznego Przedszkola w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa 4-oddziałowego budynku przedszkola na działce nr 348 w Gorzycach Wielkich: - Powierzchnia zabudowy: 886,54 m2 - Kubatura: 4363,1 m3 - Powierzchnia użytkowa: 770,00 m2 - Wysokość budynku: 6,15 m Mury zewnętrzne warstwowe z betonu komórkowego docieplone 15 cm warstwą styropianu. Ścianki konstrukcyjne wewnętrzne z pustaków gr. 25 cm na zaprawie cementowej. Dach budynku o konstrukcji drewnianej dwuspadowy. Realizacja robót w kolejności technologicznej: 1. Roboty ziemne fundamentowe 2. Wykonanie ław fundamentowych 3. Murowanie ścian fundamentowych 4. Wykonanie ścian nośnych przyziemia 5. Wieńce żelbetowe i strop 6. Konstrukcja drewniana dachu 7. Pokrycie dachu 8. Elementy odwodnienia dachu 9. Montaż okien i drzwi 10. Ścianki działowe 11. Instalacje elektryczne 12. Instalacje wod.-kan. i c.o., gazowe 13. Tynki wewnętrzne 14. Podłoża i posadzki 15. Ocieplenie i otynkowanie budynku 16. Roboty malarskie 17. Dojścia i dojazdy wewnętrzne 18. Wyposażenie w meble i sprzęt. Pozycje 1-8, 10, (11-12 instalacje podtynkowe bez montażu armatury tzw. biały montaż), poz.14 podłoża bez posadzek do wykonania w 2015r. pozostałe do ukończenia budowy w 2016r. Roboty budowlane. - Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) przedmiary robót. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz.881 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile maja zastosowanie. - Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 60-miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. Rękojmia za wady i gwarancja jakości a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia. b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag. c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru. d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości. e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady o wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi. f) Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonany Przedmiot Zamówienia, w tym dostarczonego przez Wykonawcę i zainstalowanego wyposażenia wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez strony Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag. g) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych. h) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia gwarancji jakości wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej gwarancji. - Wykonawca w zakresie realizowanego zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu obiektu budowlanego do pierwotnego stanu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterMAX Wiesław Puchalski, ul. Wrocławska 139, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2064314,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1776543,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1776543,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2820820,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.