eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Dostawa ciągnika z osprzętem dla potrzeb rozbudowanej oczyszczalni ścieków w Czarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Czarna: Dostawa ciągnika z osprzętem dla potrzeb rozbudowanej oczyszczalni ścieków w Czarnej
Numer ogłoszenia: 219478 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna , Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika z osprzętem dla potrzeb rozbudowanej oczyszczalni ścieków w Czarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem dla potrzeb rozbudowanej oczyszczalni ścieków w Czarnej wg poniższej specyfikacji: CIĄGNIK ROLNICZY Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy - rok produkcji 2015 Moc znamionowa od 100 od 110 KM Norma emisji spalin min. STAGE III B Prędkość transportowa 40 km/godz. Pojemność od 3400 cm3 - 4600 cm3, 4-cylindrowy Zbiornik paliwa min. 115 L Przekładnia mechaniczna w kąpieli olejowej z rewersem elektrohydraulicznym lub hydraulicznym min. przełożeń 12x12 Napęd 2x4 z możliwością załączania elektrohydraulicznie napędu 4x4 Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego Tylni WOM załączany elektrohydraulicznie, dwie prędkości WOM 540/1000 sprzęgło wielotarczowe mokre sterowane elektrohydraulicznie Rodzaj hamulców hydrauliczne z mokrymi tarczami Układ hydrauliczny otwarty o wydajności min. 63 l/min. Dwie pary hydrauliki z tyłu ciągnika jedna para na przednim Tuz-ie Sterowanie TUZ z pozycji gruntu Min. udźwig podnośnika na kulach 35 kN Dolne ramiona TUZ z szybkosprzęgłami Przedni TUZ przedni WOM wspornik pod obciążniki, hak, obciążniki 6x40 kg montowane na przedni TUZ, obciążniki na koła tylne Instalacja hamulcowa pneumatyczna 1+2 Rozmiar kół przód 380/70 R24 tył 480/70 R34 Kabina w pełni przeszklona wentylowana, ogrzewana, klimatyzowana, homologowana na dwie osoby, dwa lusterka teleskopowe, 6 reflektorów roboczych Fotel operatora amortyzowany z pasami i podłokietnikiem, dodatkowo fotel pasażera z pasem Radio CD głośnik z instalacją pojazd homologowany na 2 osoby. Rozstaw osi min. 2200, promień skrętu (bez hamulców) min. 4,3 m wysokość max. 2690 mm, ciężar ciągnika (masa transportowa) min. 3600 kg. Dynamiczne błotniki przednie Dostarczony ciągnik powinien być dostosowany do poruszania się po drogach publicznych i chodnikach, spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww. ustawy - celem rejestracji na terenie kraju; Oferowany ciągnik musi mieć możliwość agregowania maszyn i urządzeń komunalnych zawieszanych i przyczepianych spełniający wymagania z zakresu ergonomii i BHP; Dostarczony ciągnik ma posiadać: komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, wszystkie przedmioty dostarczone przez producenta, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania ciągnika, dokumentację w języku polskim obejmującą: - książkę serwisową ciągnika, - fabryczną instrukcję obsługi ciągnika wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego, - dokument gwarancyjny zawierający warunki udzielanej gwarancji, - dokumentacja UDT - jeśli jest wymagane, - świadectwo homologacji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - jeśli jest wymagane, - katalog części zamiennych, - certyfikat CE - jeśli jest wymagany, - listę punktów serwisowych, które mogą obsługiwać ciągnik, znajdujące się w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (37-125 Czarna 260), OSPRZĘT CIĄGNIKA 1. KOSIARKA BIJAKOWA RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE Dane techniczne: Zasięg ramienia 4,50 m Poj. zbiornika oleju 120 L Moc pompy 33 KW Wydajność pompy 90 L/min Masa 580 kg plus głowica kosząca 120 Szerokość robocza 120 cm Ilość bijaków 20 szt. Max. średnica rozdrabnianego materiału 8 cm Masa 185 kg 2. ŁADOWACZ CZOŁOWY udźwig w pełnym zakresie wysokości podnoszenia minimum 1500 kg; masa: 450 kg; wyposażenie standardowe: EURORAMKA, wskaźnik wychyłu; wyposażenie dodatkowe: tłokowy amortyzator drgań (jako opcja możliwość włączania joystickiem), szybkosprzęg hydrauliki; kolor według zamówienia. Szufla otwierana 4w1 (do równania i chwytania) szerokości 1,9 m lemiesz ze stali trudnościeralnej objętość (): 0,6 m3 Widły do palet udźwig: do 2000 kg długość wideł: 1.5 m 