eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Wielki › Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Kamień Wielki: Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 220075 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Stawna 40, 66-460 Kamień Wielki, woj. lubuskie, tel. 095 7515828, faks 095 7515828.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w zakresie: prania wodnego, suszenia, krochmalenia i maglowania (w miarę potrzeb i stosownie do asortymentu), prasowania, czyszczenia, dezynfekcji, oznakowania (sukcesywnie ok. 1.500 szt. miesięcznie), naprawiania bielizny uszkodzonej w szczególności: uzupełnianie brakujących guzików, łatanie dziur, reperacja rozerwań (zszywanie), wymiana uszkodzonych zamków błyskawicznych itp., wszelkiego asortymentu odzieży, bielizny, pościeli, ręczników, piżam, podkładów łóżkowych podgumowanych dla 103 pensjonariuszy Domu, a także koców, kołder, poduszek, firan, zasłon, obrusów, materacy itp. oraz odzieży roboczej personelu medyczno-opiekuńczego w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015r. Orientacyjna ilość prania w ciągu jednego roku wynosi 50.000kg. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb. Usługi świadczone powinny być 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek. Przy odbiorze brudnego prania dostarczane będzie pranie czyste. Przekazanie prania brudnego i odbiór wypranego odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8:00 do 11:00. Pranie przewożone będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca dostarczać będzie opakowania (worki foliowe) na pranie brudne, oraz druki kwitów do przekazywania i zwrotów prania. Pranie brudne Zamawiający pakować będzie w worki, osobno pakowane będzie pranie zanieczyszczone organicznie. Przedstawiciel Wykonawcy odbierający pranie potwierdzi odbiór na kwicie. Kopię kwitu pozostawi w DPS-ie. Zwracane pranie czyste ma być zapakowane w opakowania foliowe z podziałem wg asortymentu z zestawieniem ilościowym danego asortymentu. Łączna waga dostarczonego prania czystego będzie wypisana na oddzielnym kwicie każdorazowo, celem potwierdzenia przez Zamawiającego ilości do wystawienia faktury. Zamawiający potwierdzi odbiór na kwicie, kopię przekaże Wykonawcy. Zamawiający przy odbiorze czystego prania sprawdzi każdorazowo wagę w obecności przedstawiciela Wykonawcy, oraz jakość wykonanej usługi. Dostawa oraz odbiór prania odbywać się będzie w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni stosowanie środków piorących i dezynfekujących posiadających odpowiednie atesty. Wykonawca powinien być pod stałym nadzorem służb sanitarnych. Warunki płatności: faktury należy wystawiać nie częściej niż 2 razy w miesiącu na podstawie potwierdzonych kwitów - dowodów dostaw przez Zamawiającego, płatne przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia. Jeżeli pościel, odzież, bielizna ulegnie w trakcie prania zniszczeniu, Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania jej oddzielnie i oznaczenia (pościel, odzież uszkodzona). W przypadku utraty lub zniszczenia bielizny, odzieży, pościeli (odbarwienie, poplamienie, podarcie, sfilcowanie) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkody w terminie do 14 dni od chwili powstania szkody poprzez zapłatę Zamawiającemu równowartości utraconej sztuki po cenie obowiązującej w dniu wyrównania szkody z uwzględnieniem stopnia zużycia. Wszelkie uszkodzenia wynikłe z winy Wykonawcy winny być niezwłocznie naprawione. Wykonawca zobowiązuje się do trwałego oznakowania każdej sztuki odzieży ochronnej poprzez naniesienie na wewnętrznej zakładce bluzy i fartucha oraz pasku spodni i spódnicy imienia i nazwiska użytkownika. Wykonawca dostarczać będzie suchą bieliznę czystą. Wykonawca naliczać będzie koszt prania 1 kg w stanie suchym. Odbiór i dostawa bielizny odbywać się będzie z pisemnym potwierdzeniem ilości.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - aktualne badania mikrobiologiczne wykonane w pralni celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji w procesie prania z roku 2014 dla asortymentu: - pościel - bielizna. - aktualne badania mikrobiologiczne skuteczności działania komór dezynfekcyjnych dla materacy, kołder, koców, poduszek itp. lub innej technologii zapewniającej dezynfekcję tego asortymentu na okoliczność skażeń z roku 2014. W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Polski badania powinny być przeprowadzone przez uprawniony do tego podmiot, stosownie do kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; - zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - zmiana Personelu Wykonawcy i/lub Zamawiającego; - w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego; - w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; - w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienie strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; - w przypadku zdarzeń losowych trudnych do przewidzenia (zdarzenie losowe trudne do przewidzenia lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy w tym zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. Zmiany umowy, o których mowa wyżej, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim ul.Stawna 40 66-460 Witnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim ul.Stawna 40 66-460 Witnica w pokoju nr 208 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.