eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługa przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli w 48 placówkach (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne) z terenu Powiatu Rybnickiego, uczestników projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Rybnik: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli w 48 placówkach (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne) z terenu Powiatu Rybnickiego, uczestników projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli
Numer ogłoszenia: 219541 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Rybniku , ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli w 48 placówkach (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne) z terenu Powiatu Rybnickiego, uczestników projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli w 48 placówkach (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne) z terenu Powiatu Rybnickiego, uczestników projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2014 trzeciej edycji szkoleń dla uczestników projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielone jest na 17 części i obejmuje kursy zgodne z poniższym zestawieniem: Część I: BUDOWA KONCEPCJI PRACY SZKOŁY 1) Opracowanie i wdrożenie narzędzi oraz procedur służących wspólnemu wypracowaniu koncepcji pracy szkoły przez całą społeczność szkolną, ilość szkoleń: 1 (ZSP Zwonowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 11; Część II: NAUCZYCIEL 45+ 1) Emisja głosu ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 6 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 9; 2) Osobisty rozwój nauczyciela dotyczący: siły i odporności psychicznej, komunikacji interpersonalnej, asertywności oraz radzenia sobie ze stresem, ilość szkoleń: 1 (Gimnazjum nr 2 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 22; 3) Budowanie wizerunku i autorytetu nauczyciela 45+, ilość szkoleń: 1 (SP Lyski), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 19; Część III: PRACA Z UCZNIEM MŁODSZYM 1) Muzykoterapia; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 10 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 18; 2) Praca z dzieckiem młodszym w przedszkolu; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 3 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 8; 3) Specyfika pracy z dzieckiem sześcioletnim w szkole; ilość szkoleń: 1 (SP nr 3 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 30; 4) Uczeń młodszy w bezpiecznej szkole - zakres odpowiedzialności prawnej nauczycieli podczas pobytu ucznia w szkole oraz wyjazdów uczniów; ilość szkoleń: 1 (SP Przegędza), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 13; 5) Praca z uczniem młodszym, ilość szkoleń: 1 (SP Bełk), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 9; Część IV: WSPÓŁPRACA SZKOŁY ZE ŚRODOWISKIEM LOKALNYM 1) Jak skutecznie nawiązać współpracę szkoły z pracodawcami? ilość szkoleń: 1 (Technikum w Czerwionce-Leszczynach), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 21; 2) Jak przedszkole może odpowiadać na potrzeby środowiska? ilość szkoleń: 1 (Przedszkole Gaszowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 8; Część V : TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE DO NAUKI 1) W jaki sposób pracować metodą e-learningową w celu motywowania uczniów do nauki?, ilość szkoleń: 1 (ZSZ w Czerwionce-Leszczynach), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 18; 2) Nowoczesne metody motywujące do nauki; ilość szkoleń: 1 (Gimnazjum nr 5 w Czerwionce-Leszczynach), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 18; 3) Jak wyzwolić aktywność i twórcze myślenie u uczniów; ilość szkoleń: 1 (Gimnazjum nr 1 w Czerwionce-Leszczynach), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 10; Część VI: JAK POMÓC UCZNIOWI ODNIEŚĆ SUKCES EDUKACYJNY 1) Warsztaty dla nauczycieli- Właściwe diagnozowanie mocnych i słabych stron ucznia; ilość szkoleń: 1 (LO w Czerwionce-Leszczynach), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 22; 2) Jak motywować do nauki uczniów mających zaległości?; ilość szkoleń: 2 (SP Raszczyce /SP Pstrążna), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 9; szkolenie 2: 15; Część VII: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS- BEZPIECZNA SZKOŁA 1) Metody pracy z rodzicami uczniów trudnych, wpływ rodziny na zachowanie dziecka ilość szkoleń: 1 (SP nr 5 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 17; 2) Wstępna diagnoza uzależnień wychowawcy- objawy, symptomy, gadżety, przegląd dopalaczy, narkotyków, używek uzależnienia behawioralne- hazard, sex, Internet, zakupy; ilość szkoleń: 1 (Gimnazjum nr 4 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 15; 3) Czy w szkole jest miejsce na śmiech? - o zabawnych zdarzeniach, żartach i komizmie, które można wykorzystać w nauczaniu i wychowaniu; ilość szkoleń: 1 (SP nr 1 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 18; 4) Umiejętność wczesnego diagnozowania problemów wychowawczych grupy i ucznia (przemoc, wymuszenia); ilość szkoleń: 1 (SP nr 1 Świerklany), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 25; 5) Wspieranie pracy wychowawców klas- bezpieczna szkoła; ilość szkoleń: 1 (SP Jankowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 24; Część VIII: POSTAWY UCZNIOWSKIE, JAK JE KSZTAŁTOWAĆ 1) Metody motywujące do nauki; ilość szkoleń: 1 (SP nr 6 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 20; 2) Kształtowanie postaw uczniowskich; ilość szkoleń: 3: (Gimnazjum Bełk/ SP Szczejkowice/ Gimnazjum Jejkowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 12; szkolenie 2:13; szkolenie 3:20 3) Postawa aktywnego zaangażowania się ucznia w naukę i odpowiedzialność za własne wyniki edukacyjne ilość szkoleń: 1 (Gimnazjum Lyski), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 19; CZĘŚĆ IX: PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM 1) Rozwijanie uzdolnień muzycznych poprzez wprowadzenie nowych form pracy z dzieckiem Betti Straus ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 11 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 9; Część X: PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH 1) Dziecko przewlekle chore w placówce oświatowej ( padaczka, żółtaczka, HIV, autyzm, itp.); ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 1 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 11; 2) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; ilość szkoleń: 1 (SP nr 2 Świerklany), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 17; 3) Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz. 1. - emocje, wycofanie. Dobre praktyki.; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 1 Świerklany), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 12; 4) Praca z uczniem za specjalnymi potrzebami - uczeń agresywny - Jak wspierać nauczyciela, gdy pojawia się agresja w szkole; ilość szkoleń: 1 (Gimnazjum Jankowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 14; 5) Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Jak pracować z dzieckiem zdolnym; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole Jankowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 7; 6) Dziecko z trudnościami edukacyjnymi - zespół Aspergera i dziecko autystyczne; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole Czernica), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 6; 7) Doskonalenie funkcji słuchowych u dzieci; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 7 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 7; CZĘŚĆ XI: WYKORZYSTANIE TIK NA ZAJĘCIACH EDUKACYJNYCH- BEZPIECZNY INTERNET 1) Przygotowanie, prowadzenie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych; ilość szkoleń: 1 (SP nr 8 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 17; 2) Przygotowanie, prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej z wykorzystaniem narzędzi informatycznych; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole nr 8 Czerwionka-Leszczyny), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 8; 3) Nowe programy informatyczno-edukacyjne; ilość szkoleń: 1 (SP Szczerbice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 12; Część XII: PROJEKT EDUKACYJNY W SZKOLE 1) Projekt edukacyjny w przedszkolu; ilość szkoleń: 1 (Przedszkole Bełk), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 5; 2) Projekty edukacyjne a doradztwo zawodowe- różne formy realizacji projektu; ilość szkoleń:1 (Gimnazjum nr 2 Świerklany), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 22 Część XIII: WYKORZYSTANIE EWD W EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ SZKOŁY 1) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły; ilość szkoleń: 1 (SP Stanowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 12; Część XIV: UCZEŃ- AKTYWNY UCZESTNIK UCZENIA SIĘ 1) Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się, ilość szkoleń:1 (SP Palowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 9; 2) Motywacja do uczenia się. Rola nauczyciela i ucznia w aktywizującym procesie nauczania - uczenia się; ilość szkoleń:1 (SP Czernica) orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 14; Część XV: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE 1) Ocenianie kształtujące - teoretyczne podstawy i wdrożenie do codziennej praktyki, ilość szkoleń:1 (SP Jejkowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 21; 2) Kryteria oceniania ilość szkoleń:1 (SP Gaszowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 22; Część XVI: JAK I PO CO PROWADZIĆ EWALUACJĘ WEWNĘTRZNĄ 1) Jak planować ewaluację? Formułowanie pytań kluczowych; ilość szkoleń:1 (Przedszkole Lyski), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 9; 2) Projektowanie ewaluacji wewnętrznej, monitorowanie i kontrola pracy przedszkola; ilość szkoleń:1 (Przedszkole nr 2 Świerklany), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 6; Część XVII: RODZICE SĄ PARTNERAMI SZKOŁY 1) Komunikacja szkoły z rodzicami, ilość szkoleń:1 (ZSP Adamowice), orientacyjna liczba uczestników: szkolenie 1: 12; 3. Liczba uczestników na poszczególnych szkoleniach w stosunku do podanej orientacyjnie może wzrosnąć maksymalnie o 5 osób, a minimalna liczba uczestników szkolenia jaką gwarantuje Zamawiający to 2 osoby. 4. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SIWZ są jednakowe dla każdego z powyższych siedemnastu zadań. 5. Tematyka poszczególnych kursów została określona w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Wymagania w zakresie realizacji zajęć: 1) Zajęcia prowadzone są w poszczególnych placówkach zatrudnienia uczestników. 2) Terminy zajęć muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczestników projektu i uzgodnione z Koordynatorem projektu oraz Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji. 3) Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. 4) Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem. 5) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe (instrukcje, oprogramowanie - na płycie CD) oraz jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: ­ dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematy zajęć, ­ listę obecności, ­ rejestr wydanych zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenia kursu i opis uzyskanych kwalifikacji, ­ ankiety ewaluacyjne na zakończenie szkolenia (ankieta zawierać musi co najmniej: nazwę i datę szkolenia, dane prowadzącego, ocenę globalną szkolenia, ocenę prowadzącego, materiałów szkoleniowych, cateringu, metryczkę) 7) Wykonawca uwzględni w cenie koszt ubezpieczenia uczestników, a także pozostałe koszty organizacyjne. 8) Wykonawca przygotuje i wręczy każdemu uczestnikowi, który uczestniczył, w co najmniej 75% zajęć zaświadczenia o uczestnictwie w zajęciach. Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz szczegółowy zakres kursu (z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem odbioru przez uczestników. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 10) Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Usługa może być świadczona również w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu między Zamawiającym a Wykonawcą. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji bez odszkodowania z przeprowadzenia kursów, o których mowa w rozdz. III pkt 2 SIWZ. Informacja w tym zakresie zostanie przedstawiona Wykonawcy najpóźniej w terminie 14 dni przed rozpoczęciem danego kursu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 10. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w poszczególnych placówkach na terenie Powiatu Rybnickiego wskazanych w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty własnego dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 11. Wykonawca pokryje wszystkie straty wynikłe z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia, względnie zniszczenia lub uszkodzenia powierzonego mu przez Zamawiającego mienia. 12. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego. 13. Wykonawca udostępni na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 14. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić ewidencję zadań i godzin pracy za okres, w którym realizowane jest niniejsze zamówienie na formularzu określonym przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać ją Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Równocześnie Wykonawca oświadcza, że jego łączne zaangażowanie w realizację działań projektowych w projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie przekroczy 240 godzin miesięcznie w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 15. Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy w żadnej instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej lub że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca jest lub będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. 16. Harmonogram realizacji warsztatów: 1) Szkolenia realizowane będą według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SWIZ 2) W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór listy obecności na zajęciach, wzór ankiety ewaluacyjnej, wzór harmonogramu oraz imienną listę uczestników wraz z wskazaniem placówki w której szkolenie będzie realizowane, 3) W terminie do 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć (proponowany termin zajęć). 4) Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 5) W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć (nie później niż do dnia ), Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane listy obecności, kopie certyfikatów, zaświadczeń z potwierdzeniem ich odbioru oraz oryginały ankiet ewaluacyjnych, dzienniki zajęć, po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych, potwierdzenie ubezpieczenia uczestników. 6) Po wykonaniu zajęć zostanie sporządzony przez Wykonawcę protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. 17. Kod CPV - 80 53 00 00 8 Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013, poz. 907 z późn. zm. )..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w przypadku osoby fizycznej sam jest zdolny do wykonania zamówienia tj. Część I Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: Budowa koncepcji pracy szkoły, Część II Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: Nauczyciel 45+ Część III Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: praca z uczniem młodszym Część IV Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym Część V Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Część VI Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: jak pomóc uczniowi odnieść sukces edukacyjny Część VII Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: wspieranie pracy wychowawców klas- bezpieczna szkoła Część VIII Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: postawy uczniowskie - jak je kształtować Część IX Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: praca z uczniem zdolnym Część X Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Część XI Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet Część XII Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: projekt edukacyjny w szkole Część XIII Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły Część XIV Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: uczeń- aktywny uczestnik uczenia się Część XV Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: ocenianie kształtujące Część XVI Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Część XVII Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która przeprowadziła minimum 3 szkolenia w formie warsztatowej w okresie ostatnich trzech lat, których tematyka obejmowała co najmniej zagadnienia takie jak: rodzice są partnerami szkoły

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.