3. PIASKARKA PRECYZYJNY ROZSYP - materiałów zbrylonych, sól, piach a nawet żużel. TALERZ - 3 metalowe łopatki. KESON - zapobiega zakleszczaniu się masy. PODŁOGA - wibracyjna. DRABINKA - zapobiega zawieszaniu się masy. ZBIORNIK - wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia oraz warunki atmosferyczne. WYSYP - 15-to stopniowa, płynna regulacja. OSŁONA - 3-strefowa regulacja wysypu (prawa strona, tył, lewa strona). Tylny ekran wewnętrznie okuty blachą ocynkowaną (pancerz zakładkowy w kierunku wysypu). KÓŁKA - magazynowo - transportowe. MOCOWANIA - TUZ tylni ciągnika, mocowanie uniwersalne (każdy typ ciągnika). SITO - wstępnego przesiewu. MOC - niskie zapotrzebowanie. ATESTY - CE i B Instytutu IBMER w Warszawie. Pojemność zbiornika (kg) - 2 000 Szerokość robocza (m) 1 - 12 Zapotrzebowanie mocy (kW) - 14 Obroty WOM - 540 4. Pług odśnieżny Szer. robocza min. 200 cm max 235 cm Wysokość odkładnicy 80/94 cm Promień skrętu do 30 stopni lewe i prawe skrzydło Masa 360 kg Elementami roboczymi są hydraulicznie sterowane lemiesze (prawy i lewy), których odpowiednie ustawienie umożliwia uzyskanie siedmiu niezależnych pozycji roboczych. Listwa zgarniająca gumowa, Hydrauliczne sterowanie odkładnicą, Oświetlenie obrysowe LED 12-24V, Przyłącze elektryczne 12V, Stopka podporowa, Odboje. Dodatkowa listwa gumowa, Ramka na przedni TUZ ciągnika, Koła podporowe - kpl, Ślizgi - kpl, 5. Urządzenie wysokociśnieniowe do czyszczenia kanalizacji sanitarnej OPIS: urządzenie zbudowane na ramie i umieszczone na przyczepie samochodowej służące do czyszczenia kanalizacji; przyczepa dwuosiowa samochodowa z hamulcem najazdowym. ZAKRES STOSOWANIA: rury o średnicy 50 - 350 mm NAPĘD: silnik spalinowy 23 KM z rozrusznikiem elektrycznym ,alternatorem, POMPA: trójtłokowa z tłokami ceramicznymi, regulatorem ciśnienia i manometrem, filtr wodny System zapobiegający pracy pompy na sucho. System przeciw zamarzaniu wody w układzie wysokiego ciśnienia - praca w warunkach zimowych przy ujemnej temperaturze ZBIORNIK: o pojemności 800 L wyposażony w przelew nadmiaru wody. WYDAJNOŚĆ: 150 bar - ciśnienie robocze, 50 l/min - wydatek wody (max temperatura wody podawana na pompę 70 stopni Celsjusza). WĄŻ WYSOKOCIŚNIENIOWY: wąż zamontowany na bębnie o napędzie hydraulicznym długość 60m, średnica wewnętrzna węża NW 13mm. Bęben ze stali nierdzewnej. WĄŻ NAPEŁNIAJĄCY: wąż zamontowany na bębnie , zwijanie i rozwijanie ręczne, długość 50 m, średnica wewnętrzna NW 19 (3/4). Bęben wykonany ze stali nierdzewnej. WYPOSAŻENIE STANDARDOWE: -głowica standardowa z otworem do przodu (z pilotem), - głowica standardowa bez otworu do przodu (ślepa), - głowica czyszcząca stożkowa Quattro ?, 4 strumienie do przodu, - głowica GRANAT czarna - pistolet wysokociśnieniowy z lancą i dyszą, wykorzystujy pełną moc urządzenia - silny strumień wody. WAGA: do 700 kg - jest to waga urządzenia wysokociśnieniowego wraz z przyczepą samochodową dwuosiową wyposażoną w hamulec najazdowy. Przyczepa ma być zarejestrowana jako przyczepa ciężarowa dwuosiowa z hamulcem najazdowym. GWARANCJA: 24 miesiące Urządzenie do czyszczenia kanalizacji zainstalowane na przyczepie nie będzie w żaden sposób łączone (agregatowane z ciągnikiem). Przyczepę, na której ma być zainstalowane urządzenie do czyszczenia kanalizacji, należy wyposażyć w zaczep kulowy samochodowy. 6. przyczepa dwuosiowa 6t Dopuszczalna masa całkowita: 8200 [kg] Ładowność: 6000 [kg] Masa własna: 2150 [kg] Pojemność ładunkowa: min. 4,0 m3 Powierzchnia ładunkowa: min. 8,0 m2 Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min. 4000 mm Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min. 2000 mm Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) min. 6100/2200/1700 mm Wysokość ścian skrzyni: 500 mm Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 mm Wysokość platformy od podłoża: 1100 - 1200 mm Rozstaw kół: 1500 - 1700 mm Zawieszenie: resory paraboliczne Rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3 Prędkość konstrukcyjna: min 30 [km/h] System wywrotu: trójstronny Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian Centralne ryglowanie ścian Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm Rodzaj podpory osi