eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Budowa układu dojazdowego do obszaru Strefy Rozwoju Gospodarczego Vistula Park II w Sulnowie, gmina Świecie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Świecie: Budowa układu dojazdowego do obszaru Strefy Rozwoju Gospodarczego Vistula Park II w Sulnowie, gmina Świecie
Numer ogłoszenia: 219664 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa układu dojazdowego do obszaru Strefy Rozwoju Gospodarczego Vistula Park II w Sulnowie, gmina Świecie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa układu dojazdowego do obszaru Strefy Rozwoju Gospodarczego Vistula Park II w Sulnowie, gmina Świecie w zakresie obejmującym etapowe wykonanie robót przy: 1.1Budowie drogi na strefie rozwoju gospodarczego Vistula Park II w zakresie: a)roboty drogowe: wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi na długości 369,30m (odcinek e-f) i szerokości 6,0m na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego: - przygotowanie terenu pod wykonanie nawierzchni bitumicznej w tym: roboty pomiarowe i regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych i dla włazów kanałowych kanalizacji deszczowej; - wykonanie nawierzchni jezdni: mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej, skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową, wykonanie podbudowy zasadniczej i nawierzchni z betonu asfaltowego na powierzchni 2615m2. b)budowa oświetlenia ulicznego: ustawienie słupów stalowych oświetleniowych, aluminiowych, anodowanych na fundamencie wraz z montażem wysięgników i opraw do lamp sodowych 150W (1 lampa w oprawie) - 12 szt., ułożenie kabla oświetleniowego i montaż głowic kablowych; 1.2 Budowie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 239 w km 31+402-31+597 (rondo) - I Etap budowy - o długości 195m i szerokości od 6,0m do 7,0 - w zakresie obejmującym: a)roboty drogowe związane z : - przygotowaniem terenu pod budowę w tym: roboty pomiarowe, karczowanie drzew, krzaków i podszycia, - wykonaniem robót ziemnych w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), wykonanie wykopów i nasypów; - wykonaniem robót rozbiórkowych w tym: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wraz z podbudową z tłucznia kamiennego oraz rozebranie słupków do znaków drogowych; - wykonaniem nawierzchni drogi z betonu asfaltowego w tym: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy: z kruszywa łamanego 0/31,5 cm, z gruntu stabilizowanego cementem Rm2,5Mpa, betonowe B-20 zasadnicze z betonu asfaltowego i warstwy wiążące z betonu asfaltowego; - ustawieniem na ławie bet. krawężników i obrzeży betonowych; - wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej: chodników, zatoki autobusowej i wjazdów - 222m2; ścieków ulicznych, nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki bezfazowej - 820m2, nawierzchnie z brukowca - 55m2 - ustawienie wiaty przystankowej i wykonanie zieleni drogowej. b)budowę kanalizacji deszczowej z rur PCV o śr. 200mm-315mm o łącznej długości 330m z uzbrojeniem kanału poprzez wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych i studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych; c)wykonanie spięcia wodociągów - istniejącej sieci fi 225mm w pasie drogi wojewódzkiej z istniejącym wodociągiem w m. Sulnowo o śr. 160mm poprzez odcinek prowadzony pod drogą z rur PVC fi 160mm ułożony w rurze ochronnej stalowej fi 300mm z zasuwami odcinającymi; d)wykonanie oświetlenia drogowego poprzez ustawienie słupów oświetleniowych, aluminiowych, anodowanych z wysięgnikiem i oprawami do lamp (1 lampa w oprawie) - 12 szt.; e)przebudowę sieci telekomunikacyjnych kolidujących z budową drogi w zakresie: montaż i ustawienie słupów kablowych, żelbetowych o dług. 7m - szt.1, montaż skrzynki kablowej i głowic kablowych, wciąganie kabla do kanalizacji kablowej, budowa kanalizacji kablowej pod drogami ze studniami kablowymi - łącznie 231m, likwidacja ciągów kanalizacji kablowej - łącznie 90m. 1.3 Budowie drogi gminnej w km 0 + 038 - 0 + 322 - II Etap budowy - o długości 284m i szerokości 7m w zakresie obejmującym: a)roboty drogowe związane z: - przygotowaniem terenu pod budowę w tym: roboty pomiarowe, - wykonanie robót ziemnych w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy + nasypy - łącznie 3949,8m3 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o pełnej konstrukcji - 2026m2; - ustawienie na ławie bet. krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie ciągu pieszorowerowego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej o powierzchni 855m2; - zieleń drogowa - trawniki. b)budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC służącej do odwadniania pasa drogowego - łącznie 307m z uzbrojeniem kanału deszczowego w studnie rewizyjne i studzienki ściekowe; c)budowę oświetlenia drogowego poprzez ustawienie słupów oświetleniowych, aluminiowych, anodowanych z wysięgnikiem i oprawami do lamp sodowych (1 lampa w oprawie) - szt. 8. 1.4 Rozbudowie drogi powiatowej Nr 1259C w km 0+322 - 0+829 - III Etap budowy - o długości 507m i szerokości 7m w zakresie obejmującym: a)roboty drogowe związane z: - przygotowaniem terenu pod budowę w tym: roboty pomiarowe, karczowanie drzew i krzaków; - roboty ziemne w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy + nasypy - łącznie 3231,55m3, - roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową - 2235m2 i krawężnikiem, - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o pełnej konstrukcji - 3561m2, zjazdy na drogi nieutwardzone z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach- 780m2, na ciągu pieszorowerowym 1151m2 - oznakowanie pionowe i poziome, wykonanie przepustów pod zjazdami, ustawienie na ławie betonowej krawężników i obrzeży betonowej, - zieleń drogowa - trawniki; b)budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC służącej do odwadniania pasa drogowego na odcinku 664m wraz z uzbrojeniem kanału deszczowego poprzez ustawienie studni rewizyjnych z kręgów betonowych i studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych (wpustów ulicznych); c)budowę oświetlenia drogowego z rozwiązaniem kolizji energetycznych w tym: ustawienie słupów oświetleniowych, aluminiowych, anodowanych z wysięgnikiem i oprawami do lamp sodowych (1 lampa w oprawie) - 18 szt, szafki oświetlenia ulicznego, wymiana słupa przelotowego na skrzyżowaniowy, osłonięcie inst. kabli rurami ochronnymi z PCW; d)zabezpieczenie i przebudowa sieci telekomunikacyjnych kolidujących z przebudową drogi w tym: wykonanie zabezpieczenia na istniejącym kablu poprzez ułożenie rury dwudzielnej oraz przebudowa istniejącego słupka oznaczeniowo - pomiarowego. 