eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Piła: Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 218987 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania przez Starostwo Powiatowe w Pile obejmująca: 1) rozszerzenie pamięci operacyjnej RAM funkcjonujących serwerów - 4 szt., 2) zakupienie dodatkowych licencji na potrzeby środowiska wirtualizacji - 3 szt., 3) zakupienie systemu do archiwizacji danych (backup) - 1 szt. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na trzy części. 1) Pierwsza część zamówienia Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę pamięci operacyjnej RAM funkcjonujących serwerów. Zamawiający dysponuje serwerami: IBM x3650, IBM x3550 M2, IBM x3650 M3, DELL PowerEdge R420. W związku z koniecznością rozbudowy posiadanego sprzętu (ww. serwerów) przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa pamięci RAM wskazana w poniższej tabeli: 1. Model serwera - IBM X3650, ID Serwera - 7979B1G, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - 39M5797, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 32GB (8X4GB); 2. Model serwera - IBM X3550 M2, ID Serwera - 794696G, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - 43X5047, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 16GB (4X4GB); 3. Model serwera - IBM x3650 M3, ID Serwera - 7945KPG, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - 47J0146, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 16GB (4x4GB); 4. Model serwera - DELL PowerEdge R420, ID Serwera - YXC84, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - Nr inny MT36KSF1G72PZ-1G4M1FI, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 16GB (2x8GB). Dostarczona przez Wykonawcę pamięć RAM do serwerów IBM i DELL musi być zgodna z zalecanymi przez producenta parametrami, kompatybilna z pamięciami zainstalowanymi w serwerach oraz: - musi posiadać gwarancję na okres minimum 12 miesięcy, - nie może spowodować uszkodzenia sprzętu (ww. serwerów) posiadanego przez Zamawiającego. 2) Druga część zamówienia Druga część zamówienia obejmuje dostawę trzech licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard (P73-06295 WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc). 3) Trzecia część zamówienia Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do wykonywania kopii bezpieczeństwa zasobów infrastruktury informatycznej - 1 sztuka. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i musi posiadać gwarancję na okres minimum 12 miesięcy. Zamawiający wymaga - w ramach realizacji trzeciej części zamówienia - uruchomienia i wdrożenia w siedzibie zamawiającego systemu backupu obejmujących również sporządzenie dokumentacji technicznej. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia świadczenia wsparcia technicznego w systemie 8x5. Szczegółowy opis części trzeciej zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis techniczny części trzeciej zamówienia. Załącznik nr 3 do SIWZ będzie stanowić załącznik do umowy, która zostanie zawarta na realizację trzeciej części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego. 4. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - do 14 dni od dnia wystawienia faktury, przy czym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia jej wystawienia, - faktura nie może być wystawiona przed terminem odbioru przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.20.00.00-0, 48.60.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 3. W przypadku zatrudnienia podwykonawców informacja o zatrudnieniu podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 314.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę pamięci operacyjnej RAM funkcjonujących serwerów. Zamawiający dysponuje serwerami: IBM x3650, IBM x3550 M2, IBM x3650 M3, DELL PowerEdge R420. W związku z koniecznością rozbudowy posiadanego sprzętu (ww. serwerów) przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa pamięci RAM wskazana w poniższej tabeli: 1. Model serwera - IBM X3650, ID Serwera - 7979B1G, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - 39M5797, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 32GB (8X4GB); 2. Model serwera - IBM X3550 M2, ID Serwera - 794696G, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - 43X5047, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 16GB (4X4GB); 3. Model serwera - IBM x3650 M3, ID Serwera - 7945KPG, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - 47J0146, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 16GB (4x4GB); 4. Model serwera - DELL PowerEdge R420, ID Serwera - YXC84, P-N zainstalowanych pamięci w serwerze - Nr inny MT36KSF1G72PZ-1G4M1FI, Opis - Ilość zakupywanych pamięci - 16GB (2x8GB). Dostarczona przez Wykonawcę pamięć RAM do serwerów IBM i DELL musi być zgodna z zalecanymi przez producenta parametrami, kompatybilna z pamięciami zainstalowanymi w serwerach oraz: - musi posiadać gwarancję na okres minimum 12 miesięcy, - nie może spowodować uszkodzenia sprzętu (ww. serwerów) posiadanego przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druga część zamówienia obejmuje dostawę trzech licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard (P73-06295 WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0, 48.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do wykonywania kopii bezpieczeństwa zasobów infrastruktury informatycznej - 1 sztuka. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i musi posiadać gwarancję na okres minimum 12 miesięcy. Zamawiający wymaga - w ramach realizacji trzeciej części zamówienia - uruchomienia i wdrożenia w siedzibie zamawiającego systemu backupu obejmujących również sporządzenie dokumentacji technicznej. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia świadczenia wsparcia technicznego w systemie 8x5. Szczegółowy opis części trzeciej zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis techniczny części trzeciej zamówienia. Załącznik nr 3 do SIWZ będzie stanowić załącznik do umowy, która zostanie zawarta na realizację trzeciej części zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.20.00.00-0, 48.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.