przedniej: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym Przewód przyłączeniowy spiralny do instalacji oświetleniowej Tylny zaczep manualny, sztywny Tylne wyjscia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV Błotniki kół tylnych Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Wieszak koła zapasowego z kołem zapasowym 11.5/80-15.3 Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się Warunki i wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia - Wykonawca zapewni Zamawiającemu udzielenie gwarancji jakości na dostarczony ciągnik z osprzętem na okres minimum 12 miesięcy bez limitu kilometrów, - Wykonawca zapewni, że maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym wynosi do 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem telefonu, faksu, bądź e-mailem, potwierdzonego następnie pismem; - w okresie gwarancji wszystkie koszty związane z usunięciem awarii poniesie Wykonawca, - okresowe przeglądy gwarancyjne odbywać się będą u Zamawiającego na koszt Wykonawcy przez cały okres gwarancji. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi - wszystkie koszty związane z realizacją dostawy ponosi Wykonawca, - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. - Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia dokona na własny koszt przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi ciągnika oraz przeprowadzi prezentację możliwości ciągnika i agregatownia ciągnika z osprzętem - Serwis stacjonarny autoryzowany do 60 km od siedziby Zamawiającego. - Oferowany osprzęt musi być kompatybilny z oferowanym ciągnikiem. - Warunki gwarancji: zgodnie z gwarancjami producentów, nie mniej niż 12 m-cy - warunki płatności: przelew - termin płatności zgodnie z ofertą - ciągnik oraz osprzęt musi posiadać naklejkę informacyjną dla Programu Operacyjnego Infra-struktura i Środowisko o wymiarach 7cm (szerokość) x 5cm (wysokość) 0 wzór naklejki informacyjnej w załączniku nr 5. Naklejka powinna być umieszczona w taki sposób aby nie utracić gwarancji lub rękojmi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ, - opłaconej polisy (wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli nie wynika to z jej treści) a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty wraz z specyfikacją oferowanego ciągnika oraz oferowanego osprzętu potwierdzającą spełnianie wymagań zamawiającego (opis oferowanego ciągnika i osprzętu musi zawierać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) 2) wykaz punktów serwisowych wraz z dokumentami potwierdzającymi autoryzację serwisu, 3) zaakceptowany wzór naklejki infomacyjnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający dopusz-cza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub siwz, w następujących okolicznościach i zakresie: A) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uza-sadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. B) W przypadku zmiany przepisów bezwzględnie obowiązujących ulegają automatycznie zmianie postanowienia niniejszej Umowy. Z zastrzeżeniem postanowień Umowy, wszelkie inne zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. C) Ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wpro-wadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ma-jącym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, c) zmiana formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy, d) zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy, e) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wy-konania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy. D) Ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowa-dzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: a) zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodze-niu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowot-nemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 19.2. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, sektor B..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, biuro obsługi klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie współfinansowane w ramach projektu Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Czarna - etap II w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.