eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Środa Wielkopolska: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska
Numer ogłoszenia: 218925 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części, które rozpatrywane będą odrębnie. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę kompleksową na wszystkie część lub ofertę na wybraną część. 1 CZĘŚĆ Nr I: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadania: ZADANIE NR 1: Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej z przyłączami, budową i podłączeniem wpustów deszczowych oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej na odcinku od ul. Wałowej do ul. Lipowej. Kanalizacja sanitarna na odcinku od S46 do S52: - regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego - zagęszczenia zasypki istniejących kanałów 7 sztuk - przyłącza z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 9 sztuk o dł. łącznej około 67,0 m Kanalizacja deszczowa na odcinku od D51 do D43 wykonana z rur: - przyłącza z rur PCV-S dz x e=200 x 5,9mm wraz ze studzienką O 425 mm 11 sztuk o długości łącznej około 78,0 m - przyłącza do wpustów ulicznych z rur PCV-S dz x e=200 x 5,9mm wraz z wpustami ulicznymi O 500 mm 8 sztuk, łączna długość podłączeń około 36,0 m - regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego - zagęszczenia zasypki istniejących kanałów 9 sztuk Kanalizacja sanitarna (łącznik) na odcinku od S46 do S44, wykonana z rur: - regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego 1 sztuka Przebudowa nawierzchni ul. Dąbrowskiego (na odcinku od ul .Wałowej do Lipowej) - wykonanie nowej nawierzchni wraz jezdnią z kostki kamiennej 9/11 lub płytki kamienne 30x30 wraz z okrawężnikowaniem kamiennym oraz nawierzchni chodników z kostki betonowej pokrytej naturalnymi kruszczycami uzyskanymi metodą płukania. Nawierzchnia miejsc postojowych z istniejącego kamienia 16/18 z rozbiórki. Oznakowanie pionowe i poziome. Uwaga: Zamawiający informuję, że nawierzchnia jezdni została rozebrana. W związku z tym zakres prac w powyższym zadaniu nie obejmuję wykonania rozbiórki jezdni. około 2160,0 m2 ZADANIE NR 2: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Lipowej, Niedziałkowskiego, 20 Października w Środzie Wielkopolskiej. Kanalizacja sanitarna na odcinku od S42 do S44 oraz od S28 do S29, wykonana z rur: - kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e 315x9,2mm dł. około 39,50 m - przyłącza z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 9 sztuk o dł. łącznej około 74,0 m - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych prefabrykowanych O 1000 mm 4 sztuk - regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego - zagęszczenia zasypki istniejących kanałów 1 sztuka Przebudowa nawierzchni ul. Lipowej - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z istniejącej kostki kamiennej pochodzącej z rozbiórki oraz nowej zakupionej przez wykonawcę wraz z okrawężnikowaniem betonowym oraz wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów i zatok postojowych z kostki brukowej. Oznakowanie pionowe i poziome. około 4851,0 m2 ZADANIE NR 14: Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej (odcinek od Wałowej do Lipowej) Siec wodociągowa w ul. Dąbrowskiego na odcinku od W1 do W21, wykonana z rur: - Siec wodociągowa z rur PE100 Dz 180x 10,7 SDR 17 dł. 70,0m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 32x 2,0 SDR 17 12 szt., dł. 88,04m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 40x 2,4 SDR 17 1 szt., 5,20m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 50x 3,0 SDR 17 5 szt., 40,03m ZADANIE NR 15: Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Lipowej w Środzie Wielkopolskiej. Siec wodociągowa w ul. Lipowej na odcinku od W1 do W38, wykonana z rur: - Siec wodociągowa z rur PE100 Dz 110x6,6 SDR 17 dł. 183,0m - Siec wodociągowa z rur PE100 Dz 90x5,4 SDR 17 dł. 22,0m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 32x 2,0 SDR 17 9 szt., dł. 142,0m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 40x 2,4 SDR 17 9 szt., 119,0m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 50x 3,0 SDR 17 3 szt., 144,0m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 63x3,8 SDR 17 3 szt., 106,0m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 90x5,4 SDR 17 2 szt., 33,2m - Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 110x 6,6 SDR 17 1 szt., 15,0m 2. CZĘŚĆ Nr II: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadanie: ZADANIE NR 7: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompownią ścieków oraz odbudową nawierzchni drogi w ul. Wrzesińskiej w Środzie Wielkopolskiej. Kanalizacja sanitarna na odcinku od S185 do P1, od S245 do S246, wykonana z rur: - kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e 315x9,2mm dł. około 2,5 m - kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e 250x7,3mm dł. około 139,5 m - kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. około 7,5 m - przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 1 szt. o dł. łącznej około 10,0 m - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych prefabrykowanych O 1000 mm 6 sztuk - PE100 SDR 17 dz x e = 90 x 5,4 mm PN10 dł. ok. 6,0 m - Przewiert sterowany rurami stalowymi 508 x 14,2 mm dł. ok. 60,5 m szt. 2 - Przepompownia: - wydajność przepompowni: Q=26m3/h - konstrukcja kręgi betonowo prefabrykowane - średnica: dn 1000mm szt. 1 Odbudowa nawierzchni ul. Wrzesińskiej - odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni wraz z okrawężnikowaniem i ściekiem przykrawężnikowym oraz wykonanie chodników i wjazdów z kostki betonowej około 672,8 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacja projektowa - stanowiące załączniki do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowę przepompowni ścieków oraz odbudowę nawierzchni drogowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla Części Nr I: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca w wykazie Robót budowlanych musi wykazać, że wykonał należycie minimum: - 1 zrealizowane zadanie, polegające na wybudowaniu sieci wodociągowej dł. min. 0,5 km, - 1 zrealizowane zadanie, polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej lub brukowej min 1.500 m2 Dla Części Nr II: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca w wykazie robót budowlanych musi wykazać że wykonał należycie minimum: - 1 zrealizowane zadanie, polegające na wybudowaniu kanalizacji o łącznej długości min. 150 m wraz z przepompownią ścieków

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym). 4) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane przedstawione w walutach obcych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w dziale 6 SIWZ, w myśl zasady spełnia/nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany. Warunki takich zmian określono następująco: 1.1 Zmiana terminu realizacji umowy: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) Zmiany spowodowane nadzwyczajnymi warunkami tj. niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; c) zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy wykonawcy i zamawiającego, d) działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, e) wystąpienia konieczności robót dodatkowych których realizacja ma wpływ na termin wykonania zamówienia, f) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, g) z powodu aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów i urządzeń), h) z powodu zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, i) wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 1.2. Pozostałe zmiany: a) z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie zmieniona poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmieniony do umowy; b) Zmiana osób, podwykonawców przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane były przez Zamawiającego. Zmiany te będą dokonywane na podstawie zatwierdzonych wniosków przez strony; 2. Zmiany określone w punkcie 1.1 i 1.2 nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z wyłączeniem punktu 1.2. lit. a). Okoliczności wymienione w punkcie 1.1 i 1.2 z wyłączeniem punktu 1.2 lit a) stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany do umowy może zainicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, pok. nr 214 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet I,Oś - Gospodarka Wodno - Ściekowa Działanie: 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracji powyżej 15 tys. RLM.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 CZĘŚĆ Nr I: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ Nr I - Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadania: ZADANIE NR 1 Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej z przyłączami, budową i podłączeniem wpustów deszczowych oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej na odcinku od ul. Wałowej do ul. Lipowej. ZADANIE NR 2 Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Lipowej, Niedziałkowskiego, 20 Października w Środzie Wielkopolskiej. ZADANIE NR 14 Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej (odcinek od Wałowej do Lipowej) ZADANIE NR 15 Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Lipowej w Środzie Wielkopolskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadanie: ZADANIE NR 7: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompownią ścieków oraz odbudową nawierzchni drogi w ul. Wrzesińskiej w Środzie Wielkopolskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.