Rawicz: Dostawy warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 218488 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu , ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, faks 65 5454266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części (zadania): -zadanie nr 1: Dostawy świeżych warzyw i owoców, -zadanie nr 2: Dostawy suszonych warzyw, -zadanie nr 3: Dostawy grochu i fasoli, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Dostawy świeżych warzyw i owoców. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Ziemniaki jadalne - 120 000 kg; 2)Buraczki czerwone - 15 000 kg; 3)Marchew - 18 000 kg; 4)Cebula - 7 000 kg; 5)Kapusta biała świeża - 14 000 kg; 6)Kapusta modra czerwona - 6 000 kg; 7)Ogórek zielony - 4 000 kg; 8)Kalafior - 1 900 kg; 9)Pomidor szklarniowy - 4 000 kg; 10)Kapusta pekińska - 1 500 kg; 11)Czosnek - 120 kg; 12)Por - 2 000 kg; 13)Jabłka - 9 000 kg; 14)Grejpfrut - 800 kg; Zadanie nr 2: Dostawy suszonych warzyw W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Włoszczyzna suszona - 1 600 kg; 2)Koper suszony - 55 kg; 3)Marchew suszona - 1 500 kg; 4)Buraczki suszone - 400 kg; 5)Pietruszka natka suszona - 70 kg; Zadanie nr 3: Dostawy grochu i fasoli W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Groch łuskany (połówki) - 2 000 kg; 2)Fasola JAŚ średni - 2 500 kg;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.21.00-1, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-9, 03.22.23.21-9, 03.21.20.00-0, 03.22.12.10-1, 03.22.12.20-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), 2) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 2. Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim. Wykonawca może zastosować nową cenę dopiero po podpisaniu stosownych aneksów przez obie strony (dotyczy zadań nr 2 i 3).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy świeżych warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawy świeżych warzyw i owoców. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Ziemniaki jadalne - 120 000 kg; 2)Buraczki czerwone - 15 000 kg; 3)Marchew - 18 000 kg; 4)Cebula - 7 000 kg; 5)Kapusta biała świeża - 14 000 kg; 6)Kapusta modra czerwona - 6 000 kg; 7)Ogórek zielony - 4 000 kg; 8)Kalafior - 1 900 kg; 9)Pomidor szklarniowy - 4 000 kg; 10)Kapusta pekińska - 1 500 kg; 11)Czosnek - 120 kg; 12)Por - 2 000 kg; 13)Jabłka - 9 000 kg; 14)Grejpfrut - 800 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.21.00-1, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-9, 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy suszonych warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawy suszonych warzyw W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Włoszczyzna suszona - 1 600 kg; 2)Koper suszony - 55 kg; 3)Marchew suszona - 1 500 kg; 4)Buraczki suszone - 400 kg; 5)Pietruszka natka suszona - 70 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy grochu i fasoli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawy grochu i fasoli W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Groch łuskany (połówki) - 2 000 kg; 2)Fasola JAŚ średni - 2 500 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.22.12.10-1, 03.22.12.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Zaj. prowadzone przez pedagoga w ram. realiz. projektu "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim", Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 - 2027
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
- Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek
- Zakup i dostawa brakujących ziemniaków sadzeniaków
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 35 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Gdańsku
- Dostawy warzyw (świeżych i kiszonych) i owoców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.