eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Opracowanie czterech projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenu Gminy Żuromin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Żuromin: Opracowanie czterech projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenu Gminy Żuromin
Numer ogłoszenia: 219232 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Żuromin , Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, faks 23 6572540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie czterech projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenu Gminy Żuromin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie czterech projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla: - część miejscowości: WIADROWO i DĄBROWA - miejscowości DĄBROWICE, - miejscowości RZĘŻAWY, - miejscowości: BĘDZYMIN, DĘBSK, KLICZEWO DUŻE, KLICZEWO MAŁE, KOSEWO, KRUSZEWO, MŁUDZYN, NOWE NADRATOWO, STARE NADRATOWO, RACZYNY, ROZWOZIN, SADOWO, TADAJÓWKA, WÓLKA KLICZEWSKA zgodnie z uchwałami Rady Miejskiej w Żurominie stanowiącymi załączniki do SIWZ: - Uchwała Nr 27/VI/15 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 12 marca 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości: WIADROWO i DĄBROWA. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi - 506,16 ha. - Uchwała Nr 28/VI/15 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 12 marca 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości DĄBROWICE. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi - 408,7732 ha. - Uchwała Nr 29/VI/15 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 12 marca 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości RZĘŻAWY. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi - 388,5786 ha. - Uchwała Nr 45/VII/15 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 15 kwietnia 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: BĘDZYMIN, DĘBSK, KLICZEWO DUŻE, KLICZEWO MAŁE, KOSEWO, KRUSZEWO, MŁUDZYN, NOWE NADRATOWO, STARE NADRATOWO, RACZYNY, ROZWOZIN, SADOWO, TADAJÓWKA, WÓLKA KLICZEWSKA. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi - 5742,8337 ha. 3.2 Opracowania należy wykonać zgodnie z: - ustawą z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2015. 199. ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003, Nr 164, poz. 1587) - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żuromin, oraz polityką przestrzenną gminy. - pozostałymi aktami wykonawczymi do ustawy, przepisami odrębnymi, 3.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji planistycznej dla czterech projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym między innymi: -Uzyskanie kopii map zasadniczych, a przypadku ich braku map katastralnych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym obejmujące tereny objęte opracowaniem planu, niezbędnych do opracowania planu; -Analizę materiałów wejściowych, inwentaryzację urbanistyczną, przygotowanie wystąpień do organów i instytucji właściwych ds. planowania przestrzennego, przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko; -Analizę zgłoszonych wniosków do planu oraz sposób ich rozstrzygnięcia, analizę wydawanych bieżąco decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwoleń na budowę w trakcie sporządzania projektów planów; -Sporządzenie koncepcji projektów planów (przedstawienie do akceptacji Zamawiającego) -Opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko; -Opracowanie Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; -Opracowanie ekofizjograficzne obszarów objętych planami; -Sporządzenie czterech projektów planów dla obszarów określonych w załącznikach graficznych do uchwał Rady Miejskiej w Żurominie wymienionych wyżej, obejmujących część tekstową w formie projektu uchwał Rady Miejskiej w Żurominie oraz część graficzną (rysunek planu); Rysunki oraz teksty planu należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej - w skali i ilości niezbędnej do opiniowania-uzgadniania (pliki .doc, .jpg, .pdf na nośniku danych); -Przygotowywanie wystąpień wraz z dokumentacją o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli będzie to wymagane) oraz uzyskanie zgody; -Przedłożenie projektów mpzp Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej; -Wykonanie innych niezbędnych opracowań oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii; -Wprowadzenie ewentualnych zmian do projektów planów wynikających z rozpatrzenia uwag i opinii oraz ewentualne przygotowanie dokumentacji projektu planu do ponownego uzgodnienia; -Przygotowanie projektów planów do wyłożenia do publicznego wglądu; -Udzielanie informacji zainteresowanym stronom w trakcie dyskusji publicznej zorganizowanej w okresie wyłożenia planu; -Uczestnictwo w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu; -Analiza uwag wniesionych do planu w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej, -Wprowadzenie ewentualnych zmian po przyjęciu wyżej wymienionych rozstrzygnięć przez Zamawiającego i powtórzenie procedury w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian; -Przygotowanie projektów planów i przedłożenie Radzie Miejskiej w Żurominie projektów uchwał do uchwalenia; -Przygotowanie kompletnej dokumentacji prac planistycznych