eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA DOJAZDU DO DROGI KRAJOWEJ NR 6 W CELU DALSZEGO ROZWOJU TERENÓW INWESTYCYJNYCH POPRZEZ BUDOWĘ UL.MAJKOWSKIEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Lębork: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA DOJAZDU DO DROGI KRAJOWEJ NR 6 W CELU DALSZEGO ROZWOJU TERENÓW INWESTYCYJNYCH POPRZEZ BUDOWĘ UL.MAJKOWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 219916 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139410 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA DOJAZDU DO DROGI KRAJOWEJ NR 6 W CELU DALSZEGO ROZWOJU TERENÓW INWESTYCYJNYCH POPRZEZ BUDOWĘ UL.MAJKOWSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót drogowych oraz budowa kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. W ramach robót wykonana zostanie przebudowa (z rozbudową) nawierzchni jezdni oraz pozostałych elementów zagospodarowania pasa drogowego (chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki parkingowe, trawniki, itp.), wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego ulicy, realizacja sieci uzbrojenia inżynieryjnego wraz z usunięciem drobnych kolizji. Całkowita długość budowanej drogi wynosi ok. 600m. 1.1. Orientacyjna powierzchnia jezdni bitumicznej to ok. 3.650,00m2, zjazdów indywidualnych i publicznych: 650,00m2, parkingów: 430,00m2, chodników i ścieżek rowerowych: 2.940,00m2, terenów zielonych i trawników: 3.400,00m2 1.2. Budowa odwodnienia - kanalizacja deszczowa na odcinku jedni o długości ca 0,6km z podczyszczaczem wód opadowych i wylotem kanalizacji do rzeki Okalicy, całkowita długość kanalizacji deszczowej z przyłączami i wylotem do rzeki Okolicy to ok. 0,8km 1.3. Oświetlenie uliczne w ilości ok. 17 szt. słupów oświetleniowych i ok. 750m linii kablowej 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. Projektem budowlanym wielobranżowym - Przebudowa ul. Majkowskiego (wraz z jej rozbudową oraz budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego) w Lęborku wykonanym przez firmę: Usługi Inwestycyjne KNITTER inż. Grzegorz Knitter, Karnieszewice 45b, 76-004 Sianów - załącznik nr 7 2.2. Projektem budowlanym branży drogowej wykonanym przez firmę: Usługi Inwestycyjne KNITTER inż. Grzegorz Knitter, Karnieszewice 45b, 76-004 Sianów - załącznik nr 10 2.3. Projektem wykonawczym branży energetycznej - budowa oświetlenia wykonanym przez firmę: Usługi Inwestycyjne KNITTER inż. Grzegorz Knitter, Karnieszewice 45b, 76-004 Sianów - załącznik nr 11 2.4. Projektem wykonawczym branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa wykonanym przez firmę: Usługi Inwestycyjne KNITTER inż. Grzegorz Knitter, Karnieszewice 45b, 76-004 Sianów - załącznik nr 12 2.5. Projektem stałej organizacji ruchu wykonanym przez firmę: Usługi Inwestycyjne KNITTER inż. Grzegorz Knitter, Karnieszewice 45b, 76-004 Sianów - załącznik nr 13 2.6. Szczegółową specyfikacja techniczną - załącznik nr 14 2.7. Przedmiarem robót - załącznik nr 15 2.8 Decyzją nr 2/2012 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 27.09.2012r. - załącznik nr 8 2.9. Zapisami niniejszej SIWZ 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2. ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.3. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.4. tymczasowa organizacja ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji wzdłuż ulicy; brak dojazdu i godziny wyłączenia z ruchu mogą być indywidualnie uzgodnione z użytkownikiem posesji), 3.5. organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, 3.7. realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9. dostosowanie niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia do istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. 3.10. przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego 3.11. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej 3.12. zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem 3.13. regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych, 3.14. Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 3.15. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych na skrzyżowaniu ul.Majkowskiego z drogą krajową nr 6 należy uzgodnić z Wydziałem BRD i Zarządzania Ruchem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Przed przystąpieniem do robót związanych z wykonywaniem prac w pasie drogowym drogi krajowej nr 6 należy zgłosić ten zamiar do Rejonu GDDKiA w Słupsku, celem dopełnienia formalności oraz ustalenia terminu faktycznego zajęcia terenu. 3.16. Zgodnie z uzgodnieniem PKP S.A.(dot. dz. nr 52): gotowość przystąpienia do realizacji zadania należy zgłosić na piśmie z 7-dniowym wyprzedzeniem do Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami Gdańsku PKP S.A. celem przekazania placu budowy. Ewentualne szkody powstałe podczas prowadzonych robót Wykonawca usuwa własnym staraniem i na własny koszt. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować. Zakończenie zadania należy zgłosić do Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami Gdańsku PKP S.A. celem dokonania odbioru wykonanych robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej przejścia instalacji po obszarze kolejowym zrealizowanej inwestycji na mapach sytuacyjno - wysokościowych z zasobów Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej Wydziału Geodezji i Regulowania Stanów Prawnych Nieruchomości Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku. Wykonawca pokrywa opłaty związanej z przejściem instalacją wod.-kan przez teren kolejowy zgodnie z uzgodnieniem nr N9-4jn-6515/108/2008 z dnia 22.08.2008. 4. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 4.1. Ścieżki rowerowe należy wykonać z masy asfaltowej zastępując kostkę betonową typu polbruk, czerwoną bez fazy, gr. 6cm, technologiczną podsypkę cementowo - piaskową i podsypkę wzmacniającą z pospółki o CBR min.25%, gr. 10cm - podbudową z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm i warstwą asfaltową o grubości 4cm. 4.2. miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 1 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową 4.3. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 4.4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. 7.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku nie otrzymania dofinansowania niniejszego zadania z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo -Dostępność - Rozwój. Wykonawca nie będzie w takim przypadku występował przeciwko Zamawiającemu z roszczeniem odszkodowawczym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Strabag Sp. z o.o., ul.Parzniewska 10, Pruszków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3346725,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1710227,25

  • Oferta z najniższą ceną: 1710227,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1916151,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.