Żory: Wykonanie i montaż mebli oraz wyposażenie lokali mieszkalnych w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 160
Numer ogłoszenia: 219349 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż mebli oraz wyposażenie lokali mieszkalnych w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 160.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i montaż mebli - wyposażenie 6 lokali mieszkalnych przy ul. Wodzisławskiej 160 w Żorach wraz z dostawą artykułów i sprzętu gospodarstwa domowego. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 4 części: -I część - wykonanie i montaż mebli kuchennych, szaf i łóżek -II część - zakup i dostawa mebli -III część zamówienia - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV -IV część zamówienia - zakup i dostawa artykułów gospodarstwa domowego Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0, 39.14.13.00-5, 39.14.14.00-6, 39.14.31.10-0, 39.10.00.00-3, 39.71.00.00-2, 39.71.11.10-3, 39.71.12.00-1, 39.71.13.60-0, 39.71.14.20-9, 39.71.22.10-1, 39.71.31.00-4, 39.71.34.30-6, 39.71.35.00-8, 39.71.32.10-8, 32.32.46.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - I część zamówienia - 1200,00 zł - II część zamówienia - 500,00 zł - III część zamówienia - 1000,00 zł - IV część zamówienia - 300,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług - zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT 2. Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - Zmiana umowy w zakresie wynikającym z nowo obowiązujących przepisów 3. Wystąpienie zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5 - Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wykonanie zamówień dodatkowych 4. Rezygnacja z części dostaw/usług na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe usługi/dostawy zostały wykonane 5. Zmiany w umowach, porozumieniach, wytycznych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną - Dostosowanie treści umowy do wprowadzonych zmian 6. Wystąpienie opóźnień związanych z robotami budowlanymi w lokalach mieszkalnych - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwały opóźnienia związane z robotami budowlanymi
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl Menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i montaż mebli kuchennych, szaf i łóżek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i montaż mebli kuchennych, szaf i łóżek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.14.13.00-5, 39.14.14.00-6, 39.14.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mebli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 39.71.11.10-3, 39.71.12.00-1, 39.71.13.60-0, 39.71.14.20-9, 39.71.22.10-1, 39.71.31.00-4, 39.71.34.30-6, 39.71.35.00-8, 39.71.32.10-8, 32.32.46.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów gospodarstwa domowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodarczego w siedzibie Sądu Rejonowego w Żorach
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Budowa drogi łączącej ul.Warszowicką z ul.Młyńską w Żorach z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa , wniesienie i montaż mebli dla Centrum Wsparcia Informatyzacji pok. 504 i 505 w paw.C-1 - DE-dzp.272-149/24
- Dostawa z montażem mebli i oświetlenia do Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona - zadanie "Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na CKNiE Witelona"
- Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie
- Dostawa łóżek z materacem, łóżeczek z materacami, szafki przyłóżkowe, szafy ubraniowe, wózki anestezjologiczne, szafy na leki, wózki opatrunkowe, szafy żaluzjowe na pościel dla Oddziału Klinicznego...
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów kuchennych dla SPZOZ w Choszcznie
- Remont, przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i przebudowa WDK Sierakowo"
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.