eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont 28 lokali mieszkalnych (16 lokali socjalnych i 12 lokali zamiennych), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-02

Łódź: Remont 28 lokali mieszkalnych (16 lokali socjalnych i 12 lokali zamiennych), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.
Numer ogłoszenia: 21881 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8411 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie, Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6330180, faks 42 6339607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 28 lokali mieszkalnych (16 lokali socjalnych i 12 lokali zamiennych), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 28 lokali mieszkalnych, zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie, na które zostały wydane skierowania. Zamówienie zostało podzielone na 6 odrębnych części, tj.: Część I obejmuje remont następujących lokali: Konstantynowska 96 m 1 socjalny Pogonowskiego 13a m 3 zamienny 1-Maja 41 m 12 zamienny Gdańska 64 m 4 socjalny Część II obejmuje remont następujących lokali: Lipowa 44 m 16a zamienny Pogonowskiego 61/63 m 39 socjalny 6 Sierpnia 25 m 20 socjalny Pogonowskiego 42 m 11 socjalny Pogonowskiego 43 m 10a socjalny 6 Sierpnia 27 m 14 socjalny Część III obejmuje remont następujących lokali: 6-Sierpnia 94 m 43 socjalny 6-go Siernia 94 m 45 socjalny 6-go Sierpnia 96 m 75 socjalny Borowa 6a m 4 socjalny A. Struga 82/84 m 23 zamienny Zielona 47 m 6 zamienny Część IV obejmuje remont następujących lokali: 1-Maja 20 m 20 zamienny Bardowskiego 52 m 12 zamienny Daniłowskiego 3 m 27 zamienny Kasprzaka 20 m 3 zamienny Część V obejmuje remont następujących lokali: Gdańska 123 m 7 socjalny Radwańska 60 m 33 socjalny Pogonowskiego 78 m 66 socjalny Nowe Sady 65b m 4 socjalny Gdańska 152 m 45 socjalny Część VI obejmuje remont następujących lokali: Wólczańska 137 m 23 zamienny Wróblewskiego 7 m 3 zamienny Pogonowskiego 79 m 31 zamienny Uwaga! Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie trzy części zamówienia. Złożenie oferty na więcej niż trzy części zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy ze wszystkich części na, które złoży ofertę. Remont lokali obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę instalacji wod-kan wymianę instalacji elektrycznej oraz osprzętu wymianę urządzeń sanitarnych wykonanie nowych posadzek lub renowację istniejących przygotowanie powierzchni pod malowanie malowanie lokali wymianę kuchni gazowych montaż pieców lub kuchni przenośnych wywóz gruzu wymianę stolarki okiennej i drzwiowej lub ich renowację Szczegółowe zakresy remontu poszczególnych lokali określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Wymieniana stolarka okienna (o ile nie wskazano inaczej): Winna być wykonana z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1; Wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; Okucia obwiedniowe; Słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy); Wykonaną nową stolarkę należy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeżnic należy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno należy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeżnicą a ościeżem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeżu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza należy zastosować kity trwale plastyczne. Montowane okna należy wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Montowana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł oraz posiadać: a) aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający oferowaną stolarkę do stosowania w budownictwie. b) aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklarację Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r (Dz. U z 2004r Nr 198 poz. 2041) lub Deklarację Zgodności do okresowego badania stolarki przeprowadzonego w notyfikowanym laboratorium zgodnie z normą PN-EN 14351-1. Uwaga! 1. Na nieruchomości przy ul. Daniłowskiego 3 m 27 należy wykonać wymianę stolarki okiennej w oparciu o projekt stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Na nieruchomości przy ul. Gdańskiej 64 m 4 należy uwzględnić przy wymianie stolarki wytyczne Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na minimalny okres 24 miesięcy (o czym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ) licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 4. Wykonawca musi się liczyć z poniesieniem kosztów za zużytą energię elektryczną. Wykonawca ma obowiązek wystąpić do zakładu energetycznego z wnioskiem o podpisanie ryczałtowej umowy na świadczenie usługi dystrybucji i sprzedaży energii (niezbędnej dla wykonania remontu lokali). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 6. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont lokali: Konstantynowska 96 m 1, Pogonowskiego 13a m 3, 1-Maja 41 m 12, Gdańska 64 m 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-BART Bartczak Bartłomiej, ul. Wiosny Ludów 76a, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111741,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91559,94

  • Oferta z najniższą ceną: 91559,94 / Oferta z najwyższą ceną: 137320,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Remont lokali: Lipowa 44 m 16a, Pogonowskiego 61/63 m 39, 6 Sierpnia 25 m 20, Pogonowskiego 42 m 11, Pogonowskiego 43 m 10a, 6 Sierpnia 27 m 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARWIS Mariusz Wiśniewski, Piaski Bankowe 2, 99-423 Bielawy, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107066,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77507,12

  • Oferta z najniższą ceną: 77507,12 / Oferta z najwyższą ceną: 115272,73

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Remont lokali: 6-Sierpnia 94 m 43, 6-go Sierpnia 94 m 45, 6-go Sierpnia 96 m 75, Borowa 6a m 4, A. Struga 82/84 m 23, Zielona 47 m 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CHOM-BUD Łukasz Chomicz, ul. Sanocka 22 m 97, 93-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84292,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59243,57

  • Oferta z najniższą ceną: 59243,57 / Oferta z najwyższą ceną: 94865,06

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Remont lokali: 1-Maja 20 m 20, Bardowskiego 52 m 12, Daniłowskiego 3 m 27, Kasprzaka 20 m 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-BART Bartczak Bartłomiej, ul. Wiosny Ludów 76a, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85487,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56602,09

  • Oferta z najniższą ceną: 56602,09 / Oferta z najwyższą ceną: 100932,19

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Remont lokali: Gdańska 123 m 7, Radwańska 60 m 33, Pogonowskiego 78 m 66, Nowe Sady 65b m 4, Gdańska 152 m 45

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MONAX Monika Suska, ul. Piotrkowska 36 m 5, 90-265 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73442,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53497,79

  • Oferta z najniższą ceną: 53497,79 / Oferta z najwyższą ceną: 91135,76

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Remont lokali: Wólczańska 137 m 23, Wróblewskiego 7 m 3, Pogonowskiego 79 m 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CHOM-BUD Łukasz Chomicz, ul. Sanocka 22 m 97, 93-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71827,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59591,19

  • Oferta z najniższą ceną: 49566,42 / Oferta z najwyższą ceną: 86596,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.