eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie oraz Rybniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Bielsko-Biała: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie oraz Rybniku.
Numer ogłoszenia: 219550 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie oraz Rybniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia jak i również na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część nr 1 - Bielsko-Biała: Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - następujący asortyment: - Krzesło obrotowe: 30 sztuki; - Krzesło obrotowe na SOK: 10 sztuk - Regał na korespondencję: 3 sztuki; - Biurko komputerowe: 1 sztuka; -Szafa aktowa metalowa: 5 sztuk; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 - następujący asortyment: - Krzesło typu ISO: 16 sztuk; - Krzesło obrotowe: 27 sztuk; - Kontener jezdny z szufladami: 2 sztuki; - Regał zamykany na druki SOK: 1 sztuka; - Szafka gospodarcza: 3 sztuki; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - następujący asortyment: - Szafka kuchenna: 6 sztuk; - Regał czteroszafkowy zamknięty: 4 sztuki; - Stół kuchenny: 1 sztuka; - Stół rozkładany: 1 sztuka; - Krzesło typu ISO: 18 sztuk; - Krzesło obrotowe: 1 sztuka; - Krzesło obrotowe na SOK: 6 sztuk; - Regał na druki A4: 1 sztuka; - Szafa aktowa z nadstawką: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa 100 x 60: 2 sztuki; - Szafa ubraniowa metalowa: 6 sztuk; - Szafka gospodarcza: 1 sztuka; - Krzesło drewniane: 4 sztuki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Część nr 2 - Chorzów Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment: - Biurko prostokątne z blendą: 14 sztuk; - Kontener na kółkach: 14 sztuk; - Szafa aktowa: 14 sztuk; - Krzesło obrotowe: 17 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ. Część nr 3 - Częstochowa: Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - następujący asortyment: - Szafa aktowa: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa: 3 sztuki; - Krzesło biurowe: 35 sztuk; - Fotel obrotowy: 1 sztuka; - Krzesło stacjonarne: 11 sztuk; - Blat pod stanowiska komputerowe (monitory i klawiatury): 2 sztuki; - Blat pod stanowiska komputerowe (jednostki komputerów): 2 sztuki. Inspektorat w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57 - następujący asortyment: - Kontener do biurka: 8 sztuk; - Stolik okolicznościowy: 1 sztuka; - Fotel tapicerowany: 6 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. Część nr 4 - Rybnik Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment: - Krzesło stacjonarne: 30 sztuk; - Stolik wolnostojący: 15 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 39.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia tego samego rodzaju (tożsame) co niniejsze zamówienie (jedno zamówienie - jedna umowa) spełniające wszystkie niżej podane wymagania: - zamówienie było związane z dostawą i montażem mebli biurowych (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia): - Część nr 1 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 15 000,00 zł; - Część nr 2 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 20 000,00 zł; - Część nr 3 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 15 000,00 zł; - Część nr 4 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 5 000,00 zł;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) karta oferty wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b) formularze cenowe - wzór stanowią załączniki nr 7A, 7B, 7C i 7D do SIWZ; c) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej, 43-350 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34, Centrum Zamówień Publicznych, piętro V, pok. 526 lub przesłać na adres: ZUS Oddział w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-350 Bielsko-Biała.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oddział ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 43-350 Bielsko-Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - następujący asortyment: - Krzesło obrotowe: 30 sztuki; - Krzesło obrotowe na SOK: 10 sztuk - Regał na korespondencję: 3 sztuki; - Biurko komputerowe: 1 sztuka; - Szafa aktowa metalowa: 5 sztuk; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 - następujący asortyment: - Krzesło typu ISO: 16 sztuk; - Krzesło obrotowe: 27 sztuk; - Kontener jezdny z szufladami: 2 sztuki; - Regał zamykany na druki SOK: 1 sztuka; - Szafka gospodarcza: 3 sztuki; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - następujący asortyment: - Szafka kuchenna: 6 sztuk; - Regał czteroszafkowy zamknięty: 4 sztuki; - Stół kuchenny: 1 sztuka; - Stół rozkładany: 1 sztuka; - Krzesło typu ISO: 18 sztuk; - Krzesło obrotowe: 1 sztuka; - Krzesło obrotowe na SOK: 6 sztuk; - Regał na druki A4: 1 sztuka; - Szafa aktowa z nadstawką: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa 100 x 60: 2 sztuki; - Szafa ubraniowa metalowa: 6 sztuk; - Szafka gospodarcza: 1 sztuka; - Krzesło drewniane: 4 sztuki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oddział ZUS w Chorzowie ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 41-500 Chorzów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment: - Biurko prostokątne z blendą: 14 sztuk; - Kontener na kółkach: 14 sztuk; - Szafa aktowa: 14 sztuk; - Krzesło obrotowe: 17 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oddział ZUS w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45 42-218 Częstochowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - następujący asortyment: - Szafa aktowa: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa: 3 sztuki; - Krzesło biurowe: 35 sztuk; - Fotel obrotowy: 1 sztuka; - Krzesło stacjonarne: 11 sztuk; - Blat pod stanowiska komputerowe (monitory i klawiatury): 2 sztuki; - Blat pod stanowiska komputerowe (jednostki komputerów): 2 sztuki. Inspektorat w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57 - następujący asortyment: - Kontener do biurka: 8 sztuk; - Stolik okolicznościowy: 1 sztuka; - Fotel tapicerowany: 6 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oddział ZUS w Rybniku ul. Reymonta 2 44-200 Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment: - Krzesło stacjonarne: 30 sztuk; - Stolik wolnostojący: 15 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.