Racibórz: usługa restrukturyzacji zobowiązań wymagalnych Szpitala
Numer ogłoszenia: 219793 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka , ul. Gamowska 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 7555050, faks 32 7555079, 7555049.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-raciborz.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa restrukturyzacji zobowiązań wymagalnych Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: spłata bezspornych zobowiązań wymagalnych szpitala polegająca na całkowitym zaspokojeniu pierwotnych wierzycieli Zamawiającego w trybie art. 518 par 1 pkt 3 KC (subrogacja) lub art. 509 KC w wysokości kwoty głównej 2 910 776,44 zł. (słownie: dwa miliony dziewięćset dziesięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt sześć złotych 44/100) wraz z odsetkami ustawowymi od dnia wymagalności do dnia przeniesienia wierzytelności i zaspokojenia wierzycieli, lub zaspokojenia wierzycieli w trybie art. 518 KC. 1. Spłata pierwotnych wierzycieli wskazanych w załączniku do SIWZ zał. nr 3 w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą (przejęcie wierzytelności następuje w trybie art. 518 par 3 KC lub art.509 KC), przy czym zapłata za wierzytelność musi nastąpić w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą. Wykonawca przedstawi zamawiającemu potwierdzenie zapłaty wskazujące na wysokość zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych wierzytelności lub oświadczenie sporządzone przez należycie reprezentowanego wierzyciela o otrzymaniu zapłaty tytułem zaspokojenia jego wierzytelności lub tytułem zapłaty za nabytą od niego wierzytelność względem zamawiającego ze wskazaniem daty i kwoty dokonanej wpłaty (kwota główna plus odsetki ustawowe obliczone na dzień zaspokojenia wierzyciela). 2.Sposób spłaty zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych wierzytelności oraz wynagrodzenie wykonawcy: a) zamawiający zwróci wykonawcy 100 % kwot należności głównych zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych wierzytelności przez wykonawcę których zapłata zostanie udokumentowana - w 47 comiesięcznych równych ratach począwszy od dnia 28 lutego 2015 r. zgodnie z harmonogramem spłat zamieszczonym na formularzu cenowym (zał. nr 1b) do SIWZ, b) zamawiający zwróci wykonawcy 100 % należności ubocznych tj. odsetek ustawowych zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych, których zapłata zostanie udokumentowana - jednorazowo w dniu 30 stycznia 2015 r. zgodnie z harmonogramem spłat zamieszczonym w zał. nr 1b do SIWZ, c) zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie stanowiące iloczyn pozostałych do zapłaty na rzecz wykonawcy zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych należności głównych i oprocentowania wg zmiennej stopy procentowej w wysokości WIBOR 6M (dla depozytów sześciomiesięcznych w PLN), powiększonej o stałą marżę wskazaną przez wykonawcę. Wynagrodzenie wykonawcy, o którym mowa powyżej, będzie naliczane od dnia zapłaty należności głównej wierzycieli pierwotnych - a jego zapłata będzie następować w ratach i terminach miesięcznych od malejącego kapitału począwszy od 28 lutego 2015 r. w 47 ratach określonych w harmonogramie spłat. 3. Dla pierwszego okresu rozliczeniowego przyjmuje się stopę WIBOR 6M z dnia 30 września 2014 r., który wynosi 2,25 %. Dla kolejnych okresów rozliczeniowych przyjmuje się wartość stopy WIBOR 6M ustaloną na ostatni dzień roboczy przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego. 4. Sposób zabezpieczenia transakcji: Weksel in blanco wraz z porozumieniem wekslowym. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty wierzytelności. 6. Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą następować będzie w złotych polskich (PLN). 7. Zakaz cesji: wykonawca nabywający wierzytelność w trybie art. 518 par 1 pkt 3 KC lub art. 509 KC nie może dokonać cesji wierzytelności ani ustanowić na nich zastawów lub zawierać co do tych wierzytelności umów gwarancyjnych w trybie Kodeksu Cywilnego, w tym w szczególności umów poręczenia bez uprzedniej zgody zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. Zgodnie z art. 54 ust. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej czynność prawna mająca na celu zmianę wierzyciela może nastąpić po wyrażeniu zgody przez podmiot tworzący. 8. Do celów obliczeniowych-ofertowych należy przyjąć, iż dzień 30 listopada 2014 r. jest to dzień, do którego ma nastąpić całkowita zapłata za przyjęte zobowiązania wykazane w zał. nr 3 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-raciborz.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3; sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- 7/2024 Dostawa tlenu medycznego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Zmiana nośnika z analogowej mapy ew. do numerycznej bazy danych w zakresie działek, pkt granicznych, konturów gleboznawczych i użytków gruntowych dla jednostki ew. Krzyżanowice obręb ew. Bieńkowice.
- Odbudowa kompaktora 534K
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej oraz kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.