eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszów › Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w technologii tlenowej stabilizacji odpadów biodegradowalnych w systemie CCS, wraz z niezbędną infrastrukturą - II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Krzeszów: Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w technologii tlenowej stabilizacji odpadów biodegradowalnych w systemie CCS, wraz z niezbędną infrastrukturą - II przetarg
Numer ogłoszenia: 220054 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krzeszowie Sp. z o.o. , ul. Biłgorajska 16, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 87 98 304, faks 015 87 98 791.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w technologii tlenowej stabilizacji odpadów biodegradowalnych w systemie CCS, wraz z niezbędną infrastrukturą - II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi wykonanie: Część I 1. dróg dojazdowych (wewnątrz zakładowych) o szerokości 6 m i 3 m okrawężnikowanych krawężnikiem 15x30x100, oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm - powierzchnia dróg - 2077 m2, konstrukcja: -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr. 30cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowego gr. 20cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3cm konstrukcja chodnika: - podbudowa dolna: pospółka gr. 20cm - podbudowa górna: kruszywo łamane gr. 10cm - obrzeża: 6x 20x 100cm; 2. placu do tymczasowego magazynowania odpadów okrawężnikowanego o powierzchni 2799 m2, konstrukcja: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 3cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr 4cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi plac ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 3. placu pod halę magazynową dojrzewania kompostu o powierzchni 1296 m2, -warstwa z betonu B25 gr 15cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi placu ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 4. placu (roboty budowlane) pod instalację do biologicznego przetwarzania odpadów o powierzchni 2633 m2, - konstrukcja analogiczna jak do placu z poz. 2 5. zbiornika na ścieki - 506 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 6. zbiornika na wody deszczowe - 201 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 7. rowu opaskowego - wykopy 239,625 m3 - długość rowu: ok. 375,0 m - średnia głębokość rowu: 1,0 m - spadek podłużny rowu wg rys. S7 8. instalacji wodociągowej - rury ciśnieniowe PE fi 90 - 165 mb, fi 50 - 18 mb, fi 32 - 67, hydranty z zasuwami szt. 2 9. instalacji kanalizacyjnej (studnie rewizyjne 26 szt. osadnik zawiesiny 10 m3, separator) 10. ogrodzenie - siatka o wysokości 2,0 m, na długości 480 m. Część III 13. dostawa wraz montażem biokompostowni tunelowej Wszystkie zastosowane maszyny/urządzenia oprócz sugerowanych parametrów technicznych, powinny być tak dobrane, aby zostały spełnione wymagania rozporządzenia w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych Zakres dostaw - sugerowane parametry: a) rękaw foliowy o średnicy 2,4 m i długości min.70,0 m, rodzaj materiału folii LDPE, grubość folii > 0,19 mm, o pojemności 100 ton każdy, - 10 szt; b) zestaw wentylatorów napowietrzających o wydajności nominalnej > 700 m3/h, moc elektryczna wentylatora > 0,49 kW - 8 kpl;- wentylator ssawny o wydajności 2000m3/h, o mocy akustycznej 79dB/A/ c) termometr o zakresie temperatur 0-99°C, , - 16 szt. (dwie sztuki w każdym rękawia) d) instalacja odbioru powietrza z 8 rękawów do oczyszczania w biofiltrze - 1 kpl. e) bio-filtr modułowy o wydajności oczyszczania minimum 2000 m3/h; w obudowie z laminatu, wyposażony w skruber wstępny, pompę recyrkulacyjną, grzałkę, wentylator wejściowy, układ sterowania - 1 szt. o skuteczności redukcji zanieczyszczeń na poziomie 95%; f) Dostawa na miejsce tj.: teren Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie, ul. Biłgorajska 16 ,37-418 Krzeszów (Sigiełki) montaż, uruchomienie, rozruch pod obciążeniem; g) Przeszkolenie 4 pracowników wskazanych przez Zamawiającego;. Część IV 14. instalacje elektryczne wiaty, hali, placów oraz oświetlenie placów 15. obsługa geodezyjna - inwentaryzacja powykonawcza Uwaga: - Z wymienionego powyżej zakresu robót wyłącza się poz. 8, 9 i 15 tj. wodociąg i branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, oraz obsługa geodezyjna - powyższy zakres robót realizowany będzie przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji w przedziale 5 - 10 lat - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Zamawiającego niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Biłgorajska 16, 37-418 Krzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Biłgorajska 16, 37-418 Krzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogi dojazdowe, place, zbiorniki, rów opaskowy, ogrodzenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dróg dojazdowych (wewnątrz zakładowych) o szerokości 6 m i 3 m okrawężnikowanych krawężnikiem 15x30x100, oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm - powierzchnia dróg - 2077 m2, konstrukcja: -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr. 30cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowego gr. 20cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3cm konstrukcja chodnika: - podbudowa dolna: pospółka gr. 20cm - podbudowa górna: kruszywo łamane gr. 10cm - obrzeża: 6x 20x 100cm; 2. placu do tymczasowego magazynowania odpadów okrawężnikowanego o powierzchni 2799 m2, konstrukcja: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 3cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr 4cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi plac ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 3. placu pod halę magazynową dojrzewania kompostu o powierzchni 1296 m2, -warstwa z betonu B25 gr 15cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi placu ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 4. placu (roboty budowlane) pod instalację do biologicznego przetwarzania odpadów o powierzchni 2633 m2, - konstrukcja analogiczna jak do placu z poz. 2 5. zbiornika na ścieki - 506 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 6. zbiornika na wody deszczowe - 201 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 7. rowu opaskowego - wykopy 239,625 m3 - długość rowu: ok. 375,0 m - średnia głębokość rowu: 1,0 m - spadek podłużny rowu wg rys. S7 10. ogrodzenie - siatka o wysokości 2,0 m, na długości 480 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji w przedziale 5 - 10 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż biokompostowni tunelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz montażem biokompostowni tunelowej Wszystkie zastosowane maszyny/urządzenia oprócz sugerowanych parametrów technicznych, powinny być tak dobrane, aby zostały spełnione wymagania rozporządzenia w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych Zakres dostaw - sugerowane parametry: a) rękaw foliowy o średnicy 2,4 m i długości min.70,0 m, rodzaj materiału folii LDPE, grubość folii > 0,19 mm, o pojemności 100 ton każdy, - 10 szt; b) zestaw wentylatorów napowietrzających o wydajności nominalnej > 700 m3/h, moc elektryczna wentylatora > 0,49 kW - 8 kpl;- wentylator ssawny o wydajności 2000m3/h, o mocy akustycznej 79dB/A/ c) termometr o zakresie temperatur 0-99°C, , - 16 szt. (dwie sztuki w każdym rękawia) d) instalacja odbioru powietrza z 8 rękawów do oczyszczania w biofiltrze - 1 kpl. e) bio-filtr modułowy o wydajności oczyszczania minimum 2000 m3/h; w obudowie z laminatu, wyposażony w skruber wstępny, pompę recyrkulacyjną, grzałkę, wentylator wejściowy, układ sterowania - 1 szt. o skuteczności redukcji zanieczyszczeń na poziomie 95%; f) Dostawa na miejsce tj.: teren Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie, ul. Biłgorajska 16 ,37-418 Krzeszów (Sigiełki) montaż, uruchomienie, rozruch pod obciążeniem; g) Przeszkolenie 4 pracowników wskazanych przez Zamawiającego;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.62.00-0, 42.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji w przedziale 5 - 10 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: instalacje elektryczne wiaty, hali, placów oraz oświetlenie placów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: instalacje elektryczne wiaty, hali, placów oraz oświetlenie placów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.