eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Ropczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Ropczyce: Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 219736 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188098 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Ropczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie p.n. Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w nr 2 w Ropczycach obejmuje wykonanie na działce ewid. Nr 452/17, zlokalizowanej przy ul. Konarskiego 4 w Ropczycach, remontu kompleksu boisk sportowych ORLIK, w tym: 1) remont boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62,0 m z nawierzchnią ze sztucznej trawy, 2) remont boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 x 32,10 m z nawierzchnia poliuretanową, 3) wymiana budynków zaplecza gospodarczego o łącznej powierzchni do 25,0 m2, 4) remont ogrodzenia i piłkochwytów boiska do piłki nożnej i boiska wielofunkcyjnego, 5) remont instalacji oświetleniowej i monitoringowej obydwu boisk, 6) wykonanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych różnych elementów uzbrojenia kompleksu sportowego i doposażenie kompleksu boisk. 2. W ramach zamówienia należy wykonać następujące rodzaje robót: 2.1. Wymiana nawierzchni z trawy sztucznej w tym: 1) demontaż istniejącej nawierzchni wraz z zasypką, 2) uzupełnienie, wyprofilowanie i odpowiednie zagęszczenie podbudowy kruszywem łamanym o uziarnieniu 0-4 mm, 3) ułożenie nowej warstwy trawy wysokości 5-6 cm, wykonanie zasypki z piasku kwarcowego i granulatu gumowego, wklejenie linii wyznaczających pole gry, 4) ponowne osadzenie bramek. 2.2. Remont nawierzchni poliuretanowej w tym: 1) oczyszczenie starej nawierzchni, 2) zabezpieczenie klejem poliuretanowym istniejącej nawierzchni, 3) ułożenie poliuretanowej warstwy użytkowej z EPDM wraz z wykonaniem nakładki poliuretanowej na krawężniki, 4) ponowne osadzenie urządzeń sportowych. 2.3. Remont ogrodzenia boiska trawiastego w tym: 1) demontaż istniejącego ogrodzenia wys. 4,0 m od strony południowej, 2) demontaż poszycia ogrodzenia z siatki plecionej, powlekanej, 3) demontaż poszycia z siatki plecionej, powlekanej na bramie i furtkach, 4) wykonanie ogrodzenia wysokości 6,0 m na miejscu ogrodzenia o wysokości 4,0 m, 5) wykonanie furtki w nowym ogrodzeniu wysokości 6,0 m, 6) wykonanie poszycia z siatki plecionej, powlekanej (montaż siatki z grubszego drutu) na pozostałej części ogrodzenia, bramie i furtce, 7) wykonanie wygrodzeń, boksów dla zawodników, w ogrodzeniu od strony północnej. 2.4. Remont ogrodzenia boiska poliuretanowego w tym: 1) demontaż poszycia ogrodzenia z siatki plecionej, powlekanej, 2) demontaż poszycia z siatki plecionej, powlekanej w furtkach, 3) przełożenie furtek do poziomu +0,02 m nad nową nawierzchnią poliuretanową, 4) wykonanie poszycia z siatki plecionej, powlekanej (montaż siatki z grubszego drutu) na ogrodzeniu i furtkach. 2.5. Montaż piłkochwytów w tym: 1) wykonanie fundamentów w formie stóp żelbetowych, 2) montaż słupów piłkochwytu z rury stalowej ocynkowanej i malowanej proszkowo z uchwytami oczkowymi do zawieszania siatki, wysokość 6,0 m, 3) montaż siatki bezwęzłowej polipropylenowej powyżej 2,0 m. 2.6. Wymiana instalacji monitoringowej: montaż na istniejących słupach oświetleniowych kamer typu dzień/noc z kolorowymi przetwornikami obrazu CCD o rozdzielczości min. 500 linii w obudowach odpornych na warunki atmosferyczne w ilości 6 szt. 2.7. Wymiana oświetlenia: wymiana na istniejących masztach przy boiskach opraw oświetleniowych metahalogenkowych HQIT 400W o strumieniu świetlnym fi = 35000 lm na oświetleniowe typu LED. 2.8. Wymiana kontenerowego budynku zaplecza boisk w tym: 1) demontaż istniejącego budynku, 2) przeniesienie istniejącego budynku wraz z wykonaniem niezbędnych robót montażowych oraz podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 3) dostawa i montaż nowego budynku zaplecza wraz z podłączeniem do poszczególnych mediów na miejscu istniejącego budynku (wymiana budynków), 4) przełożenie instalacji sterującej oświetleniem boisk. 2.9. Wyposażenie boiska, drobne roboty remontowe w tym: 1) dostawa i montaż ławek drewnianych na konstrukcji stalowej dla 2 x 50 osób, 2) dostawa 10 kpl siatek do bramek piłkarskich, 3) oczyszczenie powierzchniowych i podziemnych istniejących urządzeń odwadniających (korytka ściekowe, studzienki rewizyjne oraz drenaży płyty boiska). 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlane stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 2 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę będący załącznikiem nr 1 do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm oraz winny odpowiadać wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB. 7. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w pierwszej kolejności wykonał roboty remontowe w obrębie boisk i zakończył te roboty do dnia 10.10.2015 r. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców i dalszych podwykonawców przy zachowaniu wymagań i warunków określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 54.21.22.20 - 54.21.22.20 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD - MAT Lucyna Matyja, ul. Kraszewskiego 188, 33-380 Krynica Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 642880,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 638276,57

  • Oferta z najniższą ceną: 551349,31 / Oferta z najwyższą ceną: 949260,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.