eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Turawa wraz z przebudową i remontem części istniejącej oraz budową parkingu i niezbędnej infrastruktury technicznej w Turawie przy ul. Opolskiej 35 na działce numer 124/16 k. m. 4 obręb Turawa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Turawa: Rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Turawa wraz z przebudową i remontem części istniejącej oraz budową parkingu i niezbędnej infrastruktury technicznej w Turawie przy ul. Opolskiej 35 na działce numer 124/16 k. m. 4 obręb Turawa.
Numer ogłoszenia: 219003 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284010 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turawa, ul. Opolska 35, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212011, faks 77 4212074.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Turawa wraz z przebudową i remontem części istniejącej oraz budową parkingu i niezbędnej infrastruktury technicznej w Turawie przy ul. Opolskiej 35 na działce numer 124/16 k. m. 4 obręb Turawa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Turawa wraz z przebudową i remontem części istniejącej oraz budową parkingu i niezbędnej infrastruktury technicznej w Turawie przy ul. Opolskiej 35 na działce numer 124)16 k. m. 4 obręb Turawa Opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w poniższych punktach: 3.1.1 Lokalizacja Kompleks budynków Nadleśnictwa Turawa zlokalizowany jest w miejscowości Turawa przy ul. Opolskiej 35, na działce nr 124)16 o powierzchni 1,30 ha. dla której uzyskano decyzję o warunkach zabudowy NR.BU.V.6730.50.2012 z dnia 14.10.2013 r. Istniejącą zabudowę tworzy główny budynek administracyjny położony w centralnej części działki, budynki gospodarcze i garażowy zlokalizowane w głębi przy placu postojowym i manewrowym oraz pozostałe budynki dzierżawione należące do Nadleśnictwa Turawa. 3.1.2 Projektowana dobudowa Projektowana dobudowa to budynek biurowy dwukondygnacyjny niepodpiwniczony (parter, piętro), wykonany w konstrukcji szkieletowej w systemie ścian dwuwarstwowych z bloczków betonu komórkowego i docieplenia. Dobudowa budynku administracyjnego zaprojektowana jako skrzydło zlokalizowane od strony północnej, posiadające niezależne wejścia z zewnątrz oraz połączenie z istniejącym budynkiem administracyjnym poprzez nową klatkę schodową. Budynek zostanie przykryty stropodachem. Projektowany budynek będzie miał wymiary: Budynek administracyjny ok. 10,0x28,9 m oraz zewnętrzna klatka schodowa 3,15x7,40 m. Istniejący budynek Nadleśnictwa pozostaje budynkiem głównym a teren przed nim będzie miał charakter reprezentacyjny. Na poziomie parteru projektuje się wejście główne do budynku oraz wejście boczne, komunikację tj. holl główny, z którego przewidziano dostęp do części administracyjnej zlokalizowanej na parterze, portierni, pomieszczenia gospodarczego, pomieszczenia straży leśnej, magazynu, serwerowni, WC, pomieszczenia kancelarii leśnictwa Marszałki oraz klatki schodowej stanowiącej połączenie z budynkiem istniejącym. Ponad to na parterze przewidziano kotłownię, magazyn, garaż oraz pomieszczenie mieszkalne przeznaczone dla gości wizytujących Nadleśnictwo. Dostęp do ww. pomieszczeń - z zewnątrz budynku. Na piętrze projektuje się pomieszczenia administracyjne poszczególnych działów gospodarki leśnej, pomieszczenie leśniczych, WC oraz salę narad z zapleczem i magazynem, do której prowadzi hol wystawowy. Dostępność do piętra zapewniają dwie klatki schodowe - wewnętrzna i zewnętrzna. 3.1.3 Budynek istniejący przeznaczony do remontu i przebudowy Remont istniejącego budynku obejmuje dostosowanie go dla potrzeb połączenia z budynkiem nowoprojektowanym w jego północnym narożu wraz ze zmianą układu i przeznaczenia pokoi biurowych powstałych po wydzieleniu drogi komunikacyjnej oraz dostosowaniem do obecnych wymogów ppoż. Budynek nie zmienia warunków higieniczno sanitarnych. W obrębie piwnicy przewiduje się zdemontowanie istniejącej ścianki oddzielającej kancelarie od przejścia do archiwum oraz scalenie tych dwóch pomieszczeń w celu stworzenia jednego archiwum. Na parterze, w celu połączenia z budynkiem nowoprojektowanym, wydzielono korytarz przenosząc serwerownię do części nowej, na I piętro. Pozostałą część północnego narożnika podzielono na pomieszczenia biurowe (w tym celu należy zdemontować istniejące ściany działowe wykonane z konstrukcji drewnianej zabudowane płytą GK i zamontować ściany projektowane z płyt GK na konstrukcji metalowej). Na I piętrze z podziału przestrzeni biurowej powstał korytarz z wygospodarowaniem sali narad przy pokoju Nadleśniczego, zmieniono lokalizację sekretariatu oraz gabinetu zastępcy Nadleśniczego. Poddasze pozostaje bez zmian. Przewidziano również malowanie wszystkich pomieszczeń oraz elewacji budynku, wymianę okładzin podłogowych w całym budynku (za wyjątkiem części piwnic), wymianę okładziny ceramicznej wyposażenia i urządzeń pom. WC na I piętrze budynku. 3.1.4 Projektowane zagospodarowanie działki W obrębie projektowanego budynku projektuje się utwardzenia terenu - dojścia i dojazdy, plac manewrowy o wymiarach 20x20 m, miejsca parkingowe 2,5x5,0 m w ilości 31 sztuk, dojazd od strony północnej szerokości 5,0 m. Nowe nawierzchnie oraz uzupełnienia nawierzchni istniejącej projektuje się z kostki betonowej i granitowej o kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem na etapie wykonawstwa, nawierzchnia miejsc parkingowych z płyt ażurowych. Wody opadowe z terenów utwardzonych odprowadzone zostaną, dzięki spadkom poprzecznym i podłużnym, do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, a płyt ażurowych - bezpośrednio do gruntu oraz kanalizacji deszczowej. Wjazd na parcelę zapewniony będzie poprzez istniejący od strony południowej zjazd oraz projektowany zjazd od strony wschodniej. Przewiduje się wykonanie nowego przyłącza wodociągowego oraz likwidację części linii energetycznej w obrębie działki. Na terenie objętym pracowaniem przewiduje się lokalizację elementów małej architektury takich jak: kosze na śmieci, oświetlenie. Docelowo projektuje się wymianę starego ogrodzenia oraz likwidację części ogrodzenia. Nowe ogrodzenie wykonane będzie jako systemowe z panelowych siatek stalowych na słupach stalowych i fundamentach betonowych. 