1.5 Przebudowie drogi powiatowej Nr 1249C w km 0+038 - 0+163 - IV Etap budowy - odcinka drogi o długości 125m i szerokości 7m w zakresie obejmującym: a)roboty drogowe związane z: - przygotowaniem terenu pod budowę w tym: roboty pomiarowe, karczowanie drzew i krzaków; - roboty ziemne w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy + nasypy - łącznie 1935,75m3, - roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową - 796m2 i krawężnikiem, - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o pełnej konstrukcji - 812m2 i z kostki brukowej betonowej zjazdu - 64m2 i ciągu pieszorowerowego - 315m2, - oznakowanie pionowe i poziome, ustawienie na ławie betonowej krawężników i obrzeży betonowych, - zieleń drogowa - trawniki; b)budowę oświetlenia drogowego z rozwiązaniem kolizji energetycznych w tym: ustawienie słupów oświetleniowych, aluminiowych, anodowanych z wysięgnikiem i oprawami do lamp sodowych (1 lampa w oprawie) - 6 szt., przełożenie istniejącego kabla NN zasilającego przepompownię, wykonanie nowej linii kablem YAKY 4x35 - 130m; c)przebudowa sieci telekomunikacyjnych kolidujących z przebudową drogi poprzez montaż i ustawienie słupa kablowego, żelbetowego - szt. 1, montaż skrzynki kablowej i głowic kablowych, wciąganie kabla do kanalizacji kablowej - 188m, rozbiórka studni kablowych, demontaż kabla podwieszonego, budowa kanalizacji kablowej telekom pod drogami ze studniami kablowymi - 115m. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia, - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich branż. UWAGA ! Zadanie będzie realizowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013 finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 120.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże roboty budowlane prawidłowo wykonane (ukończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jednej roboty budowlanej w technologii porównywalnej tj. obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę i remont drogi wraz z infrastrukturą techniczną, o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, o długości co najmniej 1400m. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - walcem stalowym z wibracją - walcem ogumionym lub stalowo - gumowym - rozściełaczem (rozkładarką) z pełną elektroniką Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: -kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń i 3 - letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) - wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy, -kierownicy robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: sanitarnej, sieci elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 3.000.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1 /Wymagana forma dokumentu - oryginał/ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - Załącznik nr 2 /Wymagana forma dokumentu - oryginał/ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium /forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ/ 4. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia /wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a)o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania, b)wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru, c)działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d)wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), e)konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego, f)odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g)wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h)wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie będzie miało wpływ na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i)wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. j)na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k)zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., l)zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, m)wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i termin zakończenia robót, n)konieczność wykonania dokumentacji zamiennej, o)wystąpienie opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót, p)zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q)konieczność wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, r)w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2)zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a)zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b)zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, c)rezygnacja z części robót lub zmiana ilości np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3)zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4)inne zmiany: a)w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b)zmiana nazwy zadania, c)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d)zmiana rachunku Wykonawcy, e)zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), f)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5)Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6)Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny (pok. 30) Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (pok. 20) Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie realizowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013 finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.