eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa urządzeń do morskich systemów nawigacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Wałcz: Dostawa urządzeń do morskich systemów nawigacyjnych
Numer ogłoszenia: 219589 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do morskich systemów nawigacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Dostawa żyrokompasu t. NAVIGAT X mk1 mod 7 lub równoważny Lp. Przedmiot zamówienia Ilość/kpl. 1. Żyrokompas NAVIGAT X MK 1 mod. 7 lub równoważny 2 1) Żyrokompas NAVIGAT X MK 1 mod. 7 lub równoważny (z przeznaczeniem do mon-tażu w kadłubach z tworzyw sztucznych) - 2 kpl. 2) Informacja ogólna: Urządzenie w wersji wolnostojącej z dynamiczną i statyczną korekcją błędów szybkości okrętu i pozycji, alarmem braku zasilania i zejścia z kursu. Zasilanie 220/110 i awaryjnie 24 DC z automatycznym przerzutem, pracujący w systemie GM-C (Gyro/Magnetic-Compass Monitor) umożliwiającym w razie awarii przełączenie wskazań kursu z kompasu magnetycznego na wszystkie repetytory. 3) Skład każdego zestawu: a) Żyromatka (master compass) NAVIGAT X MK 1 Mod.7 (lub równoważny) w zestawie: - mastercompass - kociołek Roll&Pitch +/- 90 - kula żyroskopowa - standardowy zestaw materiałów instalacyjnych b) NAVITWIN IV; c) switch over unit; d) terminal board ; e) bramka fluxgate; f) jeden repetytor analogowy dla sternika z wbudowanym ściemniaczem i podwójną skalą w wersji do zabudowy. g) jeden repetytor analogowy dla sternika z wbudowanym ściemniaczem i podwójną skalą w wersji podwieszanej. h) repetytor namiarowy z kardanem, uchwytami do montażu na burcie 2 szt. i) namiernik optyczny do repetytorów namiarowych 2 szt. 4) Parametry równoważności: a. Żyromatka (master compass) w zestawie: - mastercompass; - kociołek Roll&Pitch; - kula żyroskopowa; - standardowy zestaw materiałów instalacyjnych. b. jeden repetytor analogowy dla sternika z wbudowanym ściemniaczem i podwójną skalą w wersji do zabudowy. c. jeden repetytor analogowy dla sternika z wbudowanym ściemniaczem i podwójną skalą w wersji podwieszanej. d. dwa repetytory namiarowe z wbudowanym ściemniaczem i uchwytami do montażu na burcie. e. dwa namierniki optyczne z wbudowanym systemem soczewek optycznych i luster do repetytorów namiarowych (muszą umożliwić jednoczesne wykona-nie namiaru i odczytanie wartości wskazań z repetytora żyrokompasu). Zestaw powinien zawierać wszystkie akcesoria (panele i puszki połączeniowe, standar-dowe kable połączeniowe itp.), niezbędne do zamontowania i uruchomienia urządzenia na okręcie oraz standardową dokumentację techniczną producenta a także instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim. Zadanie nr 2: Dostawa system sterowania ręcznego i automatycznego typu NAVIGUIDE 4000/NAVIPILOT 4000 (lub równoważny) 1) Skład zestawu: - NAVIPILOT 4000 - Master unit - Steering Control Unit - koło sterowe - Follow-Up Hand Wheel - manipulator steru - Non Follow Up - przełącznik trybu pracy - Steering Mode Selector - płytka sterująca elektrozaworami 110DC - Bang/Bang Solenoid Board DC/DC - moduł sprzężenia zwrotnego z cięgnem - Rudder Angle Feedback Unit - Override Unit (system awaryjnego przejęcia sterowania przez manipulator steru -Non Follow Up z pominięciem przełącznika trybu pracy) - niezależny, analogowy wskaźnik wychylenia steru 144X144 +/- 45 stopni, wersja w obudowie do podwieszania (Rudder Angle Indicator) - 2 kpl. - niezależny, podwieszany, panoramiczny wskaźnik wychylenia steru (Three-face Panorama) +/- 45 stopni - moduł wyłączników krańcowych z cięgnem do niezależnych wskaźników wychylenia steru - zasilacz systemu sterowania - Power Supplay Unit - zbiorcza ramka montażowa - listwa z przekaźnikami - Bearing Rail - klucz sprzętowy do uruchomienia systemu 2) Parametry równoważności: - Master unit - Steering Control Unit - koło sterowe - Follow-Up Hand Wheel - manipulator steru - Non Follow Up - przełącznik trybu pracy - Steering Mode Selector - płytka sterująca elektrozaworami 110DC - Bang/Bang Solenoid Board DC/DC - moduł sprzężenia zwrotnego z cięgnem - Rudder Angle Feedback Unit - Override Unit (system awaryjnego przejęcia sterowania przez manipulator steru -Non Follow Up z pominięciem przełącznika trybu pracy) - niezależny, analogowy wskaźnik wychylenia steru 144X144 +/- 45 stopni, wersja w obudowie do podwieszania (Rudder Angle Indicator) - 2 kpl. - niezależny, podwieszany, panoramiczny wskaźnik wychylenia steru (Three-face Panorama) +/- 45 stopni - moduł wyłączników krańcowych z cięgnem