3.1.5 Zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania terenu Do zagospodarowania przyjęto fragment terenu o powierzchni 1,30 ha. Powierzchnia działki 13000,0 m2 Powierzchnia użytkowa budynku projektowanego - 535,2 m2 Powierzchnia użytkowa budynku istniejącego - 573,4 m2 Kubatura budynku projektowanego - 4174,5 m3 Kubatura budynku istniejącego - 2792,0 m Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego 307,4 m2 Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego do remontu 211,5 m2 Powierzchnia zabudowy pozostałych istniejących budynków 672,0 m2 Powierzchnia projektowanych przejazdów, pochylni i schodów zewnętrznych 136,3 m2 Powierzchnia całkowita budynku projektowanego 704,1 m2 Powierzchnia całkowita budynku istniejącego do remontu 806,2 m2 Powierzchnia proj. terenu utwardzonego 1552,6 m2 Powierzchnia proj. nawierzchni ażurowej 927,4 m2 Powierzchnia istn. terenu utwardzonego 590,1 m2 Powierzchnia terenów zielonych 8602,7 m2 Powierzchnia zabudowy łącznie 1190,9 m2 Powierzchnia nieprzepuszczalna 2142,7 m2 Powierzchnia terenów zielonych 8602,7 m 3.1.6 Budynek istniejący przeznaczony do remontu i przebudowy jest obiektem czynnym użytkowanym przez pracowników administracji Nadleśnictwa Turawa. Projektuje się wykonanie części prac nieuciążliwych w obiekcie czynnym natomiast pozostałe prace wymagają przeniesienia pracowników, mebli , wyposażenia do wykonanej dobudowy stąd Zamawiający wymaga uzyskania przez Wykonawcę w imieniu inwestora pozwolenia na użytkowanie części dobudowanej budynku przed rozpoczęciem przebudowy i remontu czynnej części istniejącego budynku, a następnie dopiero całości budynku administracyjnego i całego przedmiotu zamówienia. 3.1.7 Zamawiający bezwzględnie wymaga w 2014 roku wykonania robót budowlanych w szczególności stanu surowego dobudowy o wartości nie mniejszej niż 25% ceny ofertowej netto. Roboty budowlane w istniejącym budynku mogą zostać rozpoczęte po uzyskaniu zgody na użytkowanie dobudowy co umożliwi przeniesienie pracowników, mebli, wyposażenia z budynku istniejącego do dobudowy. 3.1.8 Opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ zawierają następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z wykazem na załączniku nr 14, inne prace i czynności wymienione w pkt. 12 specyfikacji i w pkt, od 3.2 do 3.6 umowa - załącznik do specyfikacji, decyzja -pozwolenie na budowę (zgłoszenie robót). UWAGA: Zamawiający udostępnia w SIWZ przedmiar robót jedynie jako materiał informacyjny, który nie stanowi ostatecznej podstawy do sporządzenia oferty i obliczenia ceny oferty. Podstawę sporządzenia oferty stanowi niniejsza SIWZ, w tym dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, umowa. Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje w swym zakresie umeblowania budowanych obiektów . Aranżacje będące częścią projektów wykonawczych są elementem pomocniczym, który ma zadanie pomóc Wykonawcy prawidłowo skalkulować wartość oferty na etapie postępowania przetargowego oraz prawidłowo wykonać zlecone roboty na etapie realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na roboty budowlane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 45112710-5 - Roboty ziemne , 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45233140-2 - Roboty drogowe, 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-0 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne. 3.1.9 Opisany przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. 3.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in. 1) zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, oraz branżowych kierowników robót którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2013r poz. 1409 ze zmianami) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba pełniąca samodzielne funkcje w budownictwie winna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego 2) zorganizowanie terenu budowy 3) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - w uzgodnieniu z właścicielem obiektu oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami) 4) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców 5) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego) 6) zapewnienie ochrony terenu budowy i znajdującego się na nim mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa we własnym zakresie 7) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz w pkt. 12 SIWZ. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach. 3.4 Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem, odpowiada za egzekwowanie przepisów ochrony przeciwpożarowej przez osoby wykonujące usługę. 