wraz z załącznikami w celu przedłożenia Wojewodzie oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego - w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na nośniku cyfrowym w formie zapewniającej możliwość publikacji na stronie internetowej oraz w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego. 3.4 Zamawiający przekaże Wykonawcy: -obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z uchwałą o jego uchwaleniu, -Obowiązujące na danym terenie i na terenach przyległych miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, -informacje o obowiązujących decyzjach i na bieżąco wydawanych decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, -Kopie uchwał o przystąpieniu do planów miejscowych wraz z załącznikami graficznymi i uzasadnieniem, -Wnioski do planów (zainteresowanych oraz Zamawiającego). 3.5 Wykonawca dostarczy Projekt Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (projekt uchwały wraz z załącznikami graficznymi - rysunkami planu) w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie JPG, PDF, na nośniku cyfrowym w formie zapewniającej możliwość publikacji na stronie internetowej oraz w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz do użytku zamawiającego w formacie aktywnym dwg oraz Word. Projekty planów należy sporządzić w skali wymaganej zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca z chwilą wydania przedmiotu zamówienia przenosi na zamawiającego wszelkie prawa autorskie. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania poprawek w projektach planów: - w razie stwierdzenia przez Wojewodę niezgodności z przepisami prawa; - w przypadku różnic pomiędzy zapisami w tekście planu a jego postacią graficzną, - w przypadku różnic pomiędzy wersją papierową a cyfrową - zarówno w rysunku planu czy danych opisowych, Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za prace realizowane w ramach poprawek (łącznie z kosztami dojazdu, delegacji, noclegów itp). 3.6 Prace należy wykonać w 4 etapach uwzględniających poszczególne zadania, określone art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: Etapy prac oraz płatności przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. 3.7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2 - usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego zagospodarowania terenu 71410000-5 - usługi planowania przestrzennego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracował w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej dwa projekty planów zagospodarowania przestrzennego bądź zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (plany zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa) w tym jeden o powierzchni obszaru objętego opracowaniem minimum 500 ha. z podaniem miejsca wykonania, nr uchwały i daty uchwalenia, nr i daty publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa, powierzchni planu oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Do przeliczenia wartości finansowej występującej w innej walucie niż PLN zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przynajmniej jedną osobą zgłoszoną jako główny projektant planu spełniającą jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. w Dz. U. 2015 r.199 z późniejszymi zmianami), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert sporządzała bądź kierowała sporządzeniem co najmniej 2 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (plany zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa).. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wraz z harmonogramem prac (załącznik nr 2 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Termin wykonania - 7

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: - zmiany właściwych przepisów w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, - zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, uzgodnień, opinii, - z przyczyn niezależnych od stron niemożliwe było uzyskanie uzgodnień i opinii lub nastąpiło przedłużenie terminu realizacji swoich czynności ponad przewidziane przez jednostki uzgadniające lub zatwierdzające w terminach przewidzianych w przepisach prawa - warunkiem dokonania zmiany jest udokumentowanie zasadności dokonania zmiany poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających opóźnienie w wydaniu uzgodnień lub opinii przez właściwe organy - wstrzymanie prac lub przerwy w pracach powstałe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustaw; - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. Zmiany terminów płatności: - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy, a także zmiany samoistne; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy Zmiana Podwykonawców: - zmiana podwykonawców, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji zamawiającego. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpław na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wniosek o zmianę wynagrodzenia wraz z kalkulacją wzrostu cen jednostkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Wydział Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej i Zamówień Publicznych, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Sekretariat Urzędu, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.