do niezależnych wskaźników wychylenia steru - zasilacz systemu sterowania - Power Supplay Unit - zbiorcza ramka montażowa Zestaw powinien zawierać wszystkie akcesoria (panele i puszki połączeniowe, standar-dowe kable połączeniowe itp.), niezbędne do zamontowania i uruchomienia urządzenia na okręcie oraz standardową dokumentację techniczną producenta a także instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom tech-nicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1÷3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofer-cie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zama-wiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zama-wiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wyma-gania określone przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca obowiązkowo musi wskazać pozycje w zakresie których oferuje rozwią-zania równoważne, podać nazwy i producentów oferowanego przedmiotu równoważnego, przedstawić dokładny opis techniczny, podając ich parametry techniczne oraz udokumentować w ofercie równoważność oferowanych produktów równoważnych (ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot równoważny spełnia wymagania Zamawiającego spoczywa na Wyko-nawcy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.10.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 8 614,00 zł. 2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: - zadanie nr 1 - 6 635,00 zł. - zadanie nr 2 - 1 979,00 zł. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwa-runkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5 należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00 - 14.30.). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem WADIUM - numer sprawy. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zama-wiającego: NBP o/oBydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pienią-dzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Za-mawiającego. b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wnie-sieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowa-dzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zo-stała wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem zamówienia niniej-szego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć: 1) wykaz w którym poda jaki przedmiot zamówienia oferuje z wyszczególnieniem danych identyfikujących zaoferowany przedmiot zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w Rozdziale III SIWZ oraz jest w pełni kompaty-bilny z urządzeniami dla których jest przeznaczony i z akcesoriami do nich bez konieczno-ści stosowania dodatkowych urządzeń przystosowujących. Ponadto zaoferowany równo-ważny przedmiot zamówienia musi być co najmniej tożsamy funkcjonalnie - w przypadku zaoferowania do dostawy równoważnego przedmiotu zamówienia, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające równoważność, - załącznik nr 6 do SIWZ, Niniejsze oświadczenie składają tylko ci Wykonawcy, którzy oferują równoważny przedmiot zamówienia 3)kopię aktualnego certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 lub AQAP 2130 lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia wydanego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a.zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b.wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c.zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d.zmiany rodzajów opakowań e.zmiany stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia pod warunkiem ustawowych zmian w tym zakresie f.zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, g.udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, h.zmiana zakresu podwykonawstwa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego, budynek nr 1 pok. nr 7-8 od Pn-Pt w godz. 7.00-15.00, Otwarcie ofert 27.10.2014 r., godz. 12.00 JW 4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, budynek nr 1 pok. 112-113..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa żyrokompasu t. NAVIGAT X mk1 mod 7 lub równoważnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żyrokompasu t. NAVIGAT X mk1 mod 7 lub równoważnego w ilości 2 komplety..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa system sterowania ręcznego i automatycznego typu NAVIGUIDE 4000/NAVIPILOT 4000 (lub równoważnego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa system sterowania ręcznego i automatycznego typu NAVIGUIDE 4000/NAVIPILOT 4000 (lub równoważnego) w ilości 1 komplet..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.