3.5 Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z realizacją zamówienia zgodnie z (Informacją o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia występujących w miejscu wykonywania prac realizowanych na terenie zakładu pracy przez pracowników innego pracodawcy) 3.6 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji, co do jakości wykonanych robót, liczonej od dnia odbioru końcowego robót objętych umową na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej, której wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Za dzień, o którym mowa ppkt. 1 uznaje się dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez wad i usterek 3) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po terminie określonym w ppkt 1, jeżeli roszczenie z tytułu gwarancji zostało zgłoszone przed upływem tego terminu 4) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w terminie 7 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego lub jeżeli Wykonawca wykona roboty budowlane w sposób mogący spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia bądź zagrożenie środowiska, Zamawiający może zlecić usunięcie tych wad i usterek innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usunięcia wad i usterek zostaną potrącone z zatrzymanej części kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na przedmiot zamówienia 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość dostarczonych materiałów, niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych 6) Usunięcie wad powinno być stwierdzone protokolarnie. Wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w tym zastąpienia i zdemontowania uszkodzonych rzeczy, ich transportu do miejsca naprawy gwarancyjnej jak również dostarczenia rzeczy do miejsca, w którym usterka została ujawniona oraz zamontowania takich rzeczy lub rzeczy wolnych od wad ponosi Wykonawca 7) W wypadku wykorzystania przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu Umowy materiałów, urządzeń lub sprzętu objętych gwarancją producenta, okres gwarancji równy będzie okresom gwarancji udzielonym przez producentów, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu wszelkie związane z nimi dokumenty gwarancyjne 8) Wykonawca, niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady robót 9) Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady robót wynosi 5 lat od dnia odbioru końcowego robót objętych zamówieniem 10) O wadach, które ujawnią się w okresie gwarancji i rękojmi Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić Wykonawcę w formie pisemnej. Forma zgłoszenia faksem nie wymaga potwierdzenia listem poleconym 11) Wykonawca zobowiązuje się na 30 dni przed upływem terminu wygaśnięcia gwarancji wezwać Zamawiającego do dokonania odbioru pogwarancyjnego. W przypadku niedochowania tego obowiązku przez Wykonawcę Zamawiający zatrzyma kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy, do chwili przeprowadzenia odbioru pogwarancyjnego. Okres, w którym wady i usterki przedmiotu umowy będą usuwane na koszt i ryzyko Wykonawcy ulega odpowiedniemu wydłużeniu. 3.7 Informacja o rozwiązaniach równoważnych: a) Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 pkt 3 (ustawy) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowywaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych , wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem (parametry) rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust.5 ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, że oferowane roboty budowlane spełniają te wymagania. Wzór oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych przez zamawiającego stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym przepis art.26 ust. 3 i 4 Pzp stosuje się. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. 3.8 Płatność nastąpi po odebraniu przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołów odbioru częściowego i końcowego. 3.9 Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. 3.10 Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.11 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. po wykonaniu części i całości przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołów odbioru częściowego i końcowego robót. 3.12 Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót Podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 do SIWZ a) Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji Podwykonawców zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie b). b) Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu projekty umów (projekt umowy) ze wskazanym Podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 3.13 Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. 3.14 Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.15 Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą, terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 3.16 Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. 3.17 Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie po wykonaniu jednego z elementów zestawienia kosztów, harmonogramu robót i płatności do wysokości 70% wartości przedmiotu zamówienia. 3.18 Wykonawca za wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu faktury VAT płatne przelewem w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowych faktur w oparciu o protokół odbioru częściowego i ostatecznego przedmiotu umowy (bez uwag), na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. 3.19 Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen przez cały okres trwania umowy. W przypadku wprowadzenia zmian zakresu robót budowlanych, będą one rozliczane według danych (cen jednostkowych) podanych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 3.20 Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 47.23.10.00 - 47.23.10.00 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Berger Bau Polska Spółka z o.o., ul. Szczecińska 11, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5502592,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4555241,90

  • Oferta z najniższą ceną: 4555241,90 / Oferta z najwyższą ceną: